Bu benim sevdam..

6.9K 323 21
                                    


...........

-Sana en başta söyledik uzak dur diye!!!

En sonunda yakasına yapistim ve onu duvara yasladım.

-Yapamadim anlamıyor musun ? Yapamadim. "Ellerimi yakasından çektim." Yapamadım çünkü ona aşık oldum."dedim.

Bunu kendime bile itiraf edemezken nasıl olur da başkasına haykırarak söylerim şaşırıyorum doğrusu.

Karşımda sinirden ve şaşkınlıktan donakalmış olan birer çift gözlere bakıyorum.Eminim ellerinde olsa beni şuan öldürebilirlerdi.

-Ne demek aşık oldum?? Manyak misin senn ???? Hangi akla hizmet düşünebildin boyle birşeyi ?? Sana en basta söyledik.Madem boyle bi oyuna girdin anlastigimiza uyacaktin.!!!" diye bana bagirana baktım.Söylediklerinin beynimden bir omur çıkmama ihtimalini düşündüm.Bozuk bi musluğun verdiği etkiyi verecekti bana ama şuan herşeyi göze almış bir ben vardı.Herşeyi göze almış belki de bu oyunun sonunda onu kaybedecekti ama belki de kaybetmezdi.Bu ihtimali düşünerek şansını denemeliydi.

Tehditkar bakışlarını atıp gittiler.Ne kadar zor bilemezsiniz.İlk defa boyle oldum ben ilk defa birine tamamen kalbimi emanet etmek istiyorum.Ben bu hayatta kendi aileme bile guvenemezken ben kalbimi ona emanet etmek istiyorum..

Onu kaybedemem..

Bu aralar zamansız çalan telefonum tekrar çalmaya başladı.Baktığımda arayanın o olduğunu gördüm.

##Tuğçe Arıyor##

-Ne var Tuğçe ne var ?? Bak tam bir ay oldu ben sana başkasını seviyorum diyeli.Her gün aranır mi bi insan ? Yüzsüz musun sen ?

-Sen başkasını seviyorum dedin ama ben başkasını seviyorum demedim! Ha ayrıca nişanlın balkonda defterini unuttu arada alsın."dedi ve suratima kapattı.

Defteri unutmak? Ne yani emineyi mi gözetliyor bu ?

Yerimden kalktığımla arabaya atlamam bir oldu.Hemen oraya sürmeye başladım arabayı.

Direksiyona vurarak" Gerizekali, psikopat, " diyordum.

Eve vardığımda merdivenleri 2şer 3er atlayarak çıktım.

Kapıya çok hızlı vurmaya başladım.Acmazlarsa zaten ben bu hızla kirarim kapıyı

Kapıyı gizemin açmasıyla içeri dalmam bir oldu

-Az önce yanındaydık.Birşey söylemeyi mi unuttun ?

-Emine nerede ?

-Gelicek birazdan ne bu telaş noluyor ?

-Tuğçe

- Gene o psikopat sevgilin mi ?

-Bak o benim sevgilim felan değil.Geçti gitti hersey daha kaç kez söylemem gerek bunu ?

-Eminenin peşini birakana dek.

-Anlamıyorsun değil mi ? Onu seviyorum ona aşık oldum " dedim bağırarak.

-Sana bu oyuna girme diye en basta söyledik.Kendin girdin bu oyuna ve bide emineyi alet ediyorsun! Arkadaşımı kullanmana izin veremem" diyerek oda bana bağırdı.

-Delirdin mi sen ? Emineyle oyun oynadığım felan yok ona aşık olduğumu görmüyor musun?Bu benim sevdam. Tamam basta herşey bulanikti ama kardeşimin bana bıraktığı yazılar defterler sayesinde tanıyıp aşık oldum ben ona!.

-Bana bak Selim! senin karşında çocuk yok.Sen zannediyor musun emine bunları öğrenince seninle devam edicek ? Ha ? Emine kerime aşıktı kerime !

-Noluyor ?

Emine? Acaba duydu mu ?

-Sesiniz aşağıya kadar geliyor..ne yapıyorsunuz siz ? Kavga felan mi ediyordunuz?

Duymamış olmasını ümit ederek cevap veriyorum

-Yok biz kavga etmiyoruz biz edermiyiz ya ? Canla tartisiyorlarsi telefon hoparlordeydi insandır o ses.

Lütfen duymamamis olsun.

-Gizem birdahakine az bağır hayatım.

Duymamış..

Eminenin arkasından iş çevirmek istemiyorum ama boyle yapmak zorundayım.Benim selim olduğumu bilmemeli....

Özür dilerim emine..

-+-+Eminenin Ağzından+-+-+-

Kerimle bi bir saat oturduktan sonra gitti.Bizde kızlarla kahve iciyoruz.

Gizem az önce içeri gitti ama hala dönmedi.

-Ee anlatın bakalım ya ablaniz ya ben yokmu sizin sevgiliniz? " dedim tebessüm ederek.

Ela esmaya baktı ve

-Aslında esmanin var adı S--" tam devam edecekti ki;gizem heyecanlı,telasli,korkmuş bi halde yanımıza geldi.

Bende tam o sırada kahveyi ağzima almistim

-Hamileyim

Boğazıma durması bir oldu.

-Ne dedin sen ? "Yanlış duymayı ümit ediyordum.

-Hamileyim.Test yaptım çift çizgi.

Peki ya simdi nolucak ? İsler iyice karışıcak,aileler arasında kavga çıkacak belki..

ZEVAHİR - #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin