Al Götür Beni

16.8K 738 95
                                    

Merhaba arkadaşlar okuyan herkeze çok çok teşekkür ederim yorumlarınızla ve beğenilerinizle çok çok mutlu oluyorum . Lafı fazla uzatmıyorum bu sefer sınırımız 30 vote ve 20 yorum arkadaşlar :)) Şarkıyı açmayı unutmayın bu aralar favorimdir :))

İyi okumalar..:))

Yaklaşık bir saat önce eve gelmiştik.Hemen üstümü değişirdim ve bir çay koydum o demlenene kadar balkona çıktım.

-''Hava ne güzel esiyor dimi ?''dedi Gizem.Beni neşelendirmek için elinden gelen her şeyi yapıyor.Gene aynı neşesiyle bana bir soru sordu

-''Emine,bana kerime aşık değilim dedin.Ama şimdi resmen bunalıma girmiş gibisin'' elbette bu soruya hiç şaşırmadım.Bunu soracağını da biliyordum.

-Aşık değilim.Ama hoşlanmıyor da değildim.Düşünsene biri sana senden hoşlandığını söylüyor.Bir kaç gün sonra da başka birinin onun sevgilisi olduğunu öğreniyorsun.Benim canımı yakan beni kandırması gizem.Beni kandırmasına ne gerek vardı? Başka şekilde de intikam alabilirdi.''

-Yani sen diyorsun ki.O gün orda onu rezil ettiğin için senden böyle intikam aldı?''

-''Başka bir açıklama bulamıyorum bu duruma.'' en mantıklısı bu galiba

-''Ama kendin de söyledin ona aşık değilim dedin.Aşık olmayan insan bu olanları önemsemez emine.'' haklımıydı ? Aşık mıydım ? Hayır hayır böyle bir şey olamaz olmamalı.

Tam ağzımı açacaktım ki kapı açıldı.Gelenler diğer iki ev arkadaşım olan aynı zamanda Gizemin kendinden bir yaş küçük olan ikiz kardeşleri geldi Ela ve Sema.

-''Nerdeydiniz siz?'' hemende ablalık duygusu kabardı.

-''Sizi bekledik en sonunda markete dondurma almaya gittik.Hem Emine ablada sever yani dondurmayı''dedi ela. Dondurma mı ? ama ben daha yeni çay koydum.İki zıt şeye bayılıyorum dondurma ve çay nasıl oluyor bende anlayamıyorum.

-''Bu saate kadar dondurma mı aldınız siz?Nedense hiç inanasım gelmedi benim'' dedi gizem hem imalı bir şekilde hemde gülümseyerek.Ela dondurmayı dolaba koyarken Gizemin dalga geçtiğini bildiği için gülüyordu.Ama esma ? Ela nın tam zıttı resmen.Hemen odasına doğru gitti.Gene alındı galiba.

-Bu niye alıngan ya ?'' dedim muzipçe Gizeme

-Modeli öyle yapacak bişey yok'' dedi oda muzipçe

-Yeni sürümü yüklesek ?

-Çok denedim format kabul etmiyor'' dedi ve hep birlikde gülüştük.

Gizem çayları kalkmaya kakltığı sırada elada üstünü değiştirmeye gidiyordu ki.

-Elacım sana zahmet olmassa odamdan abidini getirirmisin''abidin benim defterime koyduğum isim o deftere böyle yazarım işte.''Tamam'' dedi ve odama gidip abidini getirdi.Ve üstünü değiştirmeye gitti.

Gizem çayları getirdi v karşıma oturdu.

-''SEn bu çocuğu sevmediğine eminmisin?'' dedi. NEden bçyle soruyosun der gibi bi bakış attım.

-''Bakma bana öyle abidine sen ne zamandır elini bile sürmüyorsun.Ve seni tanıyorum abidine hayatında olan büyük şeyleri yazarsın.'' ve devam etti.''Seviyosun ama bunu kendine itiraf edemiyecek kadar korkaksın emine neden ?'' dedi.Gözlerim doldu bir anda.

Defterimin bir sayfasını açıp yazmaya başladım..

''Merhaba Abidin;

Eğer çay herşeyi düzeltiyorsa,bana bir okyanus dolusu lazım.............

ZEVAHİR - #Wattys2017Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin