Detoks Hakkında Her Şey !

10.4K 101 9
                                    

1- Detoks İçecekler: Detoks içecekleri taze meyve sularından oluşur. Meyve suları vücuttaki toksinlerin atılmasına yardımcı olur. Limon suyu, portakal suyu ve salatalık suyu en önemli detoks içecekleri arasında yer alır.

2- Detoks çorbaları: Detoks meyve suları kadar etkili olan detoks çorbaları yeşil sebzelerden oluşur.

3- Meyve Diyeti: Meyve tüketmek meyve suyu içmekten daha yararlıdır.Havuç, salatalık, üzüm ve muzdan yapılan yeşil salata besin değeri açısında yüksek iyi bir detoks besinidir.

Detoks Diyeti Yapılırken Dikkat Edilmesi Gerekenler

1- Dektoks diyeti doktor kontrolü altında yapılmalıdır.

2- Dektoks diyeti yaparken bol bol su için.

3- Diyabet ve tiroit problemi bulunanlar detoks diyeti yapmamalıdır.

4- Çocuklara ve bebeklere detoks diyeti yaptırılmamalıdır.

5- Hamilelik ve emzirme dönemindeki kadınlar detoks diyeti yapmamalıdır.

Detoks Diyetinin Faydaları

1- Detoks diyeti sindirim sisteminizi geliştirir ve bağırsakları temizler.

2- Cildinizin güzelleşmesini sağlar ve akne ile deri kızarıklıklarının önlenmesinde yardımcı olur.

3- Metabolizmayı çalıştıran detoks diyeti bağışıklık sistemini geliştirir.

4- Konsantrasyonu arttırır.

5- Vücuttaki toksinleri atamaya yardımcı olur.

6- Selüloit ve kilo alımına karşı fayda sağlar.

7- Kabızlığı önler ve birçok hastalıkla baş etmede yardımcı olur.

Adım Adım Kilo Ver !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin