Kahvaltıda yumurta yiyen kişiler gün içinde daha az gıda tüketiyor ve ayrıca daha fazla yağ kaybetmektedir.
Günde bir kez, diyet veya egzersiz yapmadan, içinde 200 mg kafein ve 250 mg EGCG bulunan içecek içerseniz dört haftada yarım kilo yağdan kurtulursunuz.
Soy proteininin yağ yaktığını araştırma sonuçlarından biliyoruz. Diyetine soy proteini ekleyenlerin karın bölgesindeki yağları azalmaktadır.
Balık yemekle yağlardan daha hızlı kurtulabileceğiniz gibi omega-3 tabletleri alarak da bu etkiden yararlanabilirsiniz. Günde 3 kez ve öğünle birlikte 1-2 gram alın.
Özellikle kafein, sinefrin, yohimbin ve beta-feniletil-amine içeren zayıflatıcı ürünlerin alınmalarından sonraki 90 dakika boyunca yağ yakımını %30 artırdıkları göstrerilmiştir.
Iskoçyada yapılan bir araştırmada, yemekler arasında çiklet çiğneyenlerin öğünlerde daha az yedikleri tespit edilmiştir.
Video ve bilgisayar oyunları kullanarak dans ve egzersiz yapanların zayıflamak için yeterli kalori yaktıkları gösterilmiştir. Bir araştırmada bu şekilde yapılan dans sırasında dakikada 10 kalori harcandığı tespit edilmiştir.
Egzersiz sırasında ağırlığı indirirken, yani negatif ya da ekzantrik fazda, ne kadar çok kilo kullanırsanız veya kiloları yavaş indirirseniz o kadar büyüme hormonu salgısı artacaktır. Bu da, daha çok kalori ve yağ kullanımına yol açacaktır.
Koyu bir şekilde belirttiğim yazılara öncelik verebilirsiniz arkadaşlar. (Denenmiştir) :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adım Adım Kilo Ver !
Teen FictionSeninle hayalin arasındaki tek şey, neden yapamayacağına dair uydurduğun saçmalıktır !