10 günlük SÜPER HIZLI ve MÜTHİŞ SAĞLIKLI Zayıflama Programı !
1. Tek öncelik: SÜPER SAĞLIK!
2. Glisemik İndeksi (GI) düşük (50 altında) besinler seçilecek.
3. Bu besinler arasından da doğal yağ yakanlara odaklanılacak.
4. Saf ve gerçek proteinsiz olmaz.
5. MUFA'lar (tekli doymamış yağ asitleri, "iyi" yağlar) eklenecek.
6. İçimizi paslandıran ve yaşlandıran iltihaplanmaları azaltacak diğer anti-enflamatuarlar..
7. Alkali dengesi korunacak.
8. pH'ı yüksek su candır!
9. Vücut saati önemlidir. Öğünler ve uyku buna göre düzenlenecek.
10. En muhteşem spor yürüyüş..
Sabah Uyanır Uyanmaz (07:30):
Dev bardak 1 tam organik limonlu su !
Kahvaltı (08:30):
1-2 Muz (Daha fazla alkali ve GI'yı daha düşük, tam olgunlaşmamış olan olursa daha da şahane!)
Öğle Yemeği (13:00):
yarısı saf protein ve üzerine bolca serpilmiş acı pul biber, diğer yarısı sirke ve zeytinyağı ile tatlandırılmış koyu çiğ yeşilliklerden oluşan nefis bir tabak. Elbette yanında bolca yoğur !
Akşam Yemeği (17:45):
2 adet Mutlu ve Organik beslenen tavuklardan gelme kayısı kıvamında yumurta veya 2 adet yağsız yoğurt.
Ve diğer notlar:
Bu saatten sonra yemek yemek yok!Tüm gün boyunca 2 litre su !Yeşil Çay! Bildiğimiz türk usulu demlenmiş çay da olur.. Hepsi antioksidan!
Tatlı krizi gelirse,tatlandırıcılı kafeinsiz filtre kahve veya çay olabilir.
HER GÜN EN AZ 1 SAAT EGZERSİZİ UNUTMUYORUZ ARKADAŞLAR ! ARTIK BUNLARI YAPTIKTAN SONRA KİLO PROBLEMİNİZ OLACAĞINI ZANNETMİYORUM. ZATEN BENİMDE 7 KİLOLUK BİR FAZLAM KALDI.YAZDA YAKLAŞIYOR! BEN 1-2 HAFTA SONRA BU DİYETİ YAPACAĞIM SONUÇLARINDAN BAHSEDERİM SİZE. AMA YİNEDE FARKLI YOLLAR DENEMEK İSTEYEN ARKADAŞLARA ÖZEL BÖLÜMLER EKLEMEYE DEVAM EDECEĞİM. HER DİYET HER BÜNYEYE UYMUYOR MAALESEF :)) WHATSAPP DİYET GRUBUMUZ HALA VAR KATILMAK İSTEYENLER ÖZELDEN ADLARINI VE NUMARALARINI ATABİLİRLER.GÖRÜŞMEK ÜZERE !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adım Adım Kilo Ver !
Teen FictionSeninle hayalin arasındaki tek şey, neden yapamayacağına dair uydurduğun saçmalıktır !