13. Adım

5.2K 85 9
                                    

* Zayıflamak için, yaşam tarzınızı değiştirin. Vakit yetersizliğinden, hiç hareket yapmadan yaşayan çalışanlar ve öğrenciler, günlük hayatın içinde kısa mesafeleri yürüyün, servis araçlarından 1 durak önce inerek yürüyün, aracınızı gideceğiniz yerden 1-2 durak önce park edin ve yürüyün, ilk 3-4 katı asansöre binmeden merdivenle çıkın.

(4 basamak=1 kalori )  İnerken hep merdiven kullanın.  Ofiste masanızda otururken 30 kez karnınız içine çek – bırak ve 30 kez kalça kaslarınızı kasıp - gevşetme hareketi yapın. Öğlen tatillerinde kısa yürüyüşler yapın. Bunları yaşam tarzınız haline getirir ve sürekli olarak uygularsanız, sıkı ve formda bir vücuda sahip olursunuz. 

Benim gibi okulda en üst kattaysanız ahlamayı vahlamayı bırakın ve kendinize hareket etmek için bahaneler üretin :**

* Eğer sürekli olarak kilo alıyorsanız diyete başlamadan önce, ilk etapta kilonuzu sabit tutmaya çalışın. En az 2-3 ay sabit kiloda kalmayı başarırsanız, ondan sonra diyete başlamanız daha doğru olur.

Yediklerimiz 35 gün içinde vücütta tamamen yer ediniyor tatlımlar o yüzden sabit tutmamız şart !

* Diyete başladığınız ilk hafta vücut fazla suyunu da kaybedeceği için daha fazla kilo verir, fakat daha sonraki haftalarda kilo kaybetme hızı yavaşlar. Sakın moralinizi bozmayın. Bu normal bir durumdur. Zayıflamak için, sabırlı olmalısınız unutmayın ki hızlı giden kilolar , hızlı ve daha fazlasıyla  geri döner. Yavaş verilen kilolar kalıcı olur. Haftada 2- 3 kilo yağ kaybetmek büyük başarıdır.

Dikkat burada yağ diyor ! Ama genelde biz hep su kaybediyoruz. Peki napalım ? Bol bol su ve öğünleri atlamamak bu işin altın anahtarı. 

Uzun süredir yazmıyordum özür dilerim =)) Bi ara tamamen bırakıcaktım ama çok hızlı kilo almaya başlayınca umutsuzluğa kapılarak bütün hayatım boyunca diyet yapmaya mahkum olacağımı düşündüm. Bu bana iyi mi geldi, yoksa kötü mü bilemiyorum. Ama geri döndüm. Yakın zamanda görüşürüz bebekler. Kilo almamaya bakın :D

Adım Adım Kilo Ver !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin