1. Kahve
Kahve harika bir içecek. Her geçen gün yeni faydalarına rastlanılan bu doğal içecek hem iştahı kesen, hem de metabolizmayı hızlandırarak normalden daha fazla yağ yakmanızı sağlayan büyük bir yardımcı. Kafein sizi tok hissettirecek ve daha mutlu hissetmenize yardımcı olacak. Kahve Kullanım Tavsiyesi Mümkünse kahve çekirdeklerini kendiniz öğütmeye çalışınız. Kullanabileceğiniz en doğal şekilde kullanmak en fazla faydayı görmenizi sağlar. Şeker, tatlandırıcı vb. hiç bir doğal olmayan ürün eklememenizi şiddetle tavsiye ediyoruz.
2. Maydonoz Suyu
Maydonoz suyu zengin vitamin ve mineral içeren yapısı, vücuttan toksinleri attırma etkisiyle önemli derecede kilo ve su kaybını sağlayabilecek müthiş bir sebze! Eğer kilo vermeye çalışıyorsanız, sebze sularının faydasının büyük olduğunu unutmayın. Özellikle maydonozu fırsat buldukça tüketmenizi ve suyunu içmenizi tavsiye ederiz.
3. Yulaf Ezmesi
Yulaf, içerdiği yoğun lifli yapı sayesinde midenizi sarar ve tokluk hissi verir. Doğru miktarda tüketilecek yulaf ezmesi ile kilo kontrolüne 1 adım önde başlayabilirsiniz. Yulaf ezmesini kahvaltıda tüketmenizi öneririz. Kilo verme ve formu korumada sabah kahvaltısının önemi çok büyüktür. Kilo Vermeyi Hızlandırmanın Yolları yazısında detaylı olarak bahsetmiştik.
4. Nane Çayı
Yapılan çalışmalar nanenin iştahı baskıladığını gösteriyor. Nane içerdiği bileşenler sayesinde cilt içinde oldukça faydalıdır. Mideyi temizleyen, toksin atmaya yardımcı olan nane; safya kesesinden boğaza, ciltten mideye bir çok faydasıyla dikkat çekiyor.
5. Yeşil Çay
AuthorityNutrion'da yayınlanan bir araştırma makalesine göre yeşil çay metabolizmanın yağ yakım hızını artırıyor. Vücudu harekete geçiren yeşil çay insan sağlığına da bir çok faydalı bileşen içeriyor.Uzmanlar her sabah aç karna içilen limonlu yeşil çayın kilo verme sürecini kısalttığını ve iştahı gün boyu kontrol altında almaya yardımcı olduğunu söylüyor.
6. Keten Tohumu
Keten tohumu yüksek miktarda Omega-3, Omega-6, lif ve protein içerir. Yapılan araştırmalarda Omega-6'nın vücutta kolesistokinin değerini artırdığı görüldü. Kolesistokinin iştahı kapatmaya yardımcı bir hormondur. Keten tohumu çok etkili bir besin olduğundan önerilen miktarları aşmamaya özen gösteriniz. Günlük 2 tatlı kaşığı keten tohumu yeterlidir. Keten tohumu son zamanlarda faydaları daha belirgin ortaya çıkan müthiş bir sağlık desteğidir. Eğer herhangi bir alerji vb. problem yaşamıyorsanız düzenli tüketmenizi öneririz. Keten tohumunun bol suyla tüketilmesi önerilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adım Adım Kilo Ver !
Teen FictionSeninle hayalin arasındaki tek şey, neden yapamayacağına dair uydurduğun saçmalıktır !