++Öneri++

4.3K 83 4
                                    

Diyetteki mazlum bebeklerim bu öneri size geliyor ! Ben bunu 8 kilo verdiğimde yapıyordum. Bırakınca işin ucu kaçtı tabi. Yeniden başlamaya karar verdim ve cidden işe yarıyor. Ne mi? Defter tutma yöntemi ! İşte anlatıyorum buraya dikkat :
Öncelikle kendinize bir defter bulun. Her sayfa başına motive edici sözler yazın. Mesela benim defterimin ilk sayfasında 'Hiç bir şeyden vazgeçme. Çünkü vazgeçenler, kaybedenlerdir.' yazıyor. Sonra o günün tarihini atıyoruz. Ve altına gün boyunca yediklerimizi yazıyoruz. Yatmadan önce kalori cetveline giriyoruz ve yediklerimizin kalorisini hesaplıyoruz. Bir sonraki gün o kalorinin 50-100 kcal altına inmeye çalışıyoruz. (Ben yazmıyım diye yemiyordum mesela. Bence gayet yararlı.) Sonra altına güncel kilomuzu yazıyoruz ve hedefi hatırlatıyoruz kendimize. Ben ayrıca gün hedefi koydum kendime. 30 nisana kadar sıkı diyetteyim. Son sayfamada güzel bir yazı yazdım. Hem hatıra olarak kalabilir bence. Ben inşallah zayıflarsam ki hırslanıyorum git gide. Okuduğumda kendimle gurur duyucam. Kilolu kızlara yediğim şeyleri aynen geçircem ve belki zayıflamalarına yardım edicem. Bu çok güzel ! Hadi kızlar lütfen artık vazgeçmeyin, bırakmayın. Çünkü vazgeçenler kaybedenlerdir. Bu bizim oyunumuz ve biz sonuçları elde edene kadar oyun bitmiycek ;))

Benim defterimden herhangi bir günün sözünü çektim. Örnek olarak alabilirsiniz. Kendinize iyi bakın.  İyi görünmekte intikamdır bunu da unutmayın ! :))

Adım Adım Kilo Ver !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin