YEŞİL MERCİMEK
Bitkisel proteinle yağları yakar, kasları besler ve kalıcı kilo vermeyi sağlar. Yeşil mercimeği haşlayıp bol yeşillikle salatasını yapıp yiyebilir veya lezzetli bir çorbasını pişirip zayıflayabilirsiniz.
BALIK
Hem sağlığınız hem formunuz için gereklidir; yağ yakıcıdır. Bağışıklı ve sinir sistemini korurken sağlıklı zayıflamaya yardım eder. Eğer taze balık bulamıyorsanız; somon veya ton balığı yiyebilirsiniz. Balığı ızgara veya fırında pişirmek en iyisidir.
SÜT
Tok tutar, iştahı dengeler, tatlı isteğini keser. Yeterli kalsiyum alımıyla yağ yakım metabolizması çalışır. Çok mu inanılmaz görünüyor? Günde 2 bardak süt için ve farkı görün!
ISPANAK
Temel Reis ıspanak yiyorsa, boşuna değil! Ama söylendiği gibi içinde demirden çok protein var ve bu sayede yağ yakıcıdır.
MANTAR
Kalorisi düşüktür, yağ yakar, zayıflatır. Demir ve protein içerir. Fırında veya ızgarada pişirip yiyebilir; yağ yakıcı mantarlı omlet yapabilirsiniz.
ZEYTİNYAĞI
Dengeli ve faydalı yağ tüketimi daha çabuk doymanızı, tatlı ve tuzlu krizlerine girmemenizi sağlar.
ANANAS
Yağ yakıcı etkisi kesin olarak kanıtlanmış mucize meyvelerden biridir. Üzerine tarçın serpip kahvaltıda yiyebilirsiniz.
KEFİR
Her açıdan sağlıklıdır; ara öğünlerde bir bardak kefir içerek kilo verebilirsiniz.
BADEM
Faydalı yağlar içerir, kötü yağları yakar.
CEVİZ
Badem gibi yağ yakıcıdır, ara öğünde bir avuç yiyebilirsiniz.
YER FISTIĞI
Bir avuç yer fıstığını ara öğünde yiyip yağ yakabilirsiniz.
FASULYE
Kötü karbonhidratların vücuda vereceği zararları önler, yağ yakar.
BÖRÜLCE
Her öğünde börülce salatası yaparak yağ yakabilir, kilo verebilirsiniz.
BARBUNYA
Göbek, basen eritmek için mucize yağ yakıcı yiyecektir; kabızlığı önler.
YOĞURT
Göbek ve basendeki yağları yakan mucize besindir. Her gece uyumadan 3-4 saat önce bir kase yoğurda tarçın, zencefil, zerdeçal ekleyip yağ yakabilirsiniz.
YEŞİL ÇAY
Yeşil çayı içerken yağ yakıcı etkisinden faydalanmak için kurallara dikkat etmelisiniz. Günde 2 fincan yeşil çayı gündüz öğünlerinde için.
HİNDİ
Yağ yakıcı süper besinlerden biridir, avuç içinize sığacak büyüklükte yiyebilirsiniz.
ORGANİK TAVUK
Günümüzdeki tavukların çoğu ilaçlıdır, vücuda yarardan çok zarar verir; bu yüzden eğer organik olmayacaksa hiç tavuk yemeyin.
KUZU ETİ
İçerisinde doğal yağ yakıcı L Carnitin bulunduran kuzu etini ızgara tüketmenizi öneririz.
YAĞSIZ DANA ETİ
Yağsız dana eti avuç içini geçmeyecek miktarda öğle veya akşam öğünlerinde yenebilir.
MUTLAKA SU İÇİN
Bu yiyecekler sayesinde çözülen göbek yağlarının vücuttan idrar ve ter yoluyla atılması için günde en az 2 litre su için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adım Adım Kilo Ver !
Teen FictionSeninle hayalin arasındaki tek şey, neden yapamayacağına dair uydurduğun saçmalıktır !