Fit Bir Vücut ! 22. Adım :**

1.6K 30 0
                                    

EĞER GERÇEKTEN VÜCUDUNUZU ŞEKİLLENDİRMEKTE KARARLI İSENİZ EGZERSİZ PROGRAMINIZ HAFTADA 3 İLA 5 KERE, 30-60 DAKİKALIK BİR ARALIKTA ORTA SEVİYEDE AEROBİK (SOLUNUMU HIZLANDIRARAK DOKULARA DAHA FAZLA OKSİJEN GİTMESİNİ SAĞLAYAN) EGZERSİZ İÇERMEK ZORUNDADIR. VÜCUDUNUZUN YENİDEN ŞEKİLLENMESİ VE ESNEKLİĞİ İÇİN EGZERSİZLERİN ÖNCESİ VE SONRASINDA GERME YAPILMALIDIR. JOGİNG, YÜZME, BİSİKLET, TENİS VEYA SQUASH GİBİ AKTİVİTELERİ DENEYİN.

****Kardio antremanı yapmayı unutmayın

BU CÜMLE OLDUKÇA GERÇEKÇİDİR. EĞER HEDEFİNİZ SIKI, FİT VE MÜKEMMEL GÖRÜNMEKSE DÜRÜSTÇE SÖYLEMEM GEREKİRSE HERGÜN AĞZINIZA NE KOYDUĞUNUZUN FARKINDA OLMALISINIZ. TABİ Kİ KENDİNİZİ KONTROL ALTINDA TUTARKEN EGZERSİZLER SIRASINDA VE GÜNLÜK YAŞANTINIZDA SİZE YETERLİ SEVİYEDE ENERJİ SAĞLAYACAK YİYECEKLERİ TÜKETMENİZ GEREKLİDİR. FAKAT ETKİSİ HIZLI GEÇEN, FAZLA VAATLERDE BULUNAN MODA DİYETLERDEN KAÇINMANIZDA FAYDA VAR. VÜCUDUNUZUN İÇERDEN DE DIŞARIDAN GÖRÜNDÜĞÜ KADAR MÜKEMMEL OLMASI GEREKLİDİR.

****Ne yersen osun!

VÜCUDUNUZUN NASIL GÖRÜNDÜĞÜ DAHA ÇOK ALGIYA DAYANIR. EĞER VÜCUDUNUZUN İYİ OLMADIĞINI DÜŞÜNEREK YÜRÜYOR İSENİZ VÜCUDUNUZ VE POSTÜRÜNÜZ BUNU YANSITIR. O YÜZDEN HER SABAH EVDEN BİR GÜLÜMSEME İLE AYRILIN VE EN İYİ TAVRINIZI TAKININ. DURUŞUNUZ VE TAVRINIZ GÖRÜNÜŞÜNÜZÜ BELİRLER. YÜRÜRKEN VE AYAKTA DURURKEN KENDİNİZE GÜVENLİ BİR TAVIR SERGİLEYİN. VÜCUDUNUZUN BU ŞEKİLDE DAHA FARKLI GÖRÜNDÜĞÜNÜ ÇOK GEÇMEDEN FARK EDECEKSİNİZ.

****Pozitif olun

EĞER VÜCUDUNUZU ŞEKLE SOKMAK İÇİN HER GÜN ANTRENMAN YAPMAYI BAŞARDIYSANIZ, GİDİN VE KENDİNİZE BÜTÜN STRESİNİZİ VE GERGİNLİĞİNİZİ AZALTACAK BİR MASAJ HEDİYE EDİN. EĞER MASAJ KONUSUNDA FANATİK DEĞİLSENİZ, KÜVETİNİZİ DOLDURUN VE SUYUN RAHATLATICI ETKİSİNİN TADINI ÇIKARIN.

****Kendinizi şımartın

BU SÜRE İÇİNDE VÜCUDUNUZDAKİ GELİŞMELERİ TAKİP ETMENİZİ ÖNERİRİM. İLK HALİNİZİN FOTOĞRAFINI ÇEKİN, YAĞ YÜZDENİZİ, BEDENİNİZİ, EGZERSİZLERİ YAPMA SÜRE VE SAYINIZI BİR YERLERE NOT EDİN VE HER AY KARŞILAŞTIRIN. BÖYLELİKLE DOĞRU YAPIP YAPMADIĞINIZ ŞEYLERİ DEĞERLENDİRME FIRSATINIZ OLUR.

****İlerlemeyi takip edin!



Adım Adım Kilo Ver !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin