19. Adım - Vücut Sıkılaştırma !

2.5K 21 0
                                    

Size bir tane değil, bir kaç tane tarif veriyorum. Artık hangi malzemeleri bulabilecekseniz, kendinize göre bir tanesini seçersiniz :))


Sıkı Ve Diri Bir vücut İçin Bitki Yağ Tarifi


Malzemeler:

2 yemek kaşığı portakal yağı

2 yemek kaşığı çilek yağı

2 tatlı k. kayısı yağı

1 tatlı k. yasemin yağı

1 tatlı k. kantaron

2 çay k. susam yağı

2 çay k. avakado yağı


Uygulama:


Malzemeler karıştırılırak serin yerde 10 gün saklanır.Karın ve bacak gibi problemli bölgelere ( yüz hariç ) sürülür.


Cilt Sıkılaştırıcı


Bir şişe gliserin

5 Limon suyu

Yarım kilo kırmızı acı biber

Bir şişe biberiye yağı


Cilt Sıkılaştırıcının Hazırlanışı


Gliserin ve biberiye yağını aktarlarda hazır halde bulabilirsiniz. Diğer malzemeler ise kolayca bulunabilen ve zahmetsizce hazırlanan malzemelerdir. Kırmızı acı biberler haşlanır ve limon suyunda öldürülür. Bütün malzemeler temin edildikten sonra hepsi birden bir blendar yardımıyla karıştırılır. İşlem şimdilik hazır sayılmaz. Elde edilen karışımın 3 gün karanlık ve serin bir yerde muhafaza edilmesi gerekiyor. Bunun için karışımı koyduğunuz şişeyi ya da kavanozu folyo ile sarabilir ve dolapta bekletebilirsiniz.


Cilt Sıkılaştırıcının Uygulanışı


Evde hazırlanan doğal sıkılaştırıcı her gün düzenli bir şekilde kullanılmalıdır. Mümkünse karışımı sürdüğünüzde güneşlenin ya da egzersiz yapın. Bir saatlik bir bekleme sürecinden sonra cildinizi ılık suyla yıkayabilirisiniz. Doğal sıkılaştırıcı düzenli kullanıldığında gözle görülür derecede şişliklerin indiğini, sıkılaştığını ve cildinizin yenilendiğini göreceksiniz.


Vücudu Sıkılaştırmak İçin Neler Yapılabilir?


Yosun yağı, Portakal yağı, Çilek yağı, Kayısı yağı, Yasemin Yağı, Kantron yağı, Susam yağı, Avakado yağı bunların hepsini bir kapta karıştırın. Bu ideal bir sıkılaştırıcıdır. Bu karışımı uygulamadan önce yosun sabunuyla banyo yaparsanız. Yağların emilimi daha iyi olacaktır.


Sıkı bir vücut için doğal yöntemler


Eğer çok sık bir şekilde kilo alıp veriyorsanız, hareketsiz bir yaşam sürüyorsanız veya daha önce sporla uğraşırken birden sporu bıraktıysanız zamanla vücudunuzda gevşeme ve deformasyon olması kaçınılmazdır.

Özellikle karın bölgesi, kalça, kolların ve bacakların iç kısımlarında gevşeklik oluşur. Vücudun gevşemesinde bağ dokunuzun zayıf olması ve yaşınızın ilerlemiş olması da etkenlerdendir.


Cildi Sıkılaştırmak İçin Vücut Yağı


Bir kasenin içine ikişer çorba kaşığı kayısı yağı, kantaron yağı, çilek yağı, susam yağı, portakal yağı, biberiye yağı, yasemin yağı ve yosun yağı koyup hepsini karıştırın. Bu karışımı vücudunuzu yumuşak bir kese ile keseledikten sonra masaj yaparak yedirin ve yarım saat sonra ılık su ile duş alın. Oldukça etkili ve ideal bir sıkılaştırıcı formüldür. Haftada iki kez uygulayabilirsiniz.

Adım Adım Kilo Ver !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin