16. Adım ! Pastadan Vazgeçmeyin !

2.4K 27 0
                                    

1 dilim pasta, beslenme programınızdaki yarım bardak süt, 2 dilim ekmek ve 1 porsiyon meyveye eşit gelir. Ara sıra kaçamak yapan biriyseniz, günlük beslenme düzeninden bu besinleri bir günlüğüne çıkartarak denge sağlayabilirsiniz.


DİYETE DOST MASUM PASTA ALTERNATİFLERİ


1 dilim mozaik pasta, 1 dilim meyveli parfe, 1 dilim dondurmalı pasta, 1 dilim cheesecake :))


EVDE MASUM PASTALAR YAPMANIN 5 PRATİK YOLU

Beyaz un ile esmer unu karıştırın. Yaptığınız pastanın kalori değeri çok değişmese de, kan şekerinizi daha dengeli yükseltir.

 

Şeker yerine granül tatlandırıcı kullanın. Tatlandırıcılar, şeker tadı veren kalorisiz/düşük kalorili öğelerdir. Yaptığınız pastanın kalori değerini \%40'a kadar azaltabilirler.

 

Light margarin tercih edin. Margarin margarindir deyip geçmeyin. Pastanın kalorisini yükselten öğe aslında yağdır. Pastanızın kalorisini ciddi oranda azaltabilirsiniz.

 

Kremasını light süt ile hazırlayın. Bu yolda, pastanın yağ içeriğini azaltarak kalorisinin düşük olmasına yardımcı olur.

 

Çikolata yerine şekersiz çikolata veya taze meyve tercih edin. Çikolata hem şeker hem de yağ içerir. Şekersiz çikolata kullanarak veya en iyi seçim taze meyve kullanarak, hafif ve daha sağlıklı bir pasta hazırlayabilirsiniz." 

Adım Adım Kilo Ver !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin