~ Nem így kéne lennie

554 30 0
                                    

~Draco szemszöge~

Egy hónap...egy hónap telt el azóta hogy megkínoztak.  Két hétig csak feküdtem. Sokszor fölriadtam álmomba,de az a fekete gyógyszer segített. Egyre jobban lettem. Mindeközben Harry-t kétszer  vitték át a Szent Mungo-ba.  Annyira nem javúlt az állapota.

- Mr. Malfoy! Hova készűl? Kérdezte Madam Pomfrey  mikor felűltem az ágyon és átöltöztem.
- Csak gondoltam....kezdtem magyaràzkodni..
- Harry-t ma hozzák haza . Maradjon itt!
- azért sétalhatok egyet? Két hete csak fekszek.
- Rendben van .sóhajtott - de ne sokat!
-Ebédre vissza jövök.

Amikor kiértem a. folyosóra  . Haloványan elmosolyodtam.  Ma végre láthatom.

- Draco!!! Kiáltott rám boldogan Crak amikor  meglàtott!  - Azt hittük meghaltál..
- Ja én is ....vàlaszoltam unottan...
- Bocsi hogy csak egyszer jöttem be hozzád....Piton teljesen ránk van szállva ...nem győzöm irni a beadandókat...
Este beülünk a Szárnyas Vadkanba nem jössz?
- Nem tudom.. vontam meg a vállam.
- Na gyere .nem bánod meg.vigyorgott.
- Akárhányszor elmentem veletek vajsörözni annak soha nem lett jó vége....húztam el a számat.. nem emlékszel? múltkor  is kidobtak a Háromseprűből....
- Az mikor volt màr? Legyintett. Biztos elfelejtették. A lényeg hogy szökj el valahogy . Nyolckor vàrunk a nagylépcsőnél .
És Draco! Kiáltott utánam . Örülök hogy jobban van.

Nyolc utàn öt percel csatlakoztam a többiekez.Max egy óràt terveztem maradni.nem többet.
- Jajj de jó hogy itt vagy! Ölelt át Pansy amikor odaértem . - Nagyon aggódtunk.. piton elmesélte mi történt. De ugye tudod hogy Nem a te hibàd? Harry ugrott a kígyó elé...
Összehúzott szemekkel fürkéztem a lányt. Nem tudja csak egyszer az életben  befogni a szájàt?
- pansy...megtennéd hogy többször nem hozod elő ezt a témát?sóhajtottam.
- Bocsi.. én csak..
- És ez hozzátok is szól! Fordúltam a többiek felè.

A Szárnyas Vadkan  tele volt. Innen még nem dobtak ki minket. A Háromseprűből is csak azért lettünk kirakva mert ,Monstro  összeverekedett az. egyik Griffendélessel. És összetörték a berendezést. Én meg rosszkor voltam rossz helyen...ígyhàt már engem se làtnak ott szívesen.

- Még egy kör?! Csapta az asztalra már harmadszorra  Zambini a korsóját.
- Össze fog törni az asztal ha így csapkodod! Vágta tarkón Pansy.
Tudom arról volt szó hogy egy kör és megyek ..Harry-hez.. a francba!! Harry!! Itt iszogatok ő meg  élethalál között van! Nemis Kellett volna eljönnöm.  Nekem kéne ott feküdnöm nem neki!! Az életét kockázatta miattam én meg vígan sörözgetek itt a többiekkel
- Hova mész? Kérdezte Crak mikor felvettem a kabátomat jelezve hogy távozni készülök.
- Mennem kell....
- De hát még csak most jöttünk! Háborodott fel Monstro! 
- Tudom  de dolgom van...
- Mi dolgod lehet neked este tízórakor?
- Micsoda? Szaladt fel a szemöldököm. Már annyi az idő?

-Malfoy! Kiáltott oda az asztalunkhoz valaki.
- Húzz el Finnigean!!  mordúltam rá!
- Azért tudod!! röhögött -Gratulálhatsz magadnak. Veregette meg a vàllam.
- Ne érj hozzàm! Ràztam le magamról a kezét.
- Nem csalódtam benned most se!  Gondoltam hogy itt talállak . Harry haldoklik nem rémlik? Fúrta bele tekintetét az enyémbe.  Majd kárörvendően folytatta. - De hát nem is értem min csodálkozok.. ez a te fajtád. Tárta szét a karját azzal otthagyott.

-utána megyek! Húzta föl magàt Monstro de visszahúztam mielött nekiment volna Seamus-nek
- Normális vagy?  Azt akarod hogy innen is kivágjanak minket? Förmedtem rá majd visszanyomtam  a székre.
- ja Ez most senkinek nem hiányzik! Inkább igyunk még egy kört! Mondta Zambini majd a pulthoz sétàlt.

-Draco várj meg! kiáltott utánam Pansy amikor kiléptem az ajtón! - Csak Beszélni szeretnék veled .

Folyt. köv.
_____________________________
💚Sziasztoook💚
❤️Itt is lennék a kövivel❤️
remélem tetszett ha igen ➡️Vote vagy Comment💕
❣️Puszi❣️
_____________________________

Miattad MegváltozokOù les histoires vivent. Découvrez maintenant