Harry Szemszöge
Még mindíg csurgott rólam a víz. Bosszankodva leűltem a mardekáros mellé az egyik kőre.
-befejeznéd ezt az önelégűlt vigyorást végre Malfoy? Fordúltam felé idegesen.
- ha láttad volna magad kívűlről Potter! Te is röhögnél.
- vissza vágot követelek!!!
- rossz seprűvel? Kérdezte röhögve.
- nem lett baja
- igazán? akkor nézd meg jobbanMegvizsgáltam a seprűmet. És Igaza volt egy hatalmas repedés keletkezett az egyik oldalán
Remek! Ennél job ma már nem is történhetett volna..- Még mindíg szeretnéd azt a visszavágót?Potter? Kérdezte gúnyosan.
- Nem.... morogtam az orrom allattSzeptemberhez képest elég meleg volt. Ezért Gondoltam kiterítem száradni ruháimat a mardekárossal mit sem törődve Fogtam magam és Levettem a vizes gönceimet.
Malfoy elkerekedett szemmel nézte vegig a jelenetet- te meg mit művelsz Potter? Kérdezte kis idő után
- szerinted minek làtszik? Kirakom száradni a ruháimat
- Na ne nevettes. Röhögött. - és addig itt akarsz ácsorogni egy szál alsónadràgbam?
- talán gondot okoz Malfoy?
- engem aztán nem érdekel... azt csinálsz amit akarsz..vonta meg vállát majd újra a tó felé fordúltDraco Szemszöge
Tudtam hogy előbb fogok a tóhoz érni mint a Hős Potter. Bár a jelenlegi helyzetében most jobban illik rá az ázott Potter. Nem sokkal volt lemaradva de túl nagy lendületet vett az utolsó pár méternél ezért a tóban landolt. Külső szemlélőként nagyon nevetséges volt a látvány
Egy ideig szórakozottan figyeltem ahogy próbàlja kicsavarni a ruháiból a vizet. Amikor nekiállt.levetekőzi megint ugyan az az érzès fogott el mint bájitaltanon amikor hozzám ért.
- Talán zavar Malfoy? Kérdezte
- Engem aztán nem érdekel azt csinálsz amit akarsz vontam meg a vállam majd újra a tó felé fordúltam.Ennél nagyobb hazugsàgot nem is mondhattam volna . "Engem aztán nem érdekel"ugyan már... óvatosan oldara pillantottam. Be kellett làtnom potter ide vagy oda. De Tökéletes alakja van. Eddig így soha nem figyeltem. nem is az a nagyon kigyúrt vagy az a nagyon vékony.pont a kettő között .hasán szálkássan meglátszottak a kockák ami még vonzóbbá tette a fiút.
- mi a helyzet Ginny-vel? .kérdeztem
- szakítottunk még nyár vègén.vonta meg a vállát majd felém fordult
- hogyhogy?
- nem működött.
- az ő részéről vagy tiédről?
- Az enyémről.- értem.. többett nem beszélgettünk màr ez is éppen elég volt. Csak száradnának meg azok az átkozott ruhák...
Egy jó ideig kémleltük a tavat. Majd türelmetlenűl megkérdeztem
- nem szàradtak meg valamennyire ?
- ennyi idő alatt?
- Nèzd meg. Ha már nem olyan vizes fol tudod őket venni.-még mindíg ugyan olyan vizesek. Állapította meg mikor megvizsgálta a gönceit.
- tessék... nyújtottam oda neki a merdekáros köpenyem - már hűvös van ...
A fiú pislogás nélkűl meredt ràm.
- vedd màr föl Potter! Ne keljen könyörögnömA kedves gesztusomtól még én is meglepődtem nem csak a griffendélés. De inkább odaadtam neki a köpenyem mint hogy még nézegetnem keljen a meztelen felsőtestèt.
- inkább vissza veszem a ruháimat. Kezdett tilttakozni.
- megőrűltél?
- tényleg nem......Még be se fejezte a mondatot de máris a háta mögött voltam és ráterítettem a zöld köpenyt
Ami kifejezetten jól állt neki.
Láttam a fiú arcán hogy zavarba jött.
- Kösz.....motyogta.
- nincs mit. Aztánt majd ne felejtsd el visszaadni.
Mondtam majd újra leűltem a kőre
- Ne aggódj Malfoy nem terveztem megtartaniHarry szemszöge
Amikor oda akarta adni a köpenyét erőssen tiltakoztam. Inkább felveszem a vizes ruháimat minthogy a mardekáros köpenyébe ücsörögjek.
Már azt is furcsàlltam mikor ràkérdezett a Ginny-vel való kapcsolatomra. Hat év alatt ennyit is nem beszélgettünk mint most.
YOU ARE READING
Miattad Megváltozok
Fanfiction"Ahhoz hogy felvállaljuk az érzéseinket tudnunk kell ,hogy kik vagyunk valójában"