~ Még mindíg hiszek- (3)

496 25 0
                                    

❤️Sziasztok!❤️
😍Itt is van a várva várt rész😍
Előre szeretnék figyelmeztetni mindenkit hogy akik nem bírják a közösülés részletes leírást vagy esetleg túl soknak találják. Azok NE olvassanak tovább.
Köszönöm

_____________________________
"A szívnek nem parancsolhatunk, hanem inkább az parancsol minekünk. A szív fölött nem lehet úgy uralkodni, mint az ész fölött."
(Armand Silvestre)
_____________________________

~Harry szemszöge~
-Norm!!.... fordúltam hátra illyedten mikor  a mardekáros  bejött a zuhanyzóba. Tenyerével betapasztotta a számat mielőtt befejeztem
volna a mondatot
-Mit művelsz?löktem félre a kezét
-Nem azt kérted hogy csatlakozzak?vigyorgott
-Tessék? Nem!!! Csak hogy majd segítsed átkötni a sebemet,de azt egy szóval se mondtam hogy....
-Fogd már be végre Potter!!! Mondta majd egy határozott mozdulattal magához húzott.
Olyan hévvel csókólt meg hogy majdnem beleszédűltem. Csuklómat nekiszorította a falnak. Így esélyem se volt a szabadulásra
-Malfoy....nyöszörogtem kétségbeesettem mikor egy pilllantra levegőhoz jutottam..
-Mondtam hogy nem érdekel? Suttogta a fülembe...
- Kérlek....ne... tiltkoztam.. de a fiú meg se hallotta.
-A tested megint mást akar. Markolt rá a farkamra. Majd kezèt föl és le kezdte húzogtani rajta. Elöszőr lassan majd egyre dúrvábban.

Most már mind egy nem? Itt vagyunk ketten egy kis helyiségben meztelenűl. És már meg se próbálok szabadulni...talán mindíg erre a pillanatra vártam . Ehhez még emlékek se kellenek hiszen a tudatalattim mindíg tudta.

Malfoy végigsimította a hasamat. A Testem megremegett az érintésétől.
-Mennünk kéne.... próbáltam hàtrálni de a zuhanyzó széle fölsértette sarkamat.

A Szőke arcomat a fal felé fordította.így háttal voltam a fiúnak. Újját óvatosan végighúzta a hàtamon majd rámarkolt a fenekemre.
Amennyire csak tudta  hozzámdörzsölte  álló ékességét. Majd megkereste az ánuszomat. Elöszőr csak körözött a lyuk körül,majd beledugta az ujját
felnyögtem.
A testemmel egyre jobban ziháltam amíg a mardekàros az ánuszomba volt.

Beleharaptam az alsó ajkamba. A víz mèg mindíg csobogott. De ez jelen pillanatba egyikünket se érdekelt. A mardekárosnak most már több ujja is az ánuszomba volt. Melyeket ki és be húzogatott. Másik kezét a falnak támasztotta csak hogy el ne veszítse az egyensúlyát.
Mellkasom egész végig hullámzott. Hiszen megint tiltott dolgokat csinálunk. Szívem majd kiugrott a helyéről és az egesz testem lángolt.
Amit a szőke csinált már erőszaknak minősűlt ...hiszen az elején erőssen tiltakoztam.
De ő az akaratom ellenére is a falnak szorított.
Már nem is küzdüttem ellene, hiszen élveztem amit csinált. Közben többszőr  is felnyögtem.

Egyik kezemmel belemarkoltam a szőke a hajába a masikkal meg a falat támasztottam. A bokám még mindig vérzett. 
- Miért hagytad abba? Lihegtem mikor kihúzta az ujjait belőlem.
- Csókolj meg.... fordított magafelé
Vègre belenèzhettem a szürkéskék íriszekbe.  Óvatosan megsimítottam az arcát majd lágy csókokat lehelltem a nyakàra.  Testén egyre lejjebb haladtam . Mellbimbóját  a számmal kényesztettem. 
Amikor a farkához értem engedelmesen a számba vettem . A fiú teste megmerevedett miközben belemarkolt hajamba
Pár perc elteltével számat  elöntötte a marekáros melegsége ,amit engedelmesen lenyeltem.
Majd újra megcsókóltam. Nyakamon éreztem lehelletét és az érintèsétől Kiborsózott a hàtam.

Ekkor tört elő belőlem az összes érzés amit a szőke irànt éreztem. A vágyakozásból  szerelem lett. 
Az emlékek szépen lassan visszatértek. Ugyan nem az összes. De pont annyi hogy tisztában legyek azzal kit szeretek. És ennyi elég is ... a világ megszűnt körülöttem.Az se érdeklt volna ha ledobnak  mellettünk egy atombombàt.

-Most már tényleg mennünk kéne... fúrtam bele tekintem az övébe majd hosszan megcsókoltam.
Amíg a  Mardekáros elzárta a vizet. Gyorsan  a derekamra csavartam egy törülközőt

- Ezt többször is  megimsételhetnék. Mondta miközben  vizes haját szárította.
Egy ideig elvarázsolva  nèztem a mozdulatot. Végűl erőt vettem magamom ès fövettem a ruháimat. 
-Élvezd ki ameddig csak lehett Potty*suttogta a fülembe. -Mert nem sokáig lesznek rajtad tette hozzá.
Halovány mosolyra húztam a számat.
-Azt csak hiszed Malfoy! Fúrtam bele tekintetem az övbe majd számat  rátapasztottam a fiú ajkaira.
________________________________

Remélem tetszett ez a fejezet.
Ha igen
❤️vote vagy comment❤️
✨✨✨

•Harry és A mardekáros kapcsolata  most sokkal erőssebb lett.
mit gondoltok? Kitartanak egymás mellet
Mèg akkor is ha Will újra felbukkant?
_____________________________

Miattad MegváltozokWhere stories live. Discover now