~Draco szemszöge~
-Mi van itt? Vontam kérdőre a csapatot mikor a pályàra értem. Majd felpillantottam a lelátóra..
-Haver.. mióta tanàr és csapatkapitány vagy a lányokat nem lehet levakarni. Mondta Vigyorogva Monstro
-Mintha téged ez annyira zavarna forgatta a szemét Crak.
-De ez csak eddzőmeccs.És szinte tele a lelàtó.
-Így jobban meghajtja magát a csapat. Mert ahogy elnézem azokat.. egyértelmű ki nyeri a mai meccset. Fintorgott Crak
-Azérrt ne legyetek ennyire elszállva magatoktól.
Mondtam mikor Harry is a pályára ért.Direkt rászóltam hogy egy kicsit később jöjjön.mert túl feltűnő lenne ha egyszerre érkezünk.
A bemelegítés után. Harry és én Pálya közepére sétàtunk. A Griffendèles már nyújtotta volna a kezét hogy kezetfogjak vele. De ehelyett csak egyszerűen megragadtam a karjàt és magamhoz rántottam majd számat a füléhez emeltem.
-Ha mi nyerünk.. este azt csinálok veled amit csak akarok ... suttogtam.
-Álmodozz csak Malfoy.. szisszegte a fogai között. Majd megfordúlt . És indúlt volna a csapatához ha nem csapok rá a fenekére
-Majd meglàttjuk potter! Kiáltottam utàna.Vigyorogva sétáltam vissza a srácokhoz akik az előbbi mozdulatomon csak nevettek.
-Az a szerencsétlen... remélem jól megondtad neki ha már anyuci képtelen volt rá.. veregette meg Monstro a hàtamat de erre mérgesen ellöktem a kezét majd megragatam a gallérjàt.
-Állj le! Ha mégegyszer a szádra mered venni a családját esküszöm hogy kicsinàllak!! És ez hozzátok is szól!! Fordúltam a többiek felè.
- Jó bocs.. tudod hogy csak viccelek meg amúgy is eddig te is nevettél velünk az ilyen beszólásokon.
- Nőlj fel végre te idióta! Nem veszed észre hogy ez màr csak neked vicces? Fújtattam tovább.Ha Crak nem szed szét minket biztosan lefejelem. Mert rà kellett jönnöm arra hogy a szerelem teljesen kifordított önmagamból.. és a lila köd miatt képes lennék nekimenni mèg az egyik legjobb baràtomnak is .
-Mi van veled.. nézett rám mérgesen Monstro majd felűlt a seprűre hogy elkezdhessük a meccset.
Nem szóltam semmit. Semmi kedvem ennél is jobban összeveszni vele.A játék elkezdődött. A stratégiánkat már a meccs elején megbeszeltük így mindenki tudta a dolgàt.
Előszőr felrepűltek a gurkók majd a kvaff. Viszont az én figyelem egyből az Aranycikeszre terelődött. Összehúzott szemekkel próbáltam követni a kicsiny labát ami olyan gyorsan cikázott a levegőbe hogy allig lehetett látni. A probléma csak ott kezdődött hogy Harry szintén Fogó sőt mi több ő a Griffendél legjobb fogója .. és a tehetségére elég sokan felfigyeltek. Köztük én is..
A fiú annyira koncentrált hogy észre se vette mikor mellé értem.
-Imádom ahogy koncentrálsz Potter vigyorogtam majd nagy lendülettel meglöktem a vállàt. Amitől szemelől vesztette a cikeszt.Egy jó ideig mi vezettünk. Egészen addig amíg Harry újból kiszúrta a labádt. Gondolkodás nélkűl a fiú után repűltem.
-Harry!! Kiáltottam mikor észrevettem egy Gurkót közeledni a griffendéles felé. De Olyan sebbességgel hogy esélye se lett volna kikerűlni. Így A golyó eltalálta a fiút aki a sikàtor alljába zuhant.
De Ahelyett hogy a cikesz után mentem volna egyből leszálltam Harry-hoz aki ájúltan feküdt a földön.
Persze ebből a többiek semmit sem láttak hiszen a leláltó alljába voltunk.
-Harry.. dobtam félre a seprűmet. Hé! Térj magadhoz!! Térdeltem mellé miközben magamhoz öleltem.Fogalmam sincs mennyi idő telhetett el.. mire végre kinyitotta a szemèt.
-Hallod.. Ne ijjeszgess.. borúltam rá. Majd letöröltem szemem alól a könycseppeket.
-Nyertünk. Emelte meg a kezét majd büszkén feltartotta az Aranycikeszt
-De hát hogyan... észre se vettem amikor.. (kerekedett el a szemem)
-Egy Gurkó miatt nem fogom elveszítni ezt a mecset. Mosolyodott el .
- persze csak a Gurkó mittatt ..hajoltam föle majd mélyen a szemeibe néztem-I..igen. De a hangja elcsuklott
-Szóval a fejedbe vetted hogy ma mindenképp nyernetek kell ... csak nem félsz Potter?
-Mit akartál csinálni velem?.. kérdezte hirtelen
-Szoval innen fúj a szél mi!.. vigyorogtam.. de ne aggódj. semmi olyat amivel fájdalmat okoznék suttogtam a szájába miközen kezemmel rámarkoltam a farkára-Befejeznéd? Mordúlt rám. A meccs közepén vagyunk ha nem tűnt volna fel te meghhhh..
-Én meg micsoda?.. nem tudom miről beszélsz?
Mondtam majd a nadràgja övét próbáltam volna kicsatolni ha nem löki el onnan a kezemet. De Tudtam jól hogy perceken belűl meggondolja magàt. Így is lett.
- Leszarom.. fogta két keze közé az arcomat majd megcsókólt. De Olyan mohón.. és olyan szenvedélyesen mintha az élete múlna rajta. Csípőjét fölemelte Amíg az álló férfiassàgával játszottam. És mivel a kviddicspálya egyik sikátorában voltunk így tudtam hogy egy ideig úgyse fognak megtaláni minket , de azért biztos ami biztos varázsoltam magunk köré egy olyan védőburkot ahol biztosan nem találnak ránk. De ezt persze a Griffendélesnek nem kell tudnia.
-Látom Szeretsz veszélyesen játszani Potter
-Ha ..nem tűnt volna felhhhh az egész életem veszélyes amióta belédszerettem.. nyögte.. mikor egyre durvábbak lettek a mozdulataim.
-Annak örűlj hogy ez csak egy eddzőmeccs volt. Mondtam majd lejebbhúztam a nadrágját hogy jobban hozzáférjek
-Hagytam hogy nyerjetek de élesbe .. nem leszek ilyen kegyes hozzátok.. főleg nem hozzád.. mondtam. Eközben Ajkaimmal lágy csókokat lehelltem a farkára. Végűl a számba vettem.Tudtam hogy nincs sok időnk.. de Akárhányszor ezt csinálom vele egyszerűen teljesen elvszítem a kontrollt . Mert minnél jobban akarom hogy élvezze. Minnél jobban érezni akarom a szívverését mikor gyengéden végigsimítom a mellkasát , Làtni akarom mikor teste beleremeg amint ferfiasságàt a számba veszem, és hallani akarom ahogyan a Nevemet mondja. Újra és újra.. hiszen ilyenkor pont nem érdekel hol vagyunk.. mert ha megkívánom őt akkor bárhol képes lennék magamává tenni.
Úgy mint ma... az a piros eddzőruha túlsàgosan vonzó volt.Folyt. Köv.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miattad Megváltozok
Fanfic"Ahhoz hogy felvállaljuk az érzéseinket tudnunk kell ,hogy kik vagyunk valójában"