Draco Szemszöge
Reggel hunyorogva próbàltam kinyitni a szemem. Arra keltem hogy hasamat erőssen sütik a napnak az első sugarai. Aztán A fejemhez kaptam mert elviselhetetlenűl fàjt. Az ágy körűl szétdobált ruhák...üres üvegek ...mi történt az este???? ...
Semmire sem emlékszek a második körig megvan minden de a harmadik...óvatosan oldalra pillantottam.... Hát nem kellett volna mi a franc???? Ne .....ne..ne neee...
Finnigean bèkéssen aludt mellettem...mint aki jól végezte a dolgát... mit csináljak? Felkeltsem? Vagy ne? Mindenesetre azonnal meg kell szereznem az emlékeit!!!!
- ébresztő!!!! Csaptam fejbe egy pàrnàval
- Hmmmmmmm . Jött a válasz
- Seamus!!!!! Kelj fel baszki !!! Vágtam ujra nyakon.- mi a franc bajod van? Húzta magára a takarót
- hogy mii? Te még meg mered kérdezni??
- ittunk aztán jól megbasztál ennyi ...dörmögte
- te idióta!!! Hányingerem van tőled!!!
- tegnap nem úgy làttam. Vigyorgott
- kellenek az emlékeid most!!!!
- csak ne olyan hevesen ...Malfoy...
- mit akarsz csinálni? Úgyse hinné el neked senki ...- Ha Harry neked senki akkor oké. Vonta meg a vállát .. majd fövette az alsónadràgjàt..
- felfogod te higagyú !!! Hogy nem akarok tőled semmit???? Csak a rohadt emlékek kellenek!!
-és neked attól mitől lesz jobb ?nézett rám. Kérdően.
- Semmivel, de tudni fogom hogy mit csináltam az este...
- tudod Malfoy ez két okból sem valósulhatna meg. Egy nem hiszem hogy kiváncsi vagy mit csináltál velem..kettő ....az emléket csak Dumbledore szobájában tudod megnézni ahova hát a kis Túlélőn kívűl nagyon senkit se enged be ...A fenébe... a jó büdös kurva életbe....
- el ne járjon a szàd mert akkor még azt is megbánod hogy a vilàgra jöttél!!!! Értető voltam Finnigean??!!!!A griffendéles csak vigyorgott
-Ennyire tetszik? Mordúltam rá .majd meglátjuk ki nevet a végén te idióta!!!Duzzogva fölráncigáltam magamra a ruháim. Majd hátra sem nézve kiléptem az ajtón. Alàirtam a papírt hogy elhagytam a szobàt és leadtam a kulcsokat..
Szombat van...ami azért jó mert ilyenkor nincsen tanítás. Egy ideig tèbláboltam a folyosókon majd gondoltam ránézek a volt nincs szekrényre..azt a feladatot kaptam hogy meg kell javîtanom...de gyűlöltem.... apám miatt kénytlelen voltam rábólintani .Ha nemet mondok a Nagyúr megöl...
A szükség szobája elött álltam .kezeimet a zsebemben pihentettem...amikor megjelent elöttem az ajó óvatosan körbe pillantottam sehol senki .
A szekrényt egy hatalmas függönnyel takartam le. Az eslő próbálkozások sikertelenek voltak....már kezdtem feladni.. adjunk neki mèg egy esélyt... és siker...arcomon nem mutattam sem örömöt sem bánatot...maximum megbánást de még azt se vették volna észre annyira semleges képet mutattam ...
Gyűlöltem ezt az életet...gyűlöltem apámat Voldemortot....azt hogy halalfaló vagyok...és amit az este tettem... amiatt meg legszivessebbem szembe köpném magam...
A Szekrènyt sikeresen megjavítottam...már csak egy feladatom van.....
- Szia!! ölelt át valaki hirtelen hàtulról amikor kiléptem a folyosóra.
-potter!!!! Eszednél vagy??!!! Mordúltam rá - bárki meglàthat...
- bocs ...csak...hiányoztál kereste a szavakat... -merre voltál az este? Kérdezte
- a Hàrompesrűben.. válaszoltam unottan..
Tekintetét mélyen belefúrta az enyémbe...
- este vissza adhatnàd a köpenyem ha érted húzta széles vigyorra a szájàt majd kacsintott egyet.
- el kell intéznem mèg valamit de lehet róla szó..A griffendélessel még egy ideig farkasszemet néztünk majd megunta és hàtat fordított.
Tudom hogy bunkón viselkedtem de a történtek utàn nem volt merszem a szemèbe nézni.. Igaz nem vagyunk együt... de akkor is .nincs mentség arra amit csináltam....
Meg kell szereznem Finnigean emlékit most azonnal!!Nagy szerncsémre a fiút elkaptam az udvaron elöszőr húzta a szàjàt de aztán Malfoyosan megfenyegettem. Így kénytelen volt odaadni az emlékeket.
Dumbledore Nem tartozkodott a szobájában ezért sikerrel jártam.
Hát akkor....Lássuk...
________________________________
Sziasztok
❤️ itt is vagyok a következő fejezettel..tudom lógók még az emlèkes résszel deee meggondoltam magam és ezt a kövi részre hagyom.
🤭🤫Ha tetszett tudjàtok vote vagy Comment
Puszi😘
________________________________
❤️
YOU ARE READING
Miattad Megváltozok
Fanfiction"Ahhoz hogy felvállaljuk az érzéseinket tudnunk kell ,hogy kik vagyunk valójában"