"Tudom hogy
nálam jobb emberek is vannak odakinnt a világban.
Bárkit vàlaszthattál volna
Te mégis mellettem maradtál .
pedig meg sem érdemellek.
Nem vagyok olyan tökéletes mint amilyenek beállítasz"_____________________________
~Draco szemszöge~
-Annyira sajnálom.. rogytam le a földre majd kitört belőlem a zokogás.
- Állj föl! Rántotta meg Perselus a galléromat. Szedd össze magad! Nèzett méllyen a szemembe .de allig láttam arcát a könnyeimtől.Az egész testem remegett. Bellatrix lekezelő pillantásokkal mèregetett . De a gonosz megjegyzéseit megtarotta magának. A fájdalom amit akkor érztem úrrá lett rajtam. Nem bírom tovább mikor lesz már vége?
-Eredj ! Mordult rám Piton. Menj haza anyádhoz! Adta ki az utasítast.
Csakhogy az eszem helyett megint a szívemre hallgattam.
Lassan nyolc óra.... a bál!! (kaptam észhez )Semmi sincs veszve . Még jóvá tehetem.Gyorsn fölvettem a dísztaláromat majd megigazítottam a nyakkendőmet a kígyós kitűző sem maradhatott el. Végezetűl Fújtam magamra egy kis kölnit
És elégedetten néztem bele a tükörbe.Hoppban álltam mert úgy a leggyorsabb. Bár inkább vonatra szálltam vola de most sürget az idő.
Amikor odaértem próbàltam úgy tenni mintha az utóbbi pár órában semmi sem történt volna.
De miért ilyen nagy a csend? valami nem stimmel
- Draco!! Hallottam egy keserves kiáltást
- Hermione!!Rohantam oda hozzá.A lány allig élt hófehér ruháján egy hatalmas vörös folt éktelenkedett.
-El kell menned innen... nèzett rám kétségbe esetten miközben megtartottam a karjaimban . -Kérlek... suttogta... Voldemort és a csatlósai itt vannk . próbálta kimondani utolsó szavait...
- nehogy meghalj nekem Granger hallod! A többiek? Ugye még életben vannak? Kérdeztem miközben arcát a kezeim közé fogtam
- i...igen de már nem sokáig... Mentsed meg .... fúrta bele tekintetét az enyémbe . Megérdemled a boldogságot simította meg az arcomat . És tudod ..normális ha egy ember sír..tette hozzá. Majd halovány mosolyra húzta a száját. Hogy tud még ilyenkor is mosolyogni?
A könnyeim újból utat törtek maguknak. A lány egyre lassabban lélegzett.
- kérlek ne vedd el őt..borúltam rá ..de már késő volt. Bőre elfehéredett és a lelke egy sokkal jobb helyre kerűlt..
Még Percekig öleltem a Kis boszorkány élettelen testét.
Ez már túl sok.. A düh teljesen elborított.. A gyásztól minden megtört bennem. Túl sokáig vártam. De a többieket még megmenthetem.
Ujjaimmal óvatosan lecsuktam a lány szemeit.
-megtartom az ígéretem.. csókóltam meg a homlokàt.Ahogy leeresztettem testét a földre. Úgy vesztettem el az önkontrollt. Szemem előtt nem lebegett más csak a bosszú.
Végigrohantam a folyosón. Kezemben görcsösen szorongattam a pálcámat. Igazából nem tudom hogy gondoltam. Csak berontok oda és megölöm a Nagyurat? Miközben Dumbledore professzort se tudtam bántani? Más terv kell.
-Malfoy? Jött szembe Ron. Na ez most egy kicsit sem hiányzik.
- Bármit is akarsz ne most!
- Hermione?...nézett rám kétsègbe esetten
Nem szóltam semmit. Csak lehajtottam a fejem hogy ne lássa a könnyeimet.
-Hermione!! Kiáltotta újra a lány nevét de elálltam az útját.
-Meghalt!!
-Nem.. túrt bele a hajába.. -Eressz el! Kapálózott
- Fölfogtad amit mondtam? Ordítottam az arcába .Meghalt!!
-Mione.. csuklott el a hangja.. de nem hagytam hogy egyengűljön. - Szedd már össze magad Weasley! Vágtam pofon. Hallod!! Odabent mészárlás lesz ha nem teszünk valamit! Ráztam meg a vállát
- Annyira szerettem őt... sírta el magát. A leggyönyörűbb lány volt akit valaha ismertem.
- És a legokosabb... tettem hozzá szomorúran.
Idefigyelj fújtam ki a levegőt . Harry is meg fog halni és mindenki más akit szeretsz. Ha nem kapod össze magad!
most tedd félre a gyűlöleted . Weasley!! És figyelj rám! El kell vonnod a halálfalók figyelmét. Amíg megmentem a többieket. Képes leszel rá?
Bólintott majd letörölte a könnyeit.
- Erősnek kell maradnod. A gyengesègedből táplálkozik . Jól Tudom milyen ha kínoznak hosszú hónapokon keresztűl. A lelkem már darabokban de az eszem még a helyén van! És neked is észnél kell maradnod!Tudom hogy fáj neki a lány elvesztése de a gyászra most nincs idő.
-Akkor előre megyek.
Amilyen jónak tűnt a tervem olyan rosszúl sűlt el. Mert Ron nem jött vissza. Odaosontam az ajtóhoz és hallgatózni kezdtem.- Potter az enyém! Hallotam Voldemort hangjàt. Nem ölheti meg senki rajtam
Kívűl.
-Nagysàgos úr ezzel mit csináljunk? Itt visítozik!
- Akkor fogd be a száját!!! Mordúlt rá a csatlósára
-Örömmel (élezte meg a kését.)- Ne! Rontottam be az ajtón.
- már kezdtünk hiányolni Draco. Gyere tárta ki a Voldemort a kezét. Na gyere csak..Nem tudom mi ütött belém. De oda sétáltam hozzá és hagytam hogy átöleljen.válla fölött Harry sápadt arcával találatam szembe magam.
- Ez az... tudtam hogy nem csalódok benned simította meg a hàtamat. De az árulást akkor sem tűröm el még tőled se!
Hangja hirtelen megváltozott . Majd Egy határozott mozdulattal arrébb lökött.
-Ne bántsa!
(Anyám szava itt semmit sem ér hiába könyörög)
- Mond csak Narcissa eddig mi hasznom vállt belőle? Mutattott rám a pálcájával.
-Draco még gyerek...
-Vigyétek ki! Biccentett anyám felé.
-Ne!! Ellenkezett de esélye se volt.Az ajtó becsukódótt. Tudtam hogy innen nincs menekvés. Hermione meghalt. És hamarosan a többiek is követni fogjàk .
-Ugye tudod mit kap aki elárul engem? Rángatott föl.
Nem szóltam semmit . Csak Behunytam a szemem.
- Felelj ha hozzád beszélek!! Vágott pofon.- Szerinted mi jár az àrulóknak Potter? Kérdezte vigyorogva miközben a fiú tekintét belefúrta az enyémbe .
- Halál.... sutottogta..
- Megismételnéd? Ha lehet egy kicsit hangosabban.- Gyerünk Harry.. mond csak ki mi jár annak aki elárulja a másikat.
- Az meghal. Emelte ràm cserepes tekintetét.
Mi a fene folyik itt? Ez nem ő. Valami nagyon nem stimmel.
- Mit művelt vele! Fakadtam ki . Miközben megpróbáltam fölállni .
-Curcio! Szórta rám az átkot
A fájdalomtól fölkiáltottam Harry szó nélkűl nézte ahogyan megkinoz.-Mit szólnál hozzá Potter ha innentől átadnám a terepet?. Fordúlt a fiu felé. - Nagyon jól fogunk szórakozni. Csapta össze a kezét.
- Ezt is vigyétek a többi közé! Mutatott a fèlájúlt Ron-ra.
Megvàrta amíg kiviszik a fiút. Bellatrix eközben kötöző ártást használva a falnak szorított. Tudtam mire készűlnek. Behunytam a szemem és innentől már csak imátkozni tudtam az életemért
________________________________
❤️Sziasztook❤️
itt is van a kövi . Hamarosan hozom a befejező rèszeket
Ui: Ha tetszett vote vagy Commet
_____________________________
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Miattad Megváltozok
Фанфик"Ahhoz hogy felvállaljuk az érzéseinket tudnunk kell ,hogy kik vagyunk valójában"