~ Most már tudod milyen félni?- (2)

564 31 2
                                    

~Draco szemszöge~

-Szóra bírjam kegyelmes úr? Kérdezte Bellatrix miközben a kèsét élezte. Nyeltem egy nagyot , de mèg mindíg nem tudtam felállni a szèkről. - Làtja hogy nem beszél!
- Ha azt mondom àllj föl akkor fölállsz  fiú! Ragadta meg Voldemort a galléromat majd egy rántassal talpra állított. Ha nem támasztom meg az asztalt  biztosan összeesek.nem is bírtam sokáig mert újra visszarogytam a székre

Segélykérően pillantottam Piton  professzorra de nem tett semmit. Bellatrix allig várta ezt a pillanatot. Odasétált hozzám felrántotta  az ingem ujját majd a tőr hegyét belemélyesztette a karomba.  Elöszőr csak pàr szúrást ejtett majd a keletkezett sebhelyekbe megforgatta a kèst és még erőssebben belenyomta. Amennyire csak tudtam összeszorítottam a fogam . A Könnyeim már patakokban folytak de nem adtam ki semmilyen hangot .Tűrtem...ameddig csak tudtam.Az alkaromból ömlött a vér. De Bellatrix nem hagyta abba.

- Még mindíg nem beszélsz? Mászott  Voldemort a képembe. A lehelletèt is Éreztem .
- Elmondtam mindent amit tudok Nagyuram.
- Hazudik.... szisszegte a banya a fülembe.. majd a comboma döfte a kést..
a fájdalomtól keservesen felkiàltottam.. allig làttam valamit a könnyeimtől.
- Kérem!!! Ne bántsa..hallottam anyám könyörgő hangját..de meg sem hallották..
- Jajj Bella.. hadd szórakozzak èn is egy kicsit... lökte arréb Lestarnge-t Voldemort egyik csatlósa..

- Mi lehet az a fájdalom amit el bírsz viselni ? He? Kérdezte miközben kihúzta a pengèt a lábamból  majd rátenyerelt a sebhelyre..
- válaszolj !! Ha hozzád beszélek! Ordította egy ujjabb pofon kíseretében.
A nagy lendülettől hàtra estem a székkel együt...Megpróbáltam a sarokba vonszolni magam de a félszemű férfi belém rugott. Többször is..  Addig vert amig  allig láttam valamit a sok vértől ami a szemembe folyt .
Tétlenül feküdtem a padlón.. az ingem tiszta vér volt, Lassn kezdett elhomályosúlni minden és csak a hangokat érzékeltem

- Capitulatus!! Hallottam egy ismerős kiáltást.
Az nem lehet
...Harry?
________________________________
~Harry Szemszöge~

Túl sokáig vártam. Draco allig él. Én meg egyedűl vagyok Voldemortal szemben.De nem bírtam tovább hallgatni ahogyan kínozzák . Letöröltem a könnyeimet és egy határozott mozdulattal Lefegyvereztem a banyát. Majd a félszemű fazonra tartottam a pálcámat
- Ha még egyszer hozzá mer érni megölöm!!
- Nocsak, Nocsak... Nézzétek ki látogatott meg minket? A Kis Túlèlő. Húzta Voldemort széles vigyorra a száját.majd tett felém pár lépést.
- Minek Köszönhetjük a látogatásod? Kérdezte
De Mèg mindíg a félszeművel néztem frakasszemet.
- Csak nem Hősködünk? Ici pici Baby Potter? Szállt be a "beszélgetésbe" Bellatrix miközben rálépett az eszméletlen fiúra.
Szemeim szikràkat szórtak. Nem mutathattam ki a fájdalmamat se a félelmemet.
Fogalmam se volt hogy mi tévő legyek ezt nem gondoltam végig.
- Tisztelem Potter a bátorságod.. éppen ezért megengedem hogy az első sorban. Nèzheted végig ahogyan meghal.mutatott Voldemort a fiúra aki élet halál között volt.
- Hozzátok ide! Inett a pálcàjával -pedig milyen kár lenne érte. Paskolta meg a véres arcát. Majd felemelte a nyakánal fogva .
- Ne...elcsuklott a hangom
- Mit montàl?
- Hagyja bèkèn.. kérem...vettem könyőrgöre .Nem bírtam tovább lerogytam a földre és szemeim újra könnybe làbadtak .
- Azt mondod hagyjam életben? Kérdezte miközben végighúzta körmét az élettelen fiú mellkasán. - Mi hasznom lenne abból?
- Engem öljön meg! Kérleletem már már zokogva .
- az túl egyszerű lenne . Nagini... simította meg a kígyó fejét. Vacsora.. eresztette Dracot. A földre .
-Ne!!! Kiáltottam kétségbeesetten.
Mielőtt a kígyó ràtamadhatott volna összeszedtem minden erőmet ès a fiú elé ugrottam.

Folyt. Köv.

________________________________
Sziasztook❤️
itt vagyok a kövivel igen ez a rész elég dúrva lett de várjátok ki a végét. Ha tetszett vote vagy Comment.
Puszi😘És Szép délutànt❤️🥰
________________________________

Miattad MegváltozokМесто, где живут истории. Откройте их для себя