~Harry Szemszöge~
Hétfőnként az első két óránk mindíg Bájitaltan. Legtöbbszőr a mardekárral raknak össze minket. Amivel nem is lenne baj. Ha Malfoy nem zavara bele a képbe.
Még év elején Lumpsluck professzor rendesen kitolt velem ,mert a mardekárossal kellett együt dolgozom. Baromira idegesített hogy mindíg az ellenkezőjét csinálta annak amire megkértem. Nem azt mondom hogy ügyetlen .csak azt hogy önfejű. Igen talán ez a legjobb szó rà.- Á..Mr. Potter! Húzta széles mosolyra a szájàt mikor meglàtott. -Már nagyon hiányoltam. Veregette meg a vállam üdvözlés képpen. -örülök hogy újra köztünk vagy.
-köszönöm tanàrúr. Igyekszek majd fölzárkózni.
- Jajj ugyan ....legyintett - ami kimaradt majd bepótólja úgyis különleges érzéke van a bàjitalfőzèshez. Majd óra után maradjanak itt Mr.Malfoy-al.A francba... nem felejtte el.
- De...professzor úr... kezdtem tiltatkozni. tudja hogy a multkor se lehetett vele normálisan végigcsinálni a feladatot.
- Ti. vagytok a legügyesebb tanítványaim. És szeretném ha ezt az adottsàgot nem pocsékolnàtok el.Nem szóltam semmit csak Puffogva ledobtam magam az utolsó elötti padba. Nem kockàztattam meg hogy beülök leghátra. Semmi kedvem sincs vitába kezdeni a szőkével.
Jobb a békesség- Jó reggelt! A mai órán a szerelmi bájitallal fogunk foglalkozni vagy más néven. "Amortentia" régebben már említettem. De most el is készítjük. A pàrok ugyan azok maradnak mint év elején.
Mielőtt nekikezdetek pár fontos informàcíót jobb ha a pergamenre véstek:- "Az Amortentia egy erős hatású szerelmi bájital, amely mind közül a "legagresszívebb hatású, a legveszedelmesebb". A bájital nem igazi szerelmet ébreszt, sokkal inkább egy erős megszállottságot produkál a felé a varázsló vagy boszorkány felé, aki főzte. Az Amortentia ugyanúgy hat a muglikra, mint a varázslókra. A szerelmi bájitalok hátránya, hogy előbb-utóbb kiürülnek a szervezetből, és az eddig megszállott személyt már az illető nem érdekli tovább. A bájital hatása alatt létrejövő kapcsolat nem nevezhető igazi párkapcsolatnak, mivel a varázslat hatása alatt álló fél semmilyen módon nem képes társa megítélésére, tehát inkább egy erős, szenvedélyes fellángolásra hasonlít, mintsem valódi szerelemre. Arra ugyanis a varázslók sem képesek, csak a megszokott módon."
-Tehhát legyetek nagyon óvatosak. A recept a tankönyv huszadik oldalán található. Jó munkát
-Dezsavűm van... mondta Malfoy mikor kedvetelenűl mellé léptem.
- Az előbbi mondatát elengedtem a fülem mellett. - Szerintem osszuk fel a receptet és úgy gyorsabb lesz . Adtam ki az utasítást. -És ha lehet...ebből nézd..toltam középre a könyvemet.-Ez a könyv a Félvér Herceg tulajdona. Olvasta el az elejét. - ki az a Félvér Herceg? Kérdezte de válaszként csak vissza fordítottam a lapokat a huszadik oldalra.
- Ezzel foglalkozz! Mordúltam rá. Nem is olyan nehéz .... vakartam meg táncstalanúl a fejem mikor többször is átfutottam a hozzávalók listájàt és az elkészítési folyamatot________________________________
•Hozzávalók:
~ Ashwinder tojás (a főzet legfontosab hozzávalója),
~ 1/2dkg Valeriána,
~ 1 kg holdkőpor,
~ 7 szál Vélahaj,
~ 2 db mandragóragyökér
~ 9db levél,
~ kristálytiszta esővíz, (ha biztosra a karunk menni, akkor rakjunk bele egy csipet hajtincset, körmöt vagy hámló bőrt magunkról)****
•Elkészítés:
~ A holdkőpor felét szórjuk bele a főzet aljába! A valeriána szálakat
(2) tűzzük bele a főzetbe! Az esővízzel töltsük meg az aljáig és várjuk, meg míg a valeriána szálak kiadják magukból a lét!
~ Ekkor gyorsan vegyük ki őket, mert altató hatású is lehet! (a valeriána szálak leve úgy jelenik meg,
hogy a szürke por a vízben élénk vörössé válik)
~ Ezután rakjunk bele 3 szál Vélahajat! Ekkor a főzetünk kékké válik! Most már a por leülepedett az aljára az üstnek!
Kavarjuk fel ezt és rakjunk tüzet az üst alatt!
________________________________-Miaz Potter csak nem meghaladja a képességeidet ez a feladat? Kérdezte gúnyosan.
- Leszállnál rólam Malfoy? Mordúltam rá. Nem hiszem el hogy nincs jobb dolgod mint hogy folyton gúnyos megjegyzéseket tegyél? Nőlj fel végre! Néztem rá mérgesen
- Nyugalom Potty* csak nem rontod el húzta tovább az agyamat. Próbáltam nem foglalkozni vele. De annyira idegesített hogy legszivesebben megfolytottam volna egy kanál vízben .
- Jól szórakozol ? Kérdeztem amikor egyik kezéből a másikba kezde dobàlni a tojásokat.
- Elég jól vigyorgott , de jobban szórakoznék ha visszajönnének az emlékeid.. fúrta bele telintetét az enyémbe
Pislogás nélkűl meredt rá .Ezt meg hogy érti?________________________________
Sziasztook❤️
itt vagyok a kövivel ha tetszett vote ✨vagy comment✨✨✨✨✨
Harry gyűlöli a mardekárost
A hiányos emlékek miatt. Mit gondoltok?lesz esélye a két fiúnak újrakezdeni?
____________________________
CITEȘTI
Miattad Megváltozok
Fanfiction"Ahhoz hogy felvállaljuk az érzéseinket tudnunk kell ,hogy kik vagyunk valójában"