~Harry szemszöge~
Egy hét telt el azóta hogy Draco eltűnt.Ron-al azóta se beszélek. És Finnigean folyton a sarkamban van. Ami eleinte nem zavart mert örűltem a társaságnak de mostanra már kezd nagyon idegesíteni. Főleg azért mert nem képes leállni ezzel a vérfakas témával.
- Voltam a könyvtárba és itt van pár leírás az animágusokról ha érdekel. Nyomott az orrom elè egy rakat könyvet.
- Bocs Seamus de most Rúnaismeret házit kell írnom.
A fiú mintha meg se hallotta vola leűlt mellèm, majd kinyitotta az egyik könyvet és hangosan olvasni kezdett:-A vérfarkas egy mitikus lény. Alapvetően két fajtája van. Az egyik minden teliholdkor emberi mivoltából kivetkőzve viselkedik. Saját barátját vagy/és szerettét is képes megölni. Ilyenkor öntudatlan, önkontrollállatlan. Míg a másik fajta képviselői önszántukból is képesek alakot váltani, nem éreznek semmiféle késztetést teliholdkor a gyilkolásra.
Idegesen a griffendéles felé fordúltam.
- Tudom milyen egy vérfarkas...
-És azt is tudtad hogy..nèzett bele újból
A könyvbe. De már nem bírtam tovább .
- Megtennèd hogy egy kicsit egyedül hagysz? Csattantam föl. Túl hangosan a kelletnél .aminek az lett a következménye hogy az egész társalgó minket pontosabban engem bámúlt.
- Bocsi én csak...
- Te csak mi? Mordúltam rá.. ahelyett hogy okoskodsz mint Hermione inkább segíthetnél. De csak hátráltatsz! Kiáltottam rá. Majd amilyen gyorsan csak tudtam összeszedtem a cuccom és kiviharoztam a szobából.
A lefekvésig nem is terveztem visszamenni. Sőt legszivesebben a folyosón aludtam volna. Csak hogy elkerűljem a megvető pillantásokat.- Harry... beszélnünk kell.. űlt mellém Ginny ebéd közben .
- Igen? Néztem rá kérdően miközben a tökleves utlsó falatait kanalaztam be .
- Tudod... Malfoy-ról lenne szó... vette suttogóra a hangjàt - Majd folytatta. Ron al
Beszéltem erről .de nagyon ellenséges. Elmondtam neki mindent és .. még mindíg nem bírja zsebre rakni azt hogy te es Malfoy...
- De Ginny... nincs semmi közöttünk fogjátok már fel! Sóhajtottam
- Tudom hogy meg akarod menteni.... vàltott hirtelen témàt.
- honnan tudod? Ráncoltam össze a homlokom
- csak Megérzés... Vonta meg a vállát.. - Én segíthetek..
- Nem akarom hogy bajba kerülj..
- Elvonhatom a felügyelők figyelmét addig te Hoppan tudsz állni úgy a leggyorsabb..
- tessék .nyomott a kezembe egy kis tasakot..
- Mi vam benne?
- Hoppor.. használtad már.. ne felejtsd el az uticélodat lassan és érthetően mond.
-köszönöm. Néztem hálássan a lányra. -Miért segítesz nekem?
- Erre valók a barátok nem? Mosolyodott el. - Hozd vissza. Tette bíztatóan
Kezét a vállamra majd belekortyolt a poharába .Többet nem beszéltünk. Megvártam még elhagyják pàran.a termet majd feltűnésmentesen én is kislisszoltam az ajtón.
- A Malfoy Kúria! Mondtam lassan az uticélomat amikor később beálltam a kandallóba .Útközbe majdnem kidobtam a taccsot. Amikor odaértem egy pillanatra meg is kellett támasztanom az egyik oszlopot. Vettem pár nagy levegőt majd óvatosan felegyenesedtem.
Egy kis helyiségben találtam magam... föntről PITON? Mély hangját Hallotam... és Bellatrix Lestrange-ét. Legszívesebbem egyből fölrohantam volna hogy vègezzek vele amiért megölte Sirius-t ,de vissza kellett fognom magam. Elöszőr föl kell mérnem hány ember lehet odafönnt. És azt hogy hogyan jutok az emeletre úgy hogy lehetőleg senki ne vegyen észre. Most nagyon kéne a köpenyem.Amilyen csöndben csak tudtam kiléptem az ajtón. A lépcső nem volt messze . Azt Gondoltm ,hogy ha az oszlopok mögött próbálom megközelíteni a nagytermet talán több esélyem lenne .
Amint sikeresen felértem a lépcsőn elbújtam a leghátsó oszlop mögé. Szerencsém volt mert pont árnyékban voltam. Így senki se látott meg
És most? Hogyan tovább?Hosszú Levegő vételekkel próbáltam nyugtatni magam. Lehunytam a szemem .pálcámat görcsösen szorongattam. És Hallgatóztam.
- Szóra bírjam kegyelmes úr? Kérdezte Bellatrix Voldemortol. - Látja hogy nem beszél!!
Kicsordúlt egy könnycsepp a szememből mikor a kések élezése sértette meg a fülem. A számra tapaszttam a kezem. Mit
Csináljak? Nem hallgathatom tétlenűl ahogyan a megkínozzák... cselekednem kell de azonnal!! Bármi is legyen a következménye________________________________
Sziasztook❤️
❤️jejjjjj ujjabb rész igen kaptam ihletet. 😍végre.. amint làtjatok ez a fejezetsor ismét három részből fog állni de ne illyedjetek meg mèg nagyon sok minden fog törtenni és sokkal több része lesz mint a "Mielőtt Megismertelek"-nek.
tudjátok ha tetszett vote vagy kommennt❤️😘• Kérdés: szerintetek Harry-nek sikerűl megmentenie Dracot vagy ő is fogsàgba kerűl?🧐 Az ötleteket várom Commentbe mert kiváncsi vagyok🥰
Ui: jaaa és holnap hozom a többi részt azt nem igérem hogy ilyen sokat mint ma de igyekszek❤️És elfelejtettem ,hogy lesz a Story-nak egy új 🤩BORÍTÓJA🤩 amit majd a napokban láthattok. De addig is egy Itt egy ⬇️Drarrs kép⬇️
Puszi🥰_____________________________
❤️Jó éjt❤️
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Miattad Megváltozok
Фанфик"Ahhoz hogy felvállaljuk az érzéseinket tudnunk kell ,hogy kik vagyunk valójában"