~ Miattad Megváltoztam

483 24 1
                                    

~Draco szemszöge~

Vannak emberek akik nincsenek együt,de mégis összetartoznak. Sokáig azt gondoltam hogy Will volt az egyetlen akit valaha szerettem de aztán megismertem Harry-t. 

A mai napig bántja az egómat hogy elsőben nem fogott velem kezet . Akkor talán most minden más lenne.
Sokszor mondják azt hogy az ellentétek vonzák egymást. És ezt teljes mértékben aláírom.

Elég időm volt arra hogy megismerjem őt. ismerem a gondolatait és minden egyes mozzanatàt.Elég ha csak belenéznek a szemeibe .
Eltudom dönteni mikor vidàm,vagy szomorú vagy hogy mikor vágyik  magányra.
Egyszóval jobban ismerem mint bárki más. 

Ezekkel a gondolatokkal sétáltam vissza a szobánkba miután a fiút magàra hagytam.  Allig vártam hogy végre kettesben legyünk erre benyögi hogy holnap a Weasley lánnyal megy a bálba.

Ez normális esetben nem kellene hogy zavarjon mert nem vagyunk együtt hivatalosan, de akkor se bírom elviselni . Már maga a tudat megörjít .

*****

Egy jó ideig még az ágyon feküdtem a griffendélesre várva de teljesen feleslegesen. Mivel egy óra elteltével sem jött vissza.
Hol marad ennyi ideig? Két óra után már nagyon zavart a hiánya ezért úgy döntöttem hogy a keresésére indulok. Benyitottam egy két terembe majd hangokat hallottam a pince felől.

- Jól elvagytok? Kérdeztem Pár perc után hátamat az ajtó félfának támasztva.

Próbáltam nyugodt maradni. Csak egy kicsin múlott hogy ne borúljon el az agyam. Harry Will-en feküdt és eléggé jókedve volt.
-Te..meg mióta állsz ott? Pattant föl a fiúrol mikor meghallotta a hangomat
- Éppen annyi ideje hogy eltudjam dönteni van e értelme a dolgoknak!
-Nem csatlakozol? Kérdezte Will
-Elmet az eszed?!Mordúltam rá. Csak Harry-ért jöttem .
-Ne kezelj tárgyként! Húzta össze mérgesen  a szemét
-Nem tudtam elképzelni hol maradsz ennyi ideig
-Csak nem aggódtál? Vigyorgott. - A Nagy Draco Malfoy!!
Hangsúlyozta ki a nevemet.  -Will ma aludhatok nálad? Fordúlt a fiú felé.
-Erre semmi szükség! Szóltam közbe
-Igaza van...indult meg a Durmstrangos az ajtó felé..

-Ez mègis mire volt jó Malfoy? Vont kérdőre  Harry ,miután Will távozott
- majd akkor szólj ha megnyugodtál . Léptem közelebb hozzá
-Mondtam már! Ne mond meg hogy mit csináljak! Tette mérgesen keresztbe a kezét
- Elment az eszed?! Néztem tágranyílt szemekkel az üres borosüvegekre
- És ha igen? Tárta szét a karját. Miért? nem szabad? Ki vagy hogy megtiltsad?
- Félre érted...
- Hogy én? Neked aztán van pofád.. azok után még engem vonsz kérdőre?
-Miről beszélsz?
-Ne játszd itt az ártatlant. Tudom hogy megdugtad Will-t mikor több hónapig csak feküdtem tétlenűl. Legalább őszinte lettél volna...

- Sajnálom...hajtottam le szégyenkezve a fejem. Hatalmasat hibàztam, de miattad jobb ember lettem . Tudom hogy nem hiszed el. De így van... Amikor megcsókoltalak a csillagvizsgálóba tudtam..tudtam hogy te leszel az akiért van értelme a jó útra térni... akiért van értelme kűzdeni...és akit van értelme szeretni.
Mert így van...Szeretlek Harry és már nem akarom rejtegetni az érzéseimet ..nem akarok többé az árnyékban élni.. mert belefàradtam..
Kit érdekel mások véleménye?
(Fogtam meg a kezét)
Igen Will-el volt egy múltam...de amikor hozzá értem igazából téged láttalak benne.. mert annyira hiányoztál. hiányzott a hangod, a nevetesed ,a mosolyod. És annyira aggódtam érted.. Majdnem elveszítettünk... fel tudod ezt fogni?
Simítottam meg az arcàt.

A Griffendéles pislogás nélkűl meredt ràm .Éreztem rajta hogy zavarba jött.

-Erre most....nem tudok mit mondtani... Hajtotta le fejét pár perc után.
- tudom.. és elfogadom bárhogyan is döntesz

Bólintott.Majd belefúrta tekintetét az enyémbe
Miközben egyik kezét ráhelyezte a derekamra a másikat meg az ujjaimra kulcsulta.

Minden lépésnél akkorát dobbant a szívem hogy majdnem kiugrott a helyéről . Az se érdekelt hogy egy dohos pincében vagyunk. A Mellkasom hullámzott és teljesen megszűnt a világ körülöttem.
Hàt ilyen érzés? Azzal táncolni akiért képes lennél meghalni?


*****

De hát Hogyan mondjam el neki az igazat?
Voldemort pár Hete visszatért és ismét megfenyegetett..

"Ez volt az utolsó hogy megkegyelmeztem neked"

Csengtek szavai a fülembe. Eddig nem is gondoltam rá de ahogy Harryvel táncoltam újra eszembe jutott.. Behunytam a szemem.. de minnél jobban próbáltam kizárni Tuddjuk Kit a gondolatimból annál jobban szenvedtem.

Gyűlölöm ezt az életet..Gyűlölöm hogy mindekinek meg kell felelnem ahhoz hogy elfogadjanak.

És Hogy mi lesz pàr nap múlva?  gondolom meghalok,ha nem tudom teljesíteni Voldemort parancsát.

De Legalább abban a tudatban halok meg ,hogy viszont szeretett valaki.

________________________________
Sziasztoook
❤️itt is van kövi❤️
Ha tetszett Vote vagy Comment
Ez a fejezet lett a kedvencem
Mivel most bennem is nagyon sok érzelem kavarog
ezért
is lett kicsit érzelgősebb a story.
✨✨✨✨
Viszont a történet hamarosan lezàrul 😕
Nem tudom még hány fejezet lesz
de lassan pontot teszek a végére

Nagyon örülök hogy tetszik nektek a Story🥰 Amikor elkezdtem írni nem sok esélyt adtam neki. De gondoltam
egy próbàt megér
💚💚💚
Ui: A másik két Történetet is folytatni ⬇️fogom⬇️
Vannak véletlenek
•Gondolt àt!
_____________________________

Miattad MegváltozokOnde histórias criam vida. Descubra agora