~Draco szemszöge~
Sokszor mondják azt hogy akaratos vagyok. És ezt nem is tagadom. Amit a Griffendélessel csináltam az már erőszaknak minősűlt.,mivel az elején tiltakozott. De nehogy már mindig rá kelljen bólintanom a dolgokra. Nekem is vannak szükségleteim. Úgy Mint mindenki másnak. És hàt valljuk be ...Harry èlvezte amit csináltam. Nagyon is ...Most biztos azt kérdezitek: - Ha ott volt rá a lehetőség akkor miért nem dugtad meg Malfoy?
Erre egyszerű a vàlasz
-Azért mert tisztelem annyira hogy ,nem egy zuhanyzóban akarom elvenni a "szüzességét" .Miközben a bokájból ömlik a vér mert már megint nem bírtam magammal.Most ha tehetnèm megálítanám az időt. Csak hogy ez lehetetlen..
*****
- Na végre!! Hol voltatok?! Nèzett ránk Lupmsluck mérgesen amikor megjelentünk a bájitalterem ajtajában . - fél óràról szó de eltüntetek majdnem kettőre!!!!
- Elnézèst tanárúr csak ....kezdett magyaràkzodni Harry .
-Felsértette a bokáját zuhanyzás közben Szóltam közbe. .. gondoltam jó fej leszek és segítek neki megógyítani.
- Ez igazán tiszteletre méltó tett Mr.Malfoy. De a késést akkor sem nézem el. Will nemsokára vissza jön. Hoz nektek vacsoràt. Addig is az asztalon vanak az új tankönyvek. Nézzetek bele. Fontos hogy tuddjátok. Ezekkel a bájitalokkal a Roxfortban nem foglalkozhatunk mert nagyon veszélyesek. Mindent figyelmesen olvassatok el. És ha lehet... civakodás nélkűl..
Tette hozzá.- Ez kéne neked Potter! Böktem rá az egyik oldara
- Elmeélesítő főzet? Nézett rám kérdően.
- tisztábban tudsz gondolkodni tőle.... húztam széles vigyorra a számat
-Nem hiszem hogy szükségem van rà. Forgatta meg a szemét . Miközben a receptet tanúlmányozta .
________________________________Hozzávalók:
-szkarabeusz bogár,
-gyömbérgyökér,
-tatuepe.
________________________________-Elsőnek jó lesz... futottam át én is hozzávalók listáját. Majd előkészítettem az üstöt.
Az este további részét csak a bájitalfőzéssel töltöttük. Will is csatlakozott de főleg Harry-nak segített. pontosabban csak téblábolt körülötte. És folyton azt leste mit csinál.
- Tényleg nagyon tehetséges vagy..mosolygott rà. Hallom te is az Auror képzésen gondolkodsz? Próbàlt beszélgetést kezdeményezni .
Lőjje már le magát de komolyan!! Nincs jobb dolga?? Tudom hogy csak engem akar bosszantani.
-Igen.. válaszolt félénken Harry...az van tervben.....
-Ha gondolod ...egyszer eljöhetnél velem... megnèzni milyen egy képzés.. csak hogy jobban kedvetkapj hozzá.
-Szerintem egyedűl is el tudja dönteni mit akar! szóltam közbe..
-Megint Ballábbal keltél fel Malfoy? Kérdezte
-Nem csak jó lenne ha észre vennéd magad! Mordúltam rà
- Mi bajod van?
- Te! Will! Te vagy a bajom! Nem hiszem el hogy nincs jobb dolgod este kilenckor! Azonkívűl hogy minket hátráltatsz.
- Pár héttel ezelőtt még örűltél a társaságomnak.
- Fejezzétek be! Próbált csillapitani minket Harry..de a szemeim szikrákat szórtak .- Draco...hallod. Ne.. -érintett meg kétségbe esetten de elràntottam a karomat. Megint el fog borúlni az agyam ha Will nem fogja be a szájàt.kezemet ökölbe szorítottam. És az erek megfeszűltek a nyakamon. Csak másodpercek választottak el attól hogy ne szórjak valami ártást a fiúra.-Mi Folyik itt? Kérdezte a Professzor amikor vissza ért.
- Szünetet tartunk.. mondtam rezzenéstelen arcal még mindig a Durmstrangost fürkészve. Ja és Will éppen menni készűlt! Hangsúlyoztam ki főleg ezt a mondatot.
-Hát akkor holnap délelőtt folytatjuk... mára ennyi nektek is elég volt. Pakoljatok el.
Holnap korán kezdünk mert este tuddjátok bál lesz.Amint elhagyták Will-el a tantermet. Odaléptem a fiúhoz és szorosan megöleltem.
Éreztem rajta hogy előszőr nem tuddja hovatenni a dolgot de mégis viszonozta. Arcàt belefúrta a vállamba és olyan szorosan vont magához amilyen szorosan csak tudott.-Elhívtam...valakit holnapra mondta végűl.
-Tessék?! Kicsodát? Toltam el magamtól
- Ginny-t...
-Ginny-t? Kérdeztem vissza
-Igen őt..
-Azt mondtad nem tennél ilyet.idéztem föl a szavait
- igen tudom.. de most gondolkodj észszerűen..
Szerinted hány megvető pillanást és gúnyos megjegyzést fognak tenni ha megjelenünk egymásba karolva?
- Pont nem érdekel mások véleménye.. fogtam arcát a két kezem közé
- De engem igen
- Ne aggódj nem kell szégyenkezned mellettem.. léptem hátrébb majd az ajtó felè indúlam
-Draco ezt Félre érted! Kiáltott utánam.
-Ezen nincs mit félre érteni. Mondtam azzal otthagytamAhogy a szobánk felé sétáltam próbáltam nyugtani magam. Ez csak egy bál... és Harry engem szeret nem Ginny-t. De mégis megörjít az a gondolat hogy Vele fog táncolni. Én meg csak nézhetem őket órákon keresztűl.
________________________________
Sziasztoooook❤️
Itt is van az új rész ha tetszett vote vagy Comment.
Meglett a 2k🤩olvasó. Örürök hogy ennyire tetszik nektek a Story😍Ui: tegnap este megváltoztattam a borítót.
Az előző is tetszett de valahogy mégse voltam vele megelègedve. Ide is ⬇️bevàgom a képet⬇️🥰remélem tetszik🥰
a vèleményeteket írjátok meg commentbe
Puszi😘
________________________________
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miattad Megváltozok
Fanfic"Ahhoz hogy felvállaljuk az érzéseinket tudnunk kell ,hogy kik vagyunk valójában"