~ Fagyos Hangulat

671 28 1
                                    

~Harry szemszöge~

- Harry!! Zökkentett ki Harmione a gondolataimból. - Miért vèded ennyire?Malfoy-t? Ott rúgott beléd ahol csak tudott te meg ennek ellenére is...
- Igen... mert..fontos nekem!!.. csaptam rá hirtelen az asztalra. Körülöttem megfagyott a levegő .aki hallotta a beszélgetésünket elkerekedett szemmel méregetett. De már nem érdekelt...
Ron kiejtette kezéből a kanalat Hermione pedig összeràncolta a Homlokàt. Ginny volt az egyetlen aki semleges arcot vàgott hiszen ő már tudta az igazsàgot.
Óvatosan a mardekárosok asztala felé pillantottam ahol ugyan olyan hangzavar volt mint eddig.. csak Malfoy vizslatott a tekintetével..elég làtványosan.kezèt ökölbe szorította.. és nyakán megfeszűltek az erek.. Lesütöttem a szemem majd újra a többiekre koncentráltam. Szerencsére a mellettünk ülők hamar meguntàk a bámészkodást és elengedték a történteket.. Csak Ron és Hermione várta hogy vègre rukkoljak elő valami magyaràzattal .
- Harry??? Elmondanád hogy mi a fene folyik itt?
- Ja azt nem ártana..morgott az orra alatt Ron..
- Igérem elmondok mindent de nem itt...néztem körbe
Ugyan már nem én voltam a téma, de még mindíg nagyon kinosan éreztem magam. Nem mertem Malfoy-ra nézni... se a baràtaimra...unottan pöckölten a villammal a maradék rizsdrabokat.
- A társalgóban leszek pattantam föl az asztaltól....
- Allig ettèl valamit Harry ...
- Ha végeztetek elmesélek mindent....

***

Éppen a kanapén olvastam amikor Hermione és Ron megjelentek a hálókörlet ajtajába
- ahogy megbeszéltük rendben? szorította meg a lány baráttja kezét.. majd leültek velem szembe

- Sajnálom hogy ennyi ideig hazudtam... kezdtem bele a történetbe.. majd vettem egy mély levegőt és folytattam..
Emlékeztek amikor nyáron fogadásból meg kellett csókólnom Oliver Wood-ot?
- Elég homályos az az este de talán megvan.. vakarta meg a tarkóját Ron..
- Igen tehát ott megváltozott bennem valami ... úgy éreztem már nem az vagyok aki... és ez az érzés folytogatott... nem volt egyetlen nyugodt éjszakám se . Hónapokig nem vallottam be
Magamnak hogy más vagyok .Ez feltűnt Ginny-nek is...
- Várjunk... a hugom mind végig tudott róla de a legjobb barátod nem? Vágott a szavamba Ron
Azt hittem vagyunk olyan bizalmi kapcsolatban hogy... - Hé lökte meg a karját Hermione. - Ron nyugi hallgasd végig.. utána véleményezz csak...
- Ginny a barátnőm volt ezért tartoztam neki ennyivel..
- és mi van Malfoy-al? Van köztetek valami?
- Nem!!!! Nincs!! vágtam rá kapásból... Csak...Lumpsluck professzor szerint jobb emberré vállhat ha mellettem van ... Voldemort az ujjai köré csavarta és azt a feladatot adta ki neki hogy Öllje meg Dumbledore-t.... ezen kívűl halálfaló lett ami még szörnyűbbé teszi a helyzetet.. -magyaráztam ..
- azt hiszed Jó útra tudod téríteni Malfoyt? Röhögött Ron
- Nem hiszem hanem tudom...
- Ez egy vicc... Harry ugye ezt te se gondolod komolyan?
- De Ron teljesen komolyan gondolom.. emeltem fel a hangom.. ha nem tudod elfogani sajnálom..
- azt elfogadom hogy meleg vagy...
- Bisex szivem... javitotta ki Hermione
- jó tök mind egy akkor az... de hogy Malfoy és te....ilyen a világon nincs...
- Ron... értsed már meg hogy nem akarok semmit attól a görénytől!!? Csak sajnálom...nincs senki akire számithatna és talán én tudok hatni rá.
- Jó csinálj amit akarsz de ebben nem veszek részt.. pattant fel a szőnyegről.
- Ronald!! Húzta vissza a karját Hermione - El ne merj menni!!
- hagyd Mione...
- Sajnálom Harry... simitotta meg a karomat.. - idő kell neki .. nézett szomorúan a fiú után.
- Nem is tudtam hogy Malfoy.....
- Én se.. sütöttem le a szemem.. - köszönöm hogy nem hagysz magamra .. ez egy elèg hülye helyzet
- Harry ... erre valók a barátok.. Ron miatt meg ne fájjon a fejd majd csak megnyugszik...tudod milyen.. megpróbálok beszélni vele..

Bólintottam majd elköszöntem a lánytól. Nagyon lefárasztott ez a nap... tudom hogy nem mondtam nekik teljesen igazat Draco rol és Rólam ... de egyenlőre elég hogy ha csak ennyit tudnak...
Ron- al egész este nem szóltunk egymáshoz mire a szobába értem ő már aludt illetve. gonolom hogy aludt mert a ágyfüggönnyel teljesen körbe " zárta" magát..

________________________________
Sziasztook❤️
kicsit késve de itt a kövi rész nem lett valmi izgi de most ennyi tellett tőlem😕remélem azért tetszett😅❤️ ha igen vote vagy Comment
Ui:A meglepi Story-t is hamarosan nyilvánossá teszem 🥰
És ígérem a következő fejezet sokkal eseménydússabb lesz❤️
Puszi😘
_______________________________

Miattad MegváltozokDonde viven las historias. Descúbrelo ahora