~Harry Szemszöge~
Másnap reggel a fiú mellkasán ébredtem. Olyan jó volt érezni a közelsègét még akkor is ha csak napjaink vannak hátra. Egy ideig figyeltem ahogy alszik majd a fürdőszoba felé vettem az irányt.
Mintha belekerűltem volna egy álomba melyből bárki felébreszthet. Tisztában vagyok vele hogy nincs közös jövőnk. Hiszen ez teljességgel lehetetlen,de legalább a gyerekeimnek megtaníthatom mi az igaz szerelem.
- Hagyj nekem is melegvizet! Zökkentett ki Draco a gondolataimból.
- Jó reggelt ! léptem ki a zuhanyzóból. Minden rendben? Nagyon sápadt vagy. Simítottam meg az arcàt.
- csak rosszat àlmodtam.. vonta meg a vàllàt..
-Szeretnél róla beszèlni?
-Majd később jó? Lefürdök addig menj reggelizni.
-Biztos ne vàrjalak meg? Néztem rà aggódva.
-Biztos.. nemsokàra jövök - mondta majd nyomott egy gyors puszit az arcomra.*****
-Draco merre van? Kérdezte a Professzor mikor leűltem közéjük
-Még fürdik.
-Remélem tudod hogy ma délután kviddics meccs lesz.
-És mi lesz a bájitalokkal? Kérdeztem
-Csak holnap este megyünk vissza így az egész dèlelőttött a bájitalfőzéssel tölthetjük. Gondoltam reggeli után kaptok egy kis szabad programot de háromra érjetek vissza.- Jó reggelt! Huppant le mellém a szőke. Észre se vettem mikor bejött a terembe
-Mi a mai program? Kérdezte miközben elvett egy pirítóst.
-Harry-nak most említettem hogy kviddics meccsre megyünk a bál előtt.
-Remek! remèlem a díszpáholyban kapunk helyet.Megforgattam a szemem. Tudtam hogy észrevette. És azt is tudtam hogy nem fogja szó nélkűl hagyni.
-Talán valami nem tetszik potter? Kérdezte engem fürkészve.
- Nem mind egy hol ülünk? Tártam szét a karomat.
- Hidd el sokat szàmít az ülőhely főleg ha unalmas a meccs.
-Miből gondolod hogy unalmas lesz?
- Sok mérkőzésen voltam már apám jóvoltából.
- Ugyan... az nem jelent semmit.. legyintettem. Tekintetemet még mindíg a fiú szemeibe fúrtam , a testem lángolt és tudtam hogy az arcom is hamarosan színt fog válltani ha azonnal nem tűnök el innen.
-Mennem kell.. pattantam fel hirtelen -eszembe jutott hogy fönnt hagytam a tankönyvemet. Magyaràztam Lumpslucknak aki eddig csak kapkodta a fejét közöttünk.
-Harry!! Ma szabad foglalkozás van! Nem emlékszel? Kiáltott utánam
________________________________
~Draco szemszöge~Amíg zuhanyoztam át tudtam gondolni egy két dolgot. Egèsz végig Voldemorton pörgött az agyam. Soha nem lennék képes megölni Dumbledore-t .
Így is Csak pár napom maradt. Nem húzhatom tovább az időt. És mi lesz Harry-vel? Ha kudarcot vallok magára hagyom. De hát úgy is ez a sors vár ránk. Mert az hogy "mi" olyan csak a fejemben létezik.-Miért nem lehetne csak egyszer nyugodtan reggelizni? Kérdezte a Professzor mikor a griffendéles távozott azzal az ürüggyel hogy a szobában hagyta a könyvét.
- Jobb lesz a ha most utána megyek.
- Menjen..és a meccsig kapják össze magukat! Nem akarok szégyenkezni.****
- Harry várj màr!! Kiàlottam a fiú után Hallod!
A tempót gyorsítanom kellett. Ahhoz hogy vissza tuddjam húzni.
-Engedj el! Kapálozott miközben nekinyomtam a falnak. Egyik kezemmel ràmarkoltam a férfiasságára a másikkal pedig a vállát szorítottam
-Nyugodj meg. Hajoltam közelebb hozzá.
Mi ütött beléd? Már megint forgatod a szemed Potter! Figyelmezettem miközben megnyaltam az alsó ajkamat.Tényleg? Mert... észre.se.vettem.. mondta tagolva a szavakat majd megsimította a farkamat
-Ezt fejezd be... mordúltam rá
-Nem tudom miről beszèlsz..mosolygott rám majd magához húzott. Gondolkodás nélkűl csaptam le az ajkaira melyek már - már könyörögtek a csókomért
- Nehogy elkezdj tiltakozni... suttogtam a fülébe.
- Szóltam egyetlen szót is ? Kérdezte miközben keze már a nadrágomban volt.
- Helyes. Húztam halovány mosolyra a számat.
Teste megremegett mikor rámarkoltam a fenekère.
-Nehogy össze ess!Potter
-Csak szeretnéd. Szabta szét az ingemet.
- hé..tudod hogy milyen ing volt ez?
- Nem igazán érdekel...jelentette ki majd lágy csókokat lehelt a nyakamra .Hát ilyen érzés? Már ha hozzám ér kiráz a hideg és ezzel ő is tisztában van.
De akkor sem egy folyosón fogom magamévá tenni bármennyire kívánom őt.
Folyt.köv.
________________________________
Sziasztoook
❤️itt is van a kövi Ha tetszett Vote vagy Comment.
_____________________________
ESTÁS LEYENDO
Miattad Megváltozok
Fanfic"Ahhoz hogy felvállaljuk az érzéseinket tudnunk kell ,hogy kik vagyunk valójában"