~ Mint a gitár húrjai-(1)

444 20 0
                                    

~Harry szemszöge~

"Ha van valaki akinek a jelenlététől
pulzusod a fellegekben van.
Ha van valaki akinek érintésétől tested làngolni kezd
és az Adrenalin úgy gyűlik benned
hogy a szíved hirtelen azt se tuddja hol a helye
Ha van valaki
aki már annyira ismer hogy csak rádnéz és szavak nélkűl is megért .
Akkor tudni fogod"
________________________________

Vágyakozva néztem  a szürkéskék szempárba. Tekintetem végig vándorolt lángoló testén. Végűl megakadt a nadrágján lévő dudoron.
Ha kezemmel tovább kényesztetem  teljesen elveszti az önuralmát, de hát miért nem tudom abbahagyni? Miért vonom mégjobban magamhoz?
-Miért hagytad abba? Kérdezte
Nyakán megjelentek a verejtékcseppek arca kipirosodott. De a szemei továbbra is  csillogtak.
-Érj hozzám.. mondtam hirtelen
-Tessék? Ezt hogy érted? Simította meg az arcomat
- Eleget vártam már...kérlek érj hozzàm végre..Fúrtam bele tekintetem az övébe.
-Harry.... én...kereste a szavakat
- Valami megváltozott...hajtottam le a fejem majd fölvettem a földről a taláromat.
- Miről beszélsz? Fogta két keze közé az arcomat. Nem változott semmi.. Ugyan úgy foglak szeretni ma is mint tegnap.
- Csak pár órànk maradt . (Jutott eszembe)
-Akkor Élvezzük ki.. kacsintott majd halovány mosolyra húzta a szájàt. 

Megvártam még egy varázslattal helyrehozza az ingjét.
Talárját a táskájára akasztotta majd megigazította a nyakkendőjét.
-Gyere..nyújtotta a kezét..
Elkerekedett szemekkel néztem a fiúra
- Draco Malfoy azt akarja hogy kézen fogva sétálgassak vele a folyosókon?  Tettem a szám elé a kezem.
- Azért ne örűlj ennyire Potter. Forgatta a szemét.
-És még a szemét is forgattja..-Tettem hozzá. Nem mondtam hogy azt csak nekem szabad? Vigyorogtam.
-Na ezt fejezd be! Ragadta meg a derekamat majd egy határozott mozdulattal magához húzott. A Szánk megint pár centire volt egymástól. Szinte már összért

-Hát itt vagytok! Jött egy hang a folyosó másik végéből.
Olyan gyorsan rebbentünk szét hogy még az egyensúlyomat is elvesztettem.
- Esetleg megzavartam valamit?
kérdezte a professzor mikor odaért hozzánk
- Nem.. tuddja mi csak metakommunikáltunk
Mindketten elkerekedett szemmel néztek rám (ezt hogy magyarázzam el úgy hogy felfogják?)
-Ez ilyen... mugli dolog... amikor szavak nélkűl próbáljuk megérteni egymást.
-Szavak nélkűl? Kérdezett vissza Lumpsluck
- Igen vagy.....  elég egyetlen szó is és a másik abból megérti mit akarsz.
A tanárúr még egy ideig összehúzott szemekkel méregettett minket de nem firtatta tovább a dolgot.
- Ez nagyon érdekes.. de amiért megerestelek titeket az ez. Nyújott át kezembe egy kicsiny borítékot.
-Ki küldte? Kérdeztem
-Nem tudom. A Roxfortból jött. Kora reggel.
-Köszönöm. Biztos a barátaim küldték. Tanúlmányoztam a papírt.

****

-Na mi áll benne? Kérdezte a szőke mikor visszaértünk a szobánkba.
- Egy pillanat. Csuktam be magammögött az ajtót. Leraktam a cuccaimat majd behuppantam  a fiú mellé az ágyba.
Fölbontottam  a levelet és olvasni kezdtem:
________________________________
Kedves Harry,

Mivel nem vagy itthon így levél formájában kell szólnom neked hogy a mai bált  sajnos ki kell hagynom. 
Tudom hogy megigértem de anyám szerint veszélyes lenne utazgatnom,
a jelenlegi körülmények miatt.
Remélem megérted.

Ui: Várunk vissza
Ginny
________________________________

-Ezen meg sem lepődök.
Összehúzott szemekkel néztem a mardekárosra
-làtom most nagyon örűlsz magadnak. Dörmögtem az orrom allatt.
- Ugyan  nem vesztettél semmit sőt mi több..
Lumpsluck már úgy is levágta a dolgokat nem hülye. Azt a meta micsodát is felesleges volt elmagyaráznod.
-Metakommunikáció.. (segítettem ki)
-Igen azt..
És Szerintem ez az egész "Kiruccanás" erre ment ki .Csak annyit mondok hogy,
az öreg nem tudom hogyan, de nagyon jól csinálja..
- Mármint? Értetlenkedtem tovább
-Ezt... úgy tesz mint ha nem tudna semmiről de közben jobban tisztában van a dolgokkal mint mi magunk.
-Ebben van valami.. (vakartam meg a fejem)
-Gyere ide tartotta ki a kezét

Szó nélkűl a fiú karjaiba simúltam. Ahogy hozzáértem szíve  hevesen verni kezdett és a teste felforrósodott.

Egy ideig a mellkasán pihentettem a fejem majd azon kaptam magam hogy kezem egyre lejebb vándorol.. Mintha  már nem is én irányítottam volna.
- Harry..Harry...Harry.. mondta majd egy hatàrozott mozdulattal fölém kerekekedett.csuklómat a fejem fölé szorította miközben hozzám dörzsölte magát...ruháimat egy szempillanattás alatt eltüntette rólam . Megint tehetetlen voltam, de a szememet le sem vettem a fiúról.
-Látni akarom ahogy elgyengűlsz melettem.. suttoga a fülembe
Kezét óvatosan végighúzta hasamon. Álló farkamat elöszőr csak az ujjaival cirógatta végűl pedig rámarkolt és húzogatni kezdte hol lassabban hol gyorsabban. 
Felnyögtem többszőr is egyik kezemmel görcsösen kapaszkodtam a lepedőde,  A Másikkal az övét próbáltam kicsatolni

Azt az örömöt akartam megadni neki amit én éreztem mikor hozzàm ért.
tisztában voltam a következményekkel de még többet akarok ez nem elég.
Testem izzadni kezdett mikor farkamat a szájába vette..Nem is tudtam hogy ez ilyen jó érzés
Sőt mi több..nagyon jó...nem bírom tovább már csak egy kicsi kell..és...
-ne hagyd abba... toltam vissza a fejèt... majd belemarkoltam a hajába ...
Igaza volt elgyengűltem.. tényleg nem tudom írányítani a testem mellette.

________________________________
Sziasztook
❤️itt is van a kövi rész❤️
remélem tetszett ha igen vote vagy Comment.
Ez a fejezetsor szintén hàrom részes lesz

utána még három részt tervezek a befejezéshez.

Ui:Hamarosan hozom a folytatást
Puszi😘
____________________________

Miattad MegváltozokWhere stories live. Discover now