~ Most már tudod milyen félni?- (3)

560 32 3
                                    

~Harry  szemszöge~

- Ostoba fiú! Hallottam Voldemort fülsértő hangját.majd minden elsötétűlt. 

A Roxfort gyengélkedőjén tértem magamhoz. Ron elmondása szerint.egy hètig élethalál között voltam. Az első pár napot a Szent Mungo-ba töltöttem. És mesterségesen lélegeztettek . Semmire sem emlékszek csak arra hogy a haldokló fiú elé ugrok. Így a kígyó engem támadott meg. De ki hozott haza? Minden  olyan  homályos. Vàlaszokat akarok!

A szememet ugyan nem tudtam kinyitni de hangokat hallottam.

- Felszakadt  a sebe!! Hozzatok kötöző anyagot!! Kiáltotta kétségbeesetten Madam Pomfrey
- Mr. Weasley ez túl vékony!!  A másikat adja!

-D....Draco...él? Próbàltam kimondtani  pár mondatot.

- Harry! Szorítota meg Hermione a kezemet!
De nem adott választ a kérdésemre.

Az egész testem ràzkódott folyt rólam a víz és megint az ájulás kerülgetett. Miert nem mond senki semmit?
- Mione... próbáltam a lány felé fordúlni..
- Hogyan segíthetnék? Kérdezte a könnyeivel küzködve...
-Nem válaszoltam lehunytam a szemem...majd elnyomott az álom...a fájdalom amit a mellkasomban éreztem immár úgy kínőtte magát rajtam, hogy allig kaptam levegőt. Teljes sötétség.. már nem hallottam hangokat se..nem éreztem Mione érintését...Hirtelen minden olyan nyugodt és csöndes lett.
________________________________
~Draco szemszöge~

•Egy héttel korábban•

A hideg kövön tértem magamhoz. Fogalmam sincs mennyi idő telhetett el azóta.de csak a szememet tudtam kinyitni abból is egyet mivel a másik teljesen fel volt dagadva .
A teremben már nem volt senki. Anyámon és Piton professzoron kívűl. Voldemort a csatlósaival egyutt távozott. De Hol van Harry? Ha meghalt értem azt soha nem bocsájtom meg magamnak.
Anyám a megszáradt vérfoltokat törölgette rólam egy vizes kendővel . Persleus pedig gyógyító varázsigéket végzett.
- A Szent Mungo-ba kell vinni.. a belső sérülésein már nem tudok segíteni...
- Mit csináltak Harry-vel?? Kérdeztem allig hallhatóan..
- A fiúról már ...gondoskodam .
- Ugye életben van?
- Kisfiam... ezt nem tudjuk pontosan de jelenleg. is az életéért küzdenek..

Ez mind miattam van.Az egész....Végiggördűlt egy könnycsepp az arcomon. Még a sírás is fájdalmas volt. Ahogy hozzáértek  könnyeim
a sebeimhez .
- Túl messzire mentek. Hallottam anyám
sajnálkozó hangjàt...-bárcsak tehettem volna valamit. Most annak a szegény fiúnak kell meghalnia..

-Nyugodj meg Narcissa. Vett karjába a profeszzor.

Még aznap àtvittek a Szent Mungo-ba Harry-ról semmi hír... vagy csak nem akarják hogy tuddjak róla..Az első pár napot a kórházba töltöttem. Aztán vissza vittek a Roxfort gyengélkedőjére..Anyám nem akarta hogy hazamenjek. Félt Voldemorttól. Most már látta mire képes . Nem érdekli senki és semmi. A hatalomért képes bàrkit megölni. Kivéve egy embert ....Harry-t. Ott meg volt rá a lehetősége de mégsem tette

- Azért mert egy Horcrux!! Riadtam föl hirtelen az éjszaka közepén..
- Mr.Malfoy!! Megtenné hogy nem kiabál....más betegek is vannak itt. Rohant  be a gyengélkedőre Madam Pomfrey.
Majd Rátette a kezét a homlokomra ami tűz forró volt . Csak úgy folyt rólam a víz. Amennyire tudtam magamra húztam a takarót mert rezkedtem a hidegtől.- Gyere Öltözz àt.. ebben nem maradhatsz.. menni fog egyedűl?
Bólintottam ..majd lassan felültem .Felszisszentem amikor leszenvedtem magamról a vizes ruhadrabokat.Allig volt valami erőm. Pihennem is kellet pár percet mielőtt fölvettem volna tiszta ruháimat.de sikerűlt összeszedtem a mardék erőmet .és belebújtam a száraz göncökbe .
- Ezt idd meg! Nyomott a kezembe valami fekete löttyöt miután vissza bújtam az ágyba.
- Fúj! Köptem ki azonnal mikor belekortyoltam! Mi ez?
- Mit gondolt Malfoy? Talán Töklevet adok magának? Tette csípőre mérgesen a kezét.
- vegyen egy mély levegőt is Igya meg ! Parancsolt rám.
Fintorogtam még egy pár sort majd nagy nehezen de megittam. Azthittem behányok, bár ha Madam Pomfrey  szerint ettől jobban leszek. Akkor nem volt más választásom.

________________________________
Sziasztook❤️
itt
a kövi rész😍remélem tetszett ha igen Vote vagy Comment.
Ui: új lett a könyv borítója🤩. A borítót ide is becsatolom😍🥰🤩Nektek hogy tetszik?

 A borítót ide is becsatolom😍🥰🤩Nektek hogy tetszik?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Miattad MegváltozokWhere stories live. Discover now