*נקודת מבט ג'ונגקוק*
(18+)
פתחתי את עיניי בבוקר, ראשי כאב. שכבתי בעודי עירום חלקית ועטוף בתוך זרועותיו של טאהיונג שחיבק אותי כשהוא עדין ישן מאחורי. ראשו היה מונח קרוב לעורפי והרגשתי את נשימותיו. החמימות שלו עטפה אותי מכל כיוון, התחושה הזו להיות מוגן ובטוח בתוך החיבוק שלו הייתה ממכרת. כלכך ממכרת עד שהיא גרמה לי לשכוח מהכל. אהבתי להרגיש אותה ובאותו הזמן שנאתי את עצמי על שאני אוהב אותה. הסתובבתי לכיוונו של טאהיונג. חלק גופו העליון היה חשוף לחלוטין, עיניו היו עצומות ופניו היו שלווים. הוא באמת יפה. 'אני יכול להבין את כל הבנות שמתלהבות כשהוא נמצא בקרבתן' חשבתי וחייכתי. איך הן יגיבו כשיגלו שהוא בילה את הלילה את הלילה הזה איתי? כשהוא לוחש לי מילים יפות ומנחמות, מחבק אותי ומצמיד אותי אליו. בהיתי שוב בפניו העדינים, נזכר באירועי הלילה.
רציתי לאפשר ליונגי וג'ימין לבלות קצת לבד אז מיהרתי לקחת את טאהיונג איתי לחדר. הוא עלה אחרי במדרגות מצחקק. נכנסתי לחדר וישבתי על המיטה "למה אתה צוחק?" שאלתי כשהוא נכנס אחרי וסגר את הדלת. הוא עמד שם מסתכל עלי במבט הזה שלו. מבט שחודר מתחת לעור וגורם לגופי להצטמרר. הוא לא הסתיר את הרצון שלו להיות איתי לבד. אני ידעתי בדיוק על מה הוא חושב ומה הוא רוצה וחששתי מזה. פחדתי כי הרגשתי שאני רוצה את אותו הדבר. אבל אני לא יכול לרצות את זה. יותר נכון אסור לי לרצות את זה. אני באמת מוכן לתת לו את גופי כדי להגשים את הנקמה הזו? אני באמת מוכן ללכת כלכך רחוק? אני אצליח לחיות עם עצמי אחרי שאתן את גופי לבן של האיש שרצח את אמא שלי? הראש לי היה מפוצץ במחשבות והכל הסתחרר לי. "אני אוהב להתגרות בג'ימין" הוא חייך חיוך ממזרי. צחקקתי לדבריו.
הוא התקרב אלי לאט והתיישב לצידי "קוקי?" הוא קרא בקול עדין. הוא הביט בי בעיניים נוצצות. הוא נשען מעט לכיווני וקבר את פניו בצווארי. הוא הניח נשיקה קטנה ואחרי עוד אחת ועוד אחת אך בשלישית הוא השאיר את שפתיו והחל למצוץ את עורי. "טאה~" קראתי כשהרגשתי את גופי מתחיל להתחמם. הוא נשען לכיווני יותר ודחף את גופי למטה, גבי התנגש במזרן. הוא מיהר ועלה מעלי, כולא אותי בין הגפיים שלו. כל ברך שלו בצד אחד של רגליי וידיו מונחות בצדי ראשי, לא מאפשרות לי להסתכל לכיוון אחר חוץ מעליו. במהירות הוא הניח את פיו על פי. מוצץ את שפתי התחתונה, מעביר עליה את לשונו ומסמן לי לפתוח. נכנעתי. ההשפעה שלו עלי רק גדלה וגדלה בכל מגע שלו. גם הקל שבהם. הוא השפיע עלי יותר מכפי שרציתי להודות. פתחתי את פי לבקשתו והרגשתי את פיו נמתח לחיוך קטן. הוא החדיר את לשונו והחל לשחק בלשוני. מנהל איתה קרב על שליטה שכבר הוכרע מראש. הייתי חלש והא זה שהפך אותי לכזה. הוא התנתק ממני כדי לקחת אוויר.
YOU ARE READING
Sweet ervenge - נקמה מתוקה
Fanficפתחתי את עיני במהירות, זיכרונות כואבים על עצמי בן ה-7 הציפו אותי... זוג עיניים ריקות מביטות אלי, גוף קר זרוק על הרצפה ודם. דם בכל מקום. על הרצפה על הקירות והארונות המטבח, על הבגדים שלי, על הידיים שלי, על כולי. הדבר הבא שאני זוכר הוא שהתעוררתי בחד...