*KS*{bölüm 11}

355 25 16
                                    

Selam.duygusal bir bölüm oldu.Şarkıyla beraber dinleyin tavsiye ederim.Yazarken çok zorlandım.Umarım idare eder derecede olmuştur en azından.O hissi size verebildiysem ne mutlu bana.Medyada ASi'nin hali olarak düşünün.

Vote ve yorumlarınızı bekliyorum.Bir kaç bölüm daha yayınlıycam gene aynı şekilde devam ederse yazmamaya akrar verdim.

İyi okumalar.

*Asi*

-'Ne oluyor Asi ? İyimisin ?'

Dediğinde kızın kavganın onlar yüzünden oldugunu söylemeden konuşmaya çalıştım ama sanırım geç kaldım.

-'Size bu kadar değer veren birinin olduğunu bilmiyordum Sinem hanım . Sizin için beni dövdüğüne inanabiliyormusunuz ?'

Kızın alaylı sözlerine mi inansam yoksa az önce sürtük dediği kadına hanım dediğine mi ? Yoksa beni bıraktığı halde hala kolumda olan Ateş'in parmaklarına mı ? Şaşırmış haldeydim.Şimdi bu lafın üzerine Sinem hanım onu koruduğumu sanacaktı ki.Aslında gerçek böyleydi.Peki bilmelerini istiyormuydum ?

Kesinlikle hayır.

-'Kapa çeneni artık.Ben senin ağzının payını vermedim mi ?'

diye bağırdım kıza.Bir an önce susmalıydı.

-'Ne biçim kızsın lan sen.Ne biçim dövmüşsün kızı ?!

diyerek bir erkek üzerime yürümeye başladı.Eh tabi insanların benim dövüş yeteneklerimi bilmelerine gerek yoktu.Beni sinirlendirirse onu bile döverdim.

-'Asıl sen ne biçim erkeksin kızın üzerine yürümeye utanmıyor musun ?'

dedi Ateş gene ve gene sakin olan sesiyle.Bu çocuk hiç sinirlenmez,öfkelenmez ve ya herhangi bir duyguyu gerçekleştiremez mi diye düşünmeye başladım.Ses tonu hep sakindi.

-'Ateş kendine gel.Farkındaysan bizim okulumuzdan biri dövüldü.Ve onun Çağdaştan olduğu apaçık ortada.'

dedi aynı çocuk gözleriyle üzerimi gösterirken.Demek ki çocuk Ateş 'i tanıyordu.E muhtemelen Ateş kızıda tanıyordu.Ama benim yanımdaydı.Böyle yapması saçmalıktı.Biz birbirimizi sevmezdik.Yani okul olarak.Şu an beni tutmaması gerekiyordu.

-'Ayağını denk alsaydı dövülmezdi.'

-'Sus bi kızım ya.Hem saldırıyorsun Ceyla'ya hemde üste çıkmaya çalışıyorsun.'

-'Doğu bağırma.Ceyla sanki hiç kavga etmemiş gibi davranmayıda kes.İkiside dağılmış işte ortada.'

diyen Ateş 'e baktım.Elleri hala kolumdaydı.Sonunda Sinem hanım konuştu.

-'Tamam gençler susun hepiniz.Görevliler bizi kovmadan çıksak iyi olacak.Asi seni eve ben bırakıcaktım.Çıkalım hadi.'

diyerek gözlerime baktı.Babam onun bırakacağını söylemişti.Ama o ağladığı için daha sözünü bile bitirmeden çıkmak zorunda kalmıştı.Hem bende çok yorulmuştum.Taksiyle gitmek yerine tekliflerini kabul edip tuvaletten çıktım.Kafenin çıkışında bana yetişmişlerdi.Ateş önden çıkarken Sinem hanım yanıma geldi.

-'Neden kavga ettiniz ?'

duymuştu.Kahretsin.

-'Önemli bir şey değil.Boşverin.'

dediğimde otoparka geçmiştik.Ateş bir arabaya binmişti.Sinem hanım elini koluma koyup beni durdurduğunda dönüp yüzüne baktım.

-'Kız benimle alakalı olduğunu söyledi.Bak..onlar benim hakkımda pek iyi konuşmaz.Bunu biliyorum ama gençler işte ağızları torba değil ki bükesin.Konuşuyorlar işte.Ateş te bu yüzden onlarla arasında hep mesafe koyar.Sana söylediklerini az çok tahmin ediyorum ama..'

*Karanlık Sırlar*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin