Selam.Artık iki günde bir bölüm atıyorum.Ama ben sizler için yeni bölümden spoiler yazdım.Okursanız kendiniz bilirsiniz .Okuyanlar yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen .
Öptüm canlar :)
İki elimle birden tüm gücümle iktirdim bedenini.Şaşkınlıkla bir iki adım gerilediğinde bağırdım tekrar
-'Sakın ! Sakın bir daha bana dokunma! '
O kadar kuvvetli bir sesle bağırmıştım ki ben bile rahtsız olmuştum sesimden.
-'Bak Asi lütfen bir kere dinle.'
diyerek tekrar üzerime doğru gelmeye başladığında hızla içeri girip kapıyı suratına kapattım.Kapıdan dışarı bakabileceğim bir delik olmadığı için mutfağa geçip camdan dışarıya baktım.Kapının önünde öylece durmuş sinirle kapıya bakıyordu.Tekrar kapının arkasına geçip bağırdım.
-'Defol git artık'
-'Asi bir kere dinle '
-'Defol!'
Araba sesi geldiğinde Ateş'in geldiğini anladım.Ve artık Kuzey'in gitmesi gerekiyordu.Ateş'in duyabileceği bir sesle herşeyi anlatması değil.!
-'Özür dilerim.Sana zorla dokunmamalıydım.Yemin ederim sarhoştum.'
-'sus Kuzey'
diye bağırdığım dolan gözlerimle.
-'Özür dilerim seni zorla öptüğüm için,boynundaki iz için herşey için özür dilerim.'
dediğinde hızla kapıyı açıp dışarı çıktım.
Ateş Kuzey'in bir metre kadar gerisinde elleri yumruk halinde sıkılı bir şekilde Kuzey'i dinliyordu.
Bir anda sakin ama bağırsa bu kadar etkili olmayacak sesiyle konuşmaya başladı.
-'Senin ne işin var lan burada.?'
Kuzey konuşmasıyla hemen arkasını dönüp Ateş'e baktı.Onu gördüğüne şaşırmış gibiydi.Ve onu gördüğünde gerilen vücudu buradan bile fark ediliyordu.Tek dileğim onlar kavga etmeden Ateş'le buradan sağsağlim çıkabilmekti.
************
Zaman durmuştu sanki ikisi için.Öylece birbirlerinin yüzlerine bakıyorlardı.İkiside ağzını açmıyor tek kelime etmiyordu.Çünkü anlam veremiyorlardı olanlara.Anlayamıyorlardı.
Genç adam Kuzey'in kıza neden zarar verdiğini ,kızdan ne istediğini anlamıyordu.Senelerdir tanıdığı sert kişilikli gencin bu kızın karşısında neden özür dileyecek kadar kibarlaştığına anlam veremiyordu.
Genç kız ise ikisinin nasıl ve nereden tanıştığını anlamıyordu.Ve karşısında ki bu erkeğin diğerine neden bu kadar sinirli olduğuna anlam veremiyordu.
Bir kaç dakika daha baktılar birbirlerine ama bu bile onlar için fazlaydı.
**************
Daha fazlası yeni bölümde :)))))))))))))))))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Karanlık Sırlar*
Hành độngHayat iki çizgi arasında kalan bir süreyi temsil ediyordu bizim için.Ne ilerisini görebiliyordum ne gerisini.Herşey ben doğmadan başlamıştı ama sonu ben ölene kadar gelmeyecekti belli ki. Yaşayacağından emin olmak hiç bir zaman bu kadar zor olmamışt...