Selamlar :) Bölümleri daha kısa ama daha çabuk yayınlamaya karar verdim.Gerçi bunu neden buraya yazıyorsam.Zaten okuyan kimse yok.Yakında şizofrene bağlıycam.Kendi kendime konuşuyorum.
Medya da dev dalga isimli şarkı var.Sinan akçılı sevmeyen insanlar çok var.Aslında bende sadece bu şarkısını seviyorum.Mutlaka klibi izlerin derim.Ben her izlediğimde tüylerim diken diken oluyor.Çok duygusal bir klip .
Ayrıca.Yemeğin tamamı bu bölümde değil.Ama hepsinin yemekte giydiği kıyafetleri içeren resmi buna koydum.Siz anlarsınız.
İyi okumalar.
#Canım, sen aşkı hiç küçük bir şey sanma
Gözümde bir damla, arkası dev dalga.
Bu yangın bir anda sönebilecek sanma..#
( hatırlamayanalr için söyliyeyim her bölümde çok sevdiğim bir söz paylaşıyorum en başta.)
Asi*
Ben gene o pencereden gözüme vuran ışıkla uyanmadım.Telefonumun zil sesiyle gözlerimi açtım.Yanımda uyuyan Doğa'yı fark edince sessizce uzanıp telefonumu elime aldım.Saate baktığımda saat on iki yi geçiyordu.Dün gece geç yattığımızı göz önünde bulundurursak fazla geç değildi.Hem bugün cumartesiydi.Okulada gitmeyecektik.
Telefonum bir kez daha çalınca daldığımı fark edip ekrana baktım tekrar.Arayan numara tanımadığım bir numaraydı. kaşlarımı istemsizce çattığımda Doğa uyanmasın diye hızla telefonu açtım.Hala uykuluydum.Sesim de kısık çıkıyordu ama konuşabildim.
-'Kimsin?'
-'Ben..dün arkadaşını sokakta bulmuştuk ya seni aramıştım.Numaranı aldım.Kusura bakma.Doğa yı merak ettim iyi mi?'
Ne hakla numaramı benden izinsiz alabilirdi ki? Ve ne diye Doğa'yı merak ediyordu.Ama bunları sorgulayacak halim bile yoktu.
-'İyi o.Merak etmene gerek yok.Ve..numaramı sil.'
-'Tamam.'
dediğinde telefonu kapatıp komodinin üstüne geri koydum.
Sağ tarafıma döndüğümde Doğayı dürterek uyandırmaya çalıştım.
-'Doğa öğlen olmuş bak kalk hadi.'
dediğimde mırıldanarak diğer tarafa döndü.Umarım dedim içimden hala dünün etkisinde değildir.Çünkü ben onu neşelendirmeyi başaramazdım.Bu görevi üstlenen hep o olmuştu.
-'Doğa kahvaltı yapıcam kızım hadi bak acıktım.Ben aşağı iniyorum.'
diyerek yataktan kalktım.Biz küçüklüğümüzden beri aynı yatakta yatmaya alışığız o yüzden sorun olmuyordu.
Lavaboya girip işlerimi hallettim.Saçımı başımı düzelttikten sonra da odama geçtim.Doğa 'da uyanmıştı.'
-'Günaydın Asi.'
-'Sanada.'
diye mırıldanarak dolabımı açtım.Aslında genelde rahat giyinmeyi severdim.Eşortman gibi mesela.Ama dolabımı gören biri una inanmazsa şaşmam.Babamın yanında katıldığım davetlerde giymem için alınmış 'Abartılı,süslü' kıyafetlerde vardı malesef dolabımda.Gene sıkıntıyla gözlerimi devirip bir eşortmanla üst çıkardım.Geceliklerimide çıkartıp onları giydim.Ben giyinip aşağı inerken Doğa lavabodan yeni çıkıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Karanlık Sırlar*
ActionHayat iki çizgi arasında kalan bir süreyi temsil ediyordu bizim için.Ne ilerisini görebiliyordum ne gerisini.Herşey ben doğmadan başlamıştı ama sonu ben ölene kadar gelmeyecekti belli ki. Yaşayacağından emin olmak hiç bir zaman bu kadar zor olmamışt...