*KS*{bölüm 7}

303 24 20
                                    

Selamlar ,saygılar ,sevgiler .Nasılsınız iyimisiniz ? (Hatır sorar yazar mod:10) :D Yeni bölümü yeni okuyucumuza ithaf ettim.İthaf isteyen bana ulaşabilir.

Veee Medyaya lütfen bir bakın.3 kere silip baştan yaptığım,yaparken olmayınca sinir krizleri geçirdiğim video var.Uğraştığıma değsin bari.Gerçekten çok emek harcadım.Asi KARANLI tanıtım videosu.

İzleyenlerden Allah bin kere razı olsun.Amin .:DD

Yorum yaptığınızda çok ama çok mutlu oluyorum.Çok büyük sevaba giriyonuz.

İyi okumalar:))

*Asi*

Karşımdaki adam konuşunca sesimi çıkartmadan dinledim.

-'Niye bizi uğraştırıyorsun ki küçük kız.Her türlü seni yakalayacaktım zaten .Boşu boşuna yordun beni.'

diye yalandan hayıflandı.

-'Salakmısınız siz ? Ne diye tutuyorsunuz beni, bırakın .!'

diye bağırdığımda aramızdaki bir adımlık mesafeyi kapatıp eliyle çenemi tutup sıktı.Güçsüz görünmemek için sadece yüzümü buruşturdum.Ama bütün gücüyle yüzüme doğru bağırdığında gözlerimi kırpıştırıp yumruklarımı sıktım.Asla ,bana kimse zorla bir şey yaptıramaz...

-'Bir daha sakın sesini yükseltme .!Bizim senden öğrenmemiz gereken şeyler var küçük kız.Sende bize yardım edeceksin.!!'

diye kükrediğinde dudaklarımı yanlış birşey söylememek için sıkıca bastırdım birbirine.

-'Tamam Koray .Korkutma küçük kızımızı.'

Kimin konuştuğunu önümdeki Koray denen adam çekilince gördüm.Başka biri yanında iki tane izbandutla buraya geliyordu.Daha da arkalarına baktığımda siyah lüks bir jipin içinden çıktıklarını anladım.Adam yanımıza geldiğinde aramızda mesafe bırakarak durdu.Üzerinde ki ceketi yanındaki adamlarından birine verince konuşmaya başladı.En az kırk beş yaşında falandı .Korkunç bir yüzü vardı.Sol yanağında büyük bir kesik vardı.Ne kadar şu an gülüyor olsada gözleri ateş saçacak nitelikteydi.

-'Adın ne?'

Sesi..İnsanın içini titreticek türdendi.Gerçi Ateş'in ki de böyleydi ama onun ki erkeksi olduğu ,bu adamın ise korkunç olduğu için titretiyordu.Ben ne diye Ateş hakkında konuşuyordum ki ?

-'Sizi ilgilendirmez .Bırakın eve gideceğim.'

-'Bak küçük kız .Oyalamayı ve oyalanmayı sevmem.Açık konuşmayı ve açık konuşulmasını severim.Tesadüf eseri burda değiliz.Restoranttan çıktığından beri seni takip ediyor adamlarım.Şu saçma uçurum kenarında biraz daha bekleseydin sen oradayken yetişicektim.Ama sen eve gitme kararı almışsın sanırım .'

Dediğinde şoka uğradım .Adamları niye beni takip ediyordu ki ? ben uçurumda ağlarken beni mi izlemişlerdi.Bağırarak söylediklerimi de duymuşlardı.Peki bu adam kimdi ve benden ne istiyordu ?

-'Şimdi söyle bakalım adın ne ?'

Onlara cevap vermemeliydim .Adımı öğrenmemelilerdi.

-'Sizene ya .Ne hakla takip edersiniz beni .Bırakın artık kolumu .!'

diye avazım çıktığı kadar bağırdım.Ben bağırınca karşımdaki adamın yüz kasları daha da kasılıp gözleri öfkeyle doldu.Aynı anda da adı Koray olan önümdeki adam gülerek başını iki yana salladı.Adını bilmediğim adam kolumu tutan adama gözleriyle beni işaret edince yanımdaki öküz tüm gücüyle beni yere fırlattı.

*Karanlık Sırlar*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin