Selam yeni bölüm geldi.20.Bölümde yorumlarımız bir düşüş yaşadı.Umarım gene yükselir.İçime sinen uzuuun bir bölüm oldu.İyi okumalar :))
Güneş. Bulutlar . Ağaçlar . Öğrenciler. Arada bir kaçan top. Yolunu şaşırıp camın önünden geçen bir kaç kuş. Altıncı hissime göre sevgilisiyle buluşmasını yanındaki arkadaşına heyecanla anlatan kahverengi saçlı bir kız. Ve gene dünkü hangi dalda olduğunu bilemeyeceğim bir maçın özetini geçen bir grup erkek öğrenci.
Bir ara ıngilizce daha sonra fizik , edebiyat ve geometri anlatan hocalar . İste bütün gün ki manzaram...
Gene tüm hayat enerjim çekilmiş gibi geçirmiştim bütün günü. Kuzey de Ateş te okula gelmemişti. Bende konuşmalarımızı hatırlamaya çalışmıştım hep .
'' Şu kız bile senden mantıklı düşünüyor ."
Demişti. Beni küçümsemişti . Nedensizce bu sözüne üzülmüştüm. Kuzey sevgili olduğumuzu sanmıştı . Ya da benim sürtük olduğumu . Ikisine de itiraz etmemişti. Aptal !
Sonunda kurtarıcı sesimi duyduğumda rahat bir nefes verdim. Zilden bahsediyorum . Ayağa kalkıp sabah çıkardığım defterimi çantama attım. Çantamı sırtıma takıp telefonumu elime aldım. Doğa ile beraber sınıftan çıktık .
-' Yarın parti var. '
-' ah evet bide o var. '
Dedim sıkıntıyla .
-' Eğleniriz işte . Bu kadar çok yıpratma kendini .'
Diyerek güldü .
-' Denerim '
Diye mırıldandım.
-' Sen sınıfa girdikten sonra Yaman ile konuştuk . Partiye onunla gideceğimi söyledi. '
Dedi sıkıntıyla .
-' Nasıl yani ''söyledi "?'
-' Sormadı baya . Gelip ''aslında partiye gidebileceğim kimse yok. O yüzden sanırım sen benimle geleceksin " dedi. '
Yaman ın sözünü söylerken sesini kalınlaştırmıştı . Ve bu komik gözüküyordu.
-' Ağır bir öküz travması ha ? '
diyerek güldüm.Keyfim yerine gelmişti.
-'Ne demezsin .Aynen öyle.'
diyerek homurdandı.
-'Ee sen ne dedin ?'
-'Aslında olay şöyle oldu .'
*Doğa*(Yaman la konuşmaları)
-'Bir dakika dursana.'
diyerek kolumdan tutan Yaman a baktım.Asi çoktan içeri girmişti.
-'Asi nin yanına gitmem lazım.'
-'Tamam gidersin.Hem bu kadar üzerine gitme kızın.Yalnız kaslın biraz.'
dediğinde kaşlarımı çattım.
-'Asla yapmayacağım şeyler söylüyorsun.Ben onu yalnız bırakmam.'
dedim yüzümü buruştururken.
-'Tamam ,tamam.Sadece birşey söyleyeceğim.'
-'Ne?'
-'Sanırım yarın bir parti varmış .Buna bizde davetlimiyizdir sence?'
Söyledikleri ciddiydi ama bakışları hala muzipti.
-'Yanii.Sonuçta bu okulun öğrencisisiniz.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*Karanlık Sırlar*
ActionHayat iki çizgi arasında kalan bir süreyi temsil ediyordu bizim için.Ne ilerisini görebiliyordum ne gerisini.Herşey ben doğmadan başlamıştı ama sonu ben ölene kadar gelmeyecekti belli ki. Yaşayacağından emin olmak hiç bir zaman bu kadar zor olmamışt...