*KS*{bölüm 22}

435 20 29
                                    

Selam canlarım. Nasılsınız ? Ygs ye girecek ''Hayali '' okuyucularımızda dahil hepinize başarılar diliyorum.O güne kadar başka bölüm yayınlayamazsam diye şimdiden dileyeyim dedim.Belki duyuru olarak bir kaç şeyde paylaşabilirim.Umarım herşey istediğiniz gibi olur.

Bilgisayarım gene kafayı yedi bazı yerleri baştan yazmak zorunda kaldım.anca yetiştirdim.Umarım sizde benim bu kadar emeğime karşılık beğenip ufakta olsa bir yorum yaparsınız .

Medyada poarti kıyafetleri var.İyi okumalar :)

Bir buçuk saat.Tamı tamına bir buçuk saat önce hastaneye ulaşmıştı dördüde.Ateş Asi yi hızla arabadan indirip hastanenin aciline sokmuştu.Onları gören bir kaç hemşirenin getirdiği sedyeye yatırılıp müdahaleye alınmıştı.

Demir ise Sinem i zar zor toparlayıp arkalarından hastaneye yetişmişti.Sinem kendisini suçlu sanıyordu.Ama ne yapsın Asi alıştı diye düşünmüştü.Artık tepki vermiyor demişti kendi kendine.Oysa Asi hiçbirşey söylemese de içten içe üzülüyordu.Ve o gün yaşadıkları ona çok ağır geldiği için de daha fazla dayanamamış birden patlayıvermişti.

Demir ile Sinem hastaneye geldiklerinde Asi ye ilk müdahaleleri yapılmıştı.Normal bir sinir krizi sonrası bayılmaydı.Serum ve oksijen verilmiş ,kendine gelmesini beklemeye başlamışlardı.

Şimdi ise Demir,Sinem ve Ateş Asi nin doktoru İlker beyin odasında doktorun açıklamasını bekliyorlardı.

İlker bey 28 yaşında genç bir doktordu.Asi annesinin ölümünden sonra bu hastanenin psikoloji bozuklukları bölümünde yatarken ,kendisinin doktoruydu.Yanında da Asinin bugün geldiğinde doktorluğunu yapan Öykü hanım da vardı.Hastanın ailesini bilgilendirmek amacıyla buradaydı.Üçüde yerlerine oturduğunda İlker bey konuşmaya başladı.(İlk başta ilker hanım yazan ben :)))

-' Merhaba Demir bey .Sizlerde hoşgeldiniz.'

diyerek karşısındakilere baktı.

-'Uzun zamandır görüşmüyorduk.Gerçi ne zaman görüşsek kötü birşey oluyor ya neyse.'

diyerek hafiften güldü genç adam.Çünkü hep Asi hasta olduğunda buraya gelirlerdi normal olarak.

-'Öyle İlker.Asi nasıl ?'

diye sordu Demir bey .Kızının durumunu öğrenmek istiyordu.Ve biliyordu ki kızının haberi olmadan onun durumu ile ilgili Sinem ve Ateş e bilgi verirse asla affetmezdi babasını.

-'Bugün geldiğinde Öykü hanım ilgilendi onunla.Buyurun onu dinleyelim.'

dediğinde Öykü konuşmaya başladı.

-'Asi geldiğinde bilinci kapalıydı.Beyefendiden bir çeşit sinir krizi geçirdiğini öğrendikten sonra odaya aldık.Oksijen verip solunumu düzenledikten sonra da kendisini toplayabilmesi için iki tüp serum verdik.Asi hanımın bünyesi çok zayıf.Ve geldiğinde tansiyonuda düşüktü.Siz..neden sinir krizi geçirdiğini anlatabilir misiniz ?'

-'Ben..bilmiyorum.Aslında tek bir neden yok.Bu aralar çok stresli günler geçiriyoruz hep beraber.Ben ve Sinem evleniyoruz.Ve o da bu duruma fazla pozitif bakmıyor.Gene bununla ilgili bir konu konuşurken birden böyle oldu işte.Ne olduğunu bizde anlayamadık.'

dedi Demir.

-'Anladım.Dediğim gibi fazla stres onun bünyesinin kaldırabileceği birşey değil.Gelmişken İlker beyinde isteği ile bir kaç ufak tahlil yapmıştık.Sizden izin almıştık ?'

diyerek Demir e baktı.Demir kafasıyla onayladı.Kızına tahlil yapmak istediklerini söylemişlerdi.O da izin vermişti.

-'Yaptığımız kan tahlilinde kan değerlerinin düşük olduğunu gördük.Ve bünyesi olması gerekenden zayıf.Kilo olarak ta zayıf.Sanırım kendine pek iyi bakmıyor. İlker beyden daha öncede böyle krizler geçirdiğini öğrendim.Bu yüzden de bir kaç sakinleştirici yazdım.Eğer kızınızın böyle bir problemi varsa onu sinirden ,stresten uzak tutmalısınız. Üzüntü ,bunalmak krizi tetikler ve böyle şeyler yaşamaması lazım.'

*Karanlık Sırlar*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin