*KS*{bölüm 29}

334 18 21
                                    

Sınav haftam yeni bitti.Kısa oldu umarım beğenirsiniz.Beğeni ve yorumlarınızı esirgemeyin.Yazdıklarımın güzel bulunup bulunmadığını öğrenmek istiyorum.

İyi okumalar :)

*Ateş*

Gözleri ...çok...güzeldi.Saf ve çocuksu bakışları vardı.bunları düşünmem yanlıştı ama ben ne zaman doğruyu yapmıştım ki ? Gerçi...şuan aklıma gelen yaptığım en doğru şey dün gece onu affetmemdi.Hiç düşünmemiştim Asi nin böyle bir kız olacağını.Canı çıkana kadar ağlayacak gibi bir hali vardı.

Bir insanın göz yaşları hiç dinmezmiydi ? Ama şimdi...mutluydu.İyi toparlamıştı.Rüyasında annesini gördüğünü söylemişti.Annesini haddinden fazla sevdiğini anlamak zor değildi.Keşke...dedim keşke benimde sevebileceğim öz annem olsaydı.Hızla kafamı iki yana sallayıp ayağa kalkıp gitarı yerine bıraktım.Asi de gereğinden fazla uzun olan elbisesinin eteğini toplayarak ayağa kalktı.Çoğu davetli ayakta bizi alkışlıyordu.Sesimin güzel olduğunu arkadaşlarım söylerdi.Ve...doğruyu söylemek gerekirse Asi nin sesi muhteşemdi. Kızların sesinin hep cırtlak yada güzel çıkması için çok kısık olduğunu düşünürdüm.Ama Asi kendini hiç kasmamış ve harika söylemişti.

Giydiği elbise ile muhteşem gözüküyordu.Allah ım bu kız için muhteşem kelimesini kullanmak ne kadar da kolaydı ? Her hareketi ,herşeyi muhteşem geliyordu.

Beraber selam verip o önde ben arkada merdivenlerden inerken ayağının takılması ile hızla kolunu tuttum. Korkuyla arkasını döndüğünde yüzüne güven verici bir şekilde gülümsedim.O da tedirgince yüzüme bakıp ellerini üzerimden çekti.

Orkestra başka bir dans şarkısı çalarken Demir bey yanımıza gelmişti.

-'Teşekkür ederim çocuklar.' dediğinde annemde -'Harikaydınız diye ekledi. Gülerek

-'Sağolun ' dediğimizde Demir bey Asi nin yanına geçip -'Ateş kızımla dans ederken annene eşlik eder misin ?' dediğinde ben annemle onlarda ikisi dans etmeye başladı.

Annemin beline sarıldığımda uzun zamandır bu kadar yakın olmadığımız aklıma geldi.Ellerini boynuma dolarken 'Özür dielrim.' dediğinde gülerek yüzüne baktım.

-'Annem özür dilenicek birşey yok.Bak bizim aramızda düzeldi.Sorun yok.' dediğimde daha sıkı sarıldı.-'Teşekkür ederim oğlum.Çok teşekkür ederim.' dediğinde uzanıp alnını öptüm.

-'Melek gibi olmuşsun.' dedim.Gelinlik çok yakışmıştı. Gene bana o güzel gülümsemelerinden birini gönderip '' Teşekkür ederim.' dediğinde sessizce dans etmeye devam ettik.Bizimkilerin masasına baktığımda Doğa ve Yaman ın tartışıyor olması ile gözlerimi hafifçe açıp güldüm.

-'Nereye bakıyorsun.?' diyerek arkaya dönemye çalışan annem Yamanı görünce gülmeye başladı.

-'Kızı tanıyorum.'

-'Hıhım.Asi nin arkadaşı.' dediğimde tek kaşını kaldırarak -'Ve sanırım Yamanında .' dediğinde bende onaylayarak güldüm.Biz dansımıza devam ederken Asi ve babası yanımıza gelmişlerdi.Asi nin yüzünü görmüyordum .Başını babsının omzuna yaslamıştı.Demir bey -'Eşleri değiştirmye ne dersin evlat?' dediğinde hızla kafasını kaldırdı.

********

*Asi*

Babamın sözüyle nolur saçma sapan biriyle dans etmeyeyim umuduyla kafamı kaldırdığımda Ateşi görünce biraz daha rahatlamıştım.Ateş''olur'' dediğinde bir eliyle nazikçe annesini babama iterken diğer eliylede beni kendine çekmişti.Öylece birbirimize bakarken az önceki rahatlama yerini heyecana bırakmıştı.

*Karanlık Sırlar*Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin