Birinin kolumu dürtüklemesiyle uyandım. Tam 'anne beş dakka daha' diycektim ki uçakta olduğumu fark ettim. Burak bu dediğime sırıttıktan sonra :
-Hadi kızım kalk uçaktan iniyoruz
-Tamam dedim ve ayağa kalktım. Hemen kendi bavulumu alıp, Burağı takip ettim. Eminim ki bu tatil kafamı dağıtmama yardımcı olucak.
- Hadi hızlı yürü dedi ve bende koşturarak ona yetiştim. Evet koşturdum çünkü elimde sadece 1 bavul var ve içi tam dolu değil.
-Sakın benim yanımdan ayrılma ve bensiz hiçbiryere gitmek yok. dedi
-Tuvalete? dedim sırıtarak
-Beraber gireriz dedi ve göz kırptı.
-İçin fesat be senin dedim oda sadece göz devirmekle yetindi. En sonunda havalimanının dışına çıkıp taksi beklemeye başladık. Geldiğinde Burak öne bindi. Taksici ise bizim bavulları bagaja koydu. Bende arkada oturup müzik dinlemeye başladım.Yaklaşık 5-10 dakika sonra araba durmuştu. Bende geldiğimiz yeri incelemeye başladım. Ama çok güzeldi. Villa idi. Çok zenginmiş valla. 2 katlı fakat çok büyük gibiydi. Bende taksiden inip Burağı takip ettim. Çocuk benim bavulumu taşıyordu. Kıyamam. Allahtan makyaj malzemelerini yanıma aldım. Çok sevmem ama yinede sürerim.Eve geldiğimizde Burak anahtarla kapıyı açtı. Evi inceleme fırsatı buldum hemen inceliyorum :D Ev muhteşem hem bahçesi var ve büyük hemde havuzu var kocaman. Ayy tam benlik bir ev yaq. Bizim evde villa gibi ama bu kadar büyük değil. Ama bizim ev de çok büyük. Düşünün yani bizim ki büyükse burası saray yavrusu falan yani. Hemen içeri geçtim ve kendimi beyaz koltuklara attım.Sonra çok acıktığım için Buraktan pizza istedim.
-Burak ben acıktım
-Eee?
-Ne odunsun ya?
-Napıyım Öykü?
-Pizza diyip 32 diş sırıttım oda kabul etti. Hemen eline telefonu alıp aradı. Telefonu kapattığında bana 'kola sipariş ettim' dedi . Nerden biliyor bu jojuk benim kola sevdiğimi. Neyse aklımdayken merak ettiğim soruyu sordum.
-Burak. Bu ev harika senin mi?
-Evet yazlık aslında ama arasıra buraya geliyorum.
-Baba parası mı?
-Evet heralde
-Sevdim diyip gülümsedim.Sonrada kalkıp televizyonu açtım. Hep sıkıcı şeyler vardı. Bende sonra kapattım.Aslında bikini falan yanıma almıştım. Havuzda büyük hemen gireriz diye düşündüm fakat o yorgunmuş daha sonra dedi. Bende elime hemen telefonu aldım ve Güneşe mesaj attım.
Kime: Kanka
Tatlım, biz geldik. Ev harika. Seni çok özliycem :D
Yaklaşık 2 dakika sonra mesaj gelmişti.
Kimden: Kanka
Ovv süper. Hadi gene iyisin:D Bende seni çok özliycem mucks
Kime: Kanka
Aynen. Birazdan havuza gidicez. Sana tekrar mesaj atarım. Sormam gereken şeyler var.
Kimden: Kanka
Tamam, bende sana birşeyler anlatıcam. Zaten ders coğrafya. Biraz dinliyim. Ha bu arada ingilizceden 100 almışşsın kanka. Tebrikler. Birde kimyadan 95 almışsın canım:
Oha yuppi!!. Süper lan :D
Kime: Kanka
Çok mutluyum lan. Sağol kanka. Ben sana mesaj atıcam tatlım bay :D <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
ChickLitBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...