GEÇ

207 19 2
                                    

Biraz GEÇ kalmıştık galba. Kapıyı tıklatıp içeri girdim ve yerime yerleştim. Alvi yoktu. Aman umrumda mı sanki die düşünürken kapı tekrar çaldı ve Alvi girdi. Ben baya bi şaşırmıştım. Sonra yerime oturduktan sonra hemen gelip yanıma oturdu. Ben bu sefer bağırdım.'Kalk şurdan' baya bi bağırmış olcam ki hoca da 'noldu kızım bi sorun mu var' demişti. Bende 'yook hocam yok bi sorun' dediğimde anamıştı heralde Alviyle oturmak istemediğimi ve kızım 'Alvi dün Şebnem'in yanına oturmak istemedi. Bende geç diye zorladım ama o 'Ben Öykü'nün yanında otucam diye tutturdu'. dedi. Heralde hoca yalan söylemezdi. Bende 'tamam hocam kalabilir' dedim ve Alvi'ye bakıp gülümsedim. Heralde şaşırdı. Gözleri faltaşı gibi açılmış ve sonrada bana bakıp gülümsedi. Bende önüne bak ama bana değil dediğimde tamam diyip gülümsedi. Bende gülümsedim. Ben galba Alvi'yi affedicem. Zaten ben AŞIRI derecede AFFEDİCİ BİR İNSANIM. Ders bitti. ve Alvi yanıma gelip Lütfen beni affettiğini söyle deyince şaşırdım. Tamam, bunu bekliyordum ama şimdi değil. Ve elindede 1 tane gül  vardı. Bende dedim ki 'Affettim bile şapşik' ve birbirimize sarıldık. Onu o kadar çok özlemiştim ki sadece 2 gün geçmişti ama bunun adı AŞK'tı. Bende kantine gittim. Ama Alvi sınıftaydı. Ben söylemiştim sınıfta bekle diye. Hemen tostla mevye suyumu alıdım ve kantinden çıkıyodum ki biri kolumdan tutu ve kendine çekti. Bu Berk'ti. Nie böyle yapıyo bu çocuk ya. Hemen lafa başladı. ' Neden o herifi affettin. O seni sevmiyo gerçekten. O Şebnemi seviyo. Seni kullanıyo.' dediği anda kalbime sanki öküz oturdu. O kadar kendimi kötü hissettim ki aldatıldım yani. Ama ben Berk;'e inanmıyorum. Alvi öyle birşey yapmaz. Hemen cevabı yapıştırdım.' Sen bizim hayatımıza karışma. Ben biliyorum beni sevdiğini. Herşeyi,Şebnemi de. Sen git burdan. Ayrıca seni ilgilendirmiyo affedip affetmemem. Git burdan, başıma belamısın sen ya!! Senle bırak çıkmayı arkadaş bile olmam.' bu sözlerimden sonra zil çalmıştı ve bende o kadar sinir olduğum için meyve suyunu Berk'in kafasının aşağısına boşalttım. Çocuk okdr rezil olduki anlatamam.Sonrada söze başladım.' Ohhh canıma değsin.Mal.' dedim ve kahkaha patlattım. Ve bizim için geç hatta başlamamış bile dedim.Sonra sınıfa gittim. Allahtan hoca girmemişti.Hemen Alvi'nin yanına gittim ve yanağına öpücük kondurdum. hemen hoca girdi zaten bende hemen tostumu hızlı hızlı yemeye başladım. Sonrada sıkıcı dersimizi işledik.

AŞKIM #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin