Sonra biz dans falan ettik, birşeyler yedik ve biraz dinlenip sonra kaldığımız yerden devam etme kararı aldık. Zaten 3 gün sonra okulda parti olucakmış. Ama mezuniyet yada başka bir amaçlı değil. Bu yeni okulda ayda bir yada iki kere böyle partiler olurmuş. İlk partide dans edilir romantik falan ve dans yarışması falan armış.Kazana 1 haftalık tatil var.Sadece ben katılırsam tek başıma gitçem.eğer alviyle katılırsal ikimiz tatile gitçekmişiz. kazanırsak daha güzel. Alviyle tatile gidicem. Biz böyle hayaller kurduktan sonra saate baktım ve daha 22:10 du. Bizde daha çoook erken diye film izlemeye başladık. Aşk filmiydi yani romantik. Sonra ben Alviyle yatağa uzanıp filmi izlemeye başladık. Sonra Alvi bana döndü bende ona döndüm ve beni çok mutlu edicek o lafı söyledi ' Herşeyden çok SEN! Seni çok seviyorum Öykü! Hemde herşeyden çok. Seni asla bırakmıycam . Bizim aşkımız hiç bitmesin ve ölümsüz olsun.Birbirimizizi asla bırakmayalım' dedi ben o kadar sevindim ki onu çook sevdiğimi bir kere daha hissetmiş ve anlamış oldum. Sonra bende ona ' Aşkım bende seni çok seviyorum. Asla birbirimizden asla ayrılmayalım. Ve benim içinde Herşeyden çok SEN! Senii çok seviyorum dedim. Sarıldık. Ve o sırada Güneşle Kerem bizi yalnız bıraktılar. Sonrada biz öpüştük falan. Ama bu gece hiç bitmesin istedim. Biz birbirmize bakıp güldük. Zaten biz en az 1 saat bakışıp güldük. Saatin 00:23 olduğunu gördüm ve çok geç olduğu için yatmayı tercih ettik.
- isterseniz ben size misafir odasını hazırlıyım dedim
- yok ya rahatsız olmayın siz
-rahatsız olmayız canımm dedim
-iyi tamam ama bidaki seferde bzi burda yatçaz
-tamam uzatmayın hadi uyucaz dedim
-tamam ya hadi iyigeceler
-sizedee iyi geceler dedim
bu bizim güneşle konuşmamızdı.
Ben onlara yer hazırladım odada. Sonra annemlerin yanına gidip öpücük kondurdum. Ve iyi geceler diyip yatağıma geldim. Bugün çok huzurlu ve mutlu uyuyacaktım. Çünkü yanımda Alvi vardı yani AŞKIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
ChickLitBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...