''Öykü hadi tatlım'' Dedi annem bıkkınca. Bugün, ailecek dışarıda yemeğe çıkacaktık. Ama bu iyi olmuştu.
''Tamam anne'' Dedim son kez aynadaki yansımama bakarken.
''Kızım düğüne gitmiyoruz, alt tarafı ailecek bir yemeğe çıkacağız'' Dedi.
''Olsun anne ya.'' Dedim ve koşturarak aşağı indim. Annem de peşimden indi ve babamın yanağına öpücük kondurdu. Ben onları sırıtarak izlerken anneme dönüp ''siz yalnız gidin bence ya. Ben kalırım evde'' Piç smayl yaptım. Bana attığı bakıştan sonra ayaklandık ve askılıktan ceketlerimizi aldık. Hava biraz estiği için ince bir ceket almıştım. Tamam hava esiyordu, ama çok da üşünecek kadar da hava soğuk değildi.
''Hadi kızım arabaya binsene'' Babamın uyarısı ile kafamı olumlu anlamda salladım. Arkaya yerleştiğimde telefonumun titremesi ile yerimden sıçradım. Mesaj Burak'tandı.
Kimden: Yakışıklı Ego Bey
Nerdesin? İyi misin?
Benim için endişelenmesini sevmiştim. Çok bekletmeden, hızlıca yazmaya başladım.
Kime: Yakışıklı Ego Bey
İyiyim. Ailemle yemeğe gidiyoruz.
Yaklaşık 10 dakika sonra mesaj gelmişti.
Kimden: Yakışıklı Ego Bey
İyi
Bir şey dememiş olmasına cidden şaşırmıştım ama belki de sinirlidir diye pek fazla üstüne gitmedim. Bir şey yazmadan telefonumu cebime attım ve babam da arabaya binince, restorant'a doğru yol aldık. Yolda annemle muhabbet ettik. Derslerimin nasıl olduğunu falan sordu. Soru-cevap şeklindeki konuşmamız bittiğinde, restorant'a gelmiştik bile. Burası çok büyük ve şık bir yerdi. Anlaşıldığı kadarıyla buraya gerçekten çok varlıklı insanlar geliyordu. Çünkü çok pahalı bir yere benziyordu.
Babam annemin elini tutup içeri geçmesini sağladı. Ben de arkalarından ilerledim. Fakat son anda yere takılıp düşeceğim sırada, birinin kolumdan tutmasıyla, düşmemi engellemiş oldu. Kim olduğuna baktım. Çok yakışıklı bir çocuktu açıkcası. Ama başka gözle bakmadım.
''Şey ben teşekkür ederim''
''Rica ederim sakar kız. Biraz daha dikkatli ol'' Dedi. Ben göz devirdim ve bir şey demeden masaya doğru ilerledim. Kolumun çekilmesi ile karşımda tekrar o çocuğu görmüş oldum. Sapık mıdır ya!
''Adın ne sakar kız?''
''Sanane ya.'' Dedim bende bıkkınlıkla nefesimi üflerken.
''Anlaşılan içinde hala atarlı bir ergen var'' Dedi sırıtarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
ChickLitBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...