SÜMÜK

235 19 0
                                    

Artık Berk'e karşı neler hissettiğimi tam anladım: Onunla aramızda hiç birşey olamazdı. Ona karşı birşey hissetmiyorum.   Yaptığım şeylerden de pişman değilim. Hala Alvi'yi unutamıyorum. Onu hala çok seviyorum. Benim hatamdı. Ben biran kıskançlık yaptığımdan dolayı böyle olmuştu. Halbuki o bana hediye alıcaktı. Ve o kızdan yardım almıştı. Bence kıskanılcak bir şey yoktu. Ama yanlış anlaşılmaydı. Ama sözleri okadar ağırdıki. Altında ezilmekten korktum. Ama ben karar verdim. Artık onla çıkmasam bile kıskanç olmamayacaktım. En azından deniycektim; Denemkten zarar gelmezdi değil mi? Herneyse yarın okula gitmemeye karar verdim. Dinlenicektim. Sabah erken kalkmak zorunda da kalmıycaktım. Sabah olmuştu. 10:40. Sonra telefonuma msj gelmişti. Bakmak için elimi uzattım, aldım. Alvi'nin olması umuduyla baktım. Ve bilinmedik numaraydı:           Meraba Öykü. Ben alvi. Seni çok özledim. Özür dilerim ben sadece sinirlendim. Beni affet. Numaramı da kaydet;) Allahım ya belki barışabilirdik. Ardından diğer mesaja baktım. Güneşten di. KNK ya neden gelmedin. Bugün alvi okdr kötüydü ki anlatamam. Barışın artık. Affet artık. Haa bu arada alvi sana msj atçakmış özür mesjaı mı ne oyüzden senin telefon numaranı sordu bende verdim.  Kızma ama sakın. Ve attı mı msj bilmiyom. Bide keremle çıkıyoruz. Ve yarın okula geliyosun.  Bende: Oha hayırlı olsunn canım çok svindim. Yarın gelcem. En inceayrıntısına kadar anlatıyosun. Ve alvinin msjı geldi. Öptüm bye. Oda sonra bye diyip öpücük gönderdi. Bende öpücük gönderip kapattım. Ama sonra müzik dinlemeye karar verdim. FLO RİDA- WHİSTLE bu şarkıyı çok seviyom yaa. Ama Berk aklıma geldikçe sinirim bozuluyo. SÜMÜK.

 

AŞKIM #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin