Arkadaşlar çok kararsız kaldım. Cidden. Burakla mı sevgili olsun yoksa Doruğu affetsin mi? Yardım edin. Yorumlarınızı bekliyorum.
Sabah kalktigimda etrafa bakindim. Ama burasi bizim ev degildi. Dün aklima gelince 'vay be baya ekşın yaşadık bee' diye düşündüm. Ama 11 bardagin etkisiyle hepsini pek hatirlayamadim. İlk defa baya bir içki icmistim. İki gün önce deseydiler " İki gün sonra 11 bardak içki iccen sonrada kaza yapcan" onlara orta parmak çekip, götümle gülerdim. Tabii mecaz anlamda. Ahh birde bugun sınav sonucu açıklancak tı. Ne guzel 50 falan alicam. Bu sırada yanımda uyuyan tatlı şebeğe baktim. Ki o da Doruk oluyor. Telefonumu alıp çaktirmadan odadan ciktim. Dorugu da optum ama yanaktan. Fesatlasmayin please. Hemen Güneşi aramaya koyuldum.
-Alo Öykü
-Kızım kalk sana anlatmam gerekenler var
-Yaa Öykü git başımdan
-Ama çok önemli
-İyi tamam ben birazdan sizin eve gelirim
-Yokk kanka ben Doruktayim
-Ooo kanka işi halletmişsiniz
-Güneş sana burdan uçarım haa?
-Tamam be sen gel bize birseyler giyin. Ha bu arada annenlere bizde olduğunu söyledim
-Saoll canım benim dedim
-Hadi kapat ve gel
-Tamam diyip telefonu kapattım. Hemen Dorugu uyandirdim.
-Aşkım ben gidiyorum
-Nereye
-Güneslere hayatım.
- Tamam aşkım ve bu arada dün yaptiklarin cok etkileyiciydi. Ve sen 11 bardak ictin ve hicbirseyin yok helal
-Bende inanamadım ki. Neyse canim hadi beraber gidelim bende bu sirada kahvaltiyi hazirliyim dedim
-Tamamm böcegim dediginde kahkalarla gulup asagi indim. Hemen kahvaltiliklari çıkartıp hazirlamaya başladım. Yaklasik 10 dakika sonra Doruk asagi indi. Bende isimi bitirdigim için sofraya oturdum
-Eline saglik askim dedi
-Afiyet olsun diyip gülümsedim.
-Valla evde kalmıcam, kocamda çok şanslı olcak diip egomu devreye kattım.
-Evet cok sansliyim dedi pis pis sırıtıp.
-Ne sırıtıyon öylee dedigimde sordugum soruya lanet ettim
-Diyorum ki yemekte falan iyisin de acaba baska konularda da iyi misin?
-Kapa ceneni. Pis Sapık dedim. O da güldü. Kahvaltımızı yaptiktan sonra
-Dün çok guzeldi GECE dedi bende utandım ama kızarmadım. Yapamıyom işte napıyım? Hemen dün giydiğim götümü zor kapatan elbiseyi giydim . Güneş'e vercem ondan giydim. Arabaya bindiğimizde hiç konuşmadık. Güneşlere gelince Dorugun yanağından öpüp ona gitmesini söyledim. Kafasını 'tamam' anlamında sallayınca bende arabadan inip zile bastım. Kapıyı Güneş açtığında, beni kolumdan çekiştirip neler olduğunu sordu. Bende baştan sona anlattığımda 'oha, çüş' falan dedi.
-Kızım ya bişey olsaydı 1-2 bardaktan bile dedi ama ben ona kaç bardak içtiğimi söyledigimde bayılırdı heralde.
-11 Bardak içtim ama ben.
-Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee???
Oha mal mısın ya?
-Neyse konuyu kapatalım. bak sınav notları açıklancak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
ChickLitBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...