Multimeda da Doruk.
Arkadaslar hic yorum ve vote yok. Yazma hevesim kaciyor. Ama bu kitabi her ne olursa olsun devam ettiricem. Bittiginde ise eger vote ve yorum varsa ikinci kitabini cikarticam. Sınır:10 vote sadece.Burakla beraber el ele yürüdük. Ama Burak'a söylemem gereken şeyler vardı.
-Burak birşey demem lazım dedim. O ise bana bakarken ben konuşmaya devam ettim.
- Ben sana gerçekten aşık oldum ama Doruğu da unutamıyorum. Olaylar birden gelişince ne yapacağıma karar veremedim. Baksana beni çoktan unutmuş. Sen varken de kendimi mutlu hissettiğim için teklifini kabul ettim. Onu kıskandırmak için değil fakat onu unutmam için bana yardımcı olabilirsin herhalde! Dedim. Obir süre bana ifadesizce baktı daha sonra konuşmak için ağzını araladı.
-Tamam. Ama onu en kısa sürede unutacaksın ! Dedi emir verici ses tonu ile. Kafamı 'tamam' anlamında salladığımda gülümsedi. Ah böyle gülümsemesn lütfen ya. Bende karşılık olarak gülümsedim.
-O zaman sende hani benim kızlarla işimi bir düşün derim! Dedi
-Burak sus! Dediğimde sadece sırıtıyordu.Normalde emir verilmesini sevmez ama şu an sırıtıyordu.
-Kıskandın dimi?
-Herhalde şapşik ya dediğimde bana tek kaşını kaldırmış bakarken 'benim şapşiğim' diye düzelttiğimde gülümsedi. Daha sonra el ele okuldan içeri girdik. Tüm gözler bizdeydi nerdeyse. Bazıları birşeyler fısıldıyordu ama umrumda değildi. Aslında umrumdaydı ama fazla merak zarar. Birinin üstüme atlamasıyla 'noluyoz lan' der gibi baktım. Güneş! Ayy canım kankim benim ya çok özlemişim.
-Napıyon Öykü
-İyiyim seni çok özledim
-Ayy bende yaa neyse dedikten sonra Burağa döndü.
-Enişte, kapmışsın güzel kızı, hadi gene iyisin diyip omzuna vurdu. Ben kahkahalarla gülerken Burakda bana eşlik edip kahkaha atmaya başladı.
-Güzel olucak herhalde. Çünkü onun gözlerine baktığımda, deniz aklıma geliyor, huzur, mutluluk. İşte sevdiğim yanlardan biri de bu. Dedi meğersem ne romantiklik varmış da ben görmemişim.
-Ayy Burak sağol aşkım diyip ona sarıldım. O da saçlarıma öpücük konduruyordu. Geri çekildiğimde gülümsedim ve kantine gittiğimi belirttim ve orada Güneş ve Burağı yalnız bıraktım.
--------------------------- Doruğun ağzından
Siz şimdi diyceksiniz aldattın diye ama HAYIR asla aldatmadım sadece sürtük Pelin yapıştı yakama bırakmıyor beni. Ben onun yüzünden biricik AŞKIM'ı yani Öykü'yü kaybettim. Ama baktım ki Öykü başka çocukla geziyor. O zaman Pelin'e bir şans vererek, Öyküyü de unutmuş olabilirim. Pelin geri geldi. "Pelin, birşey demem gerek!" O şaşırmış ama bir yandan da sırıtıyordu."Benimle tekrar çıkar mısın?" Bu dediğim ile yüzünde kocaman bir gülümseme oluştu.
"Evet herzaman" dedigi gibi üstüme atladı. Boş bulunduğum için yere düşmüştük. Yine yanlış anlaşılma.. Asıl sorun olan Pelin'e çıkma teklifi etmemdi ve digeri ise bizi gören ve ifadesizce bize bakan Öykü'ydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
Chick-LitBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...