Arkadaslar telden yaziyorum. Yazim hatalari olabilir. Zor yaziliyor çünkü. Vote bekliyom ;)
Öykünün ağzından devam...
Güneşle bugun birşeyler yapicaktik. Çikista cafeye gidicektik. Onu disarida bekliycektim. Zaten Burak son ders gitti. Ne kadar merak etsemde,sormayi daha sonraya erteledim. Zaten Burak 10.sınıf. Evet, 9. Sinif falan saniyordunuz ama 10.sinif. Okul bittiginde çikisa yoneldim. Gunes birazdan gelirdi herhalde. Bahceye ciktigimda gordugum manzara sayesinde ifadesizce bakmakla yetindim. Pelin ve Doruk (!) Pelin ustte, Doruk altta. İnanamiyorum, oha yani!! Okulda olduklarinin haberleri yok. İcimde kiskanclik hisleri olussa da sadece ifadesizce bakmakla yetindim. Daha ilk gunden bunu kaldiramazdim. En azindan gozumun onunde olmasalardi. Burak'a ihanet edemezdim. O beni gercekten seviyor. Buna inaniyorum. Bende onu seviyorum. Eski anilar benim uzulmeme sebep oluyor. Hicbirsey demeden hizlica okuldan ciktim. Gunes de bana yetisdiginde birsey olup olmadigini sordu. Birsey yok diye gecistirdim. Ama deli gibi Burak nerde merak ediyordum. Bana sadece 'ben gidiyorum' demisti ve cevap vermeme kalmadan gitmisti. Herhalde bi sorun falan vardi. Aramaktan bir zarar gelmez degil mi??! Sinirli falan oldugunda bana patlamasin da.. Telefonumu cikartip Buragin numarasini buldum ve hemen aradim. Acmadi. Bir kere daha aradim onda da acmadi. Mesaj olarak 'nerdesin. Merak ettim!!' temali mesaj gonderdim. İlk once sakin olup, sordum. Gunes'in koluna girip cafenin yolunu tuttuk. Bir kac haftadir tam zaman gecirememistik valla. Olay ustune olay oldu ya. Cafeye vardigimda telefonuma gelen mesaj sesi ile irkildim.
"Noldu? Hesap sorulmasini sevmem. " "Noldu Burak? Neden tersliyorsun beni?" "Sorun yok. Sabah seni 7:40 da alirim. Su an halletmem gereken isim var." Mesaj atmadan telefonumu cantama attim. Noldu simdi ya? Mutsuz olmak zorunda miydim ki ben?? Telelfondan gelen ses ile oflayip cantamdan cikardim. Buraktan mesajdi. Hem tersliyor hemde mesaj atiyor. Uzulme. Seni uzmek icin demedim tamam mi? Sabah konusuruz melegim. İsim var simdi" "Tamam uzulmem. Dikkay et kendine ama" "Tamam melegim" Valla tekrar gonlumu almayi basarmisti. Neyse Gunesin 'nerdesin lan' bakislariyla bas basa kalmanak icin direk cafeye daldim. Garsonla konusuyordu. Yanlarina gittim. Siparisimi de verdikten sonra derin bir nefes aldim. Bu okul fazla eksinliydi, tamam eksin severim ama bu fazlaydi sanirim.
"Niye suratin asık" "Birsey yok Günes" "Tabii tabii. Anlat bakalim" "Bilmiyorum Gunes ya. Fazla eksin bana agir geldi sanirim" "Sen guclu bir kizsin Öykù. Ayrica kendi kararlarini verecek kadar buyuksun. Eger asiksan, pes etmek yok. Asla!" "Sagol Gunes. İyiki yanimdasim" "Rica ederim tatlim. Hem yakisikli bizim enistemiz. Tabik benim ki kadar olmasa da " "Ahahah yakisikli tabii ama en azindan ona guveniyorum ve bana sevdigine inaniyorum" "Bana da oyle geldi kanki. Hem o playboy Burak, sana kibar davraniyor ve baska kizlarla olmuyor. Naptin de sevdirdin kendini" "Bilmem. İste ilk boyle kavgali falan gecti. Olaylar gelisti bende anlamadim. Ama tek bildigim Burak'a asiktim. " "Ovv abayi yakmissin ki sen" "Abartma o kadar. Sevgiliyiz zaten" "Ciddi misin. İnanmiyorum" "Ayy gunes ya cocuk cocuk seyler" "Şey derken?" "İcin fesat senin ya" Garson siparislerimizi getirdikten sonra kolamdan bir kac yudum aldim." Ee Kerem napiyor" "O is icin bir yere gitti. Bir haftadir yok!! "Yazik. Sirket isleri falan zordur" "Aynen. Bisi dicem. Yarin alisverise gidelim" "Olabilir ama kalkalim artik" "Tamam"
******
Eve geldigimde yorgundum. Yurumek bana haram sanki. Annemler bir kac gun daha kalicaklarmis. Odama ciktigimda zil caldi. Korksamda paytak paytak asagi indim. Burak gelmisti. Oha!! Kapiyi actim. "Burak hosgeldin" "Hosbulduk melegim" "Uykum var, konusamicak kadar yorgunum askim" "Yaninda yatiyim mi" "İmm olabilir" İkimzide sırıttık. Burak kapida bekledi. Bende ustumu giyinip Burak'i cagirdim. Yatagima zipladigim gibi kafami yastiga gomdum. Hic birsey dusunmeyecek kadar yorgundum. Burak da yanima yattiginda kafami omzuna yasladım. Saclarimi öptü. Birbirimize sarildik. Gozlerimi kapatigim anda duydugum ses beni fazla mutlu etmisti. Evet onun yaninda mutluydum.
"İyi geceler Meleğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
ChickLitBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...