Keremin arabasına bindik ve müziği son ses açtık biz içerde kopuyoz. Yaşlılar daha doğrusu bunaklar bize tip tip bakıyo. Ne yani ayı mı oynuyo diyesim var ama onlar yaşlı ve onlara karşı böyle bişiy de yapmam zaten. Herneyse hemen cafeye geldik zaten. Biryer seçmeye başladık.Oraya geçip oturduk. Sipariş verdik. Gibi saçma şeyler oldu. Taa ki Berk ve yanındaki yelloz bizim kafeye gelene kadar. Hayır, kıskandım falan değil, tabikide kıskanmadım. Ama bana bugün yalvaran çocuk şimdi başka kızla. İyiki ona güvenmemişim. Benim aklımdan böyle şeyler geçerken plan yapmaya karar verdim. Hemen uygulmaya geçtim. Berkin yanına gittim. 'Aşkım bu kız kim' 'bi açıklama bekliyorum' Bu sefer Alvi yanıma geldi'noluyo ya Öykü' bende göz kırptım oda 'hee ok' dedi ve gülümsedi. Anlamış olmamlı. Sonra Berk' ne aşkımı ya' dedi bende yanağından öptüm. 'Bu aşkımı' dedim . Yanındaki kızda söze başladı.' NE DİYON SEN YA SÜRTÜK' dedi. Bi dakka ya bu piç,sürtük bana SÜRTÜK dedi. Bende hemen ' Sen ne diyon asıl sürtük diye YELLOZ dedim. Bu sırada Alvi tuvalete gitmişti sanırım. Çünkü etrafta yoktu. Zaten Berk onu öptüğüm için havalara girmişt, Kız benim saçıma yapıştı. Ama benim planımı Alvi,Güneş ve Kerem biliyodu. Ondan bişey demediler. Bende çığlık atmaya başladım. Hemen kızın saçına yapıştım bende. Kızı sonra kafasını tutup yere attım. Ben sinirden naptığımın farkında bile değildim. Ama kızın canı acımıştı belli. Ama hemen kalktı. Ve 'Berk bu iş burda bitti. Bir daha yüzümü göremiyceksin.Peşimi de bırak'. Çocukta 1 günde 2 kez bu lafı duydu. Hahaha. Bende arkasından' BAYYY' dedim. ve kahkaha attım. Sonrada Berk' sen beni mi kıskandın bebek?2 diyip güldü. Bende'ne bebeği be pis sapık' Sadece sen mutlu olmayı hakketmiyorsun. Seni mutlu görmek istemiyorum.' dedim. Çocuk nasıl üzüldü ya. Of off of. Hemen Alvi yanıma gelip 'Aşkım hadi gidelim.' dedi ve elini uzattı. Bende elini tuttum. 'Tamam aşkım bende öyle dicektim zaten' dedim. Sonra çıkarken zaa xd dedim. Ve kapıdan çıktık. Arkamızdan da Güneş ve Kerem. Bu konu hakkında hiç konuşmadık. Sonra çantamı unuttuğumu fark ettim. Onlara beni burda beklemesini söyledim. Bende koşarak kafeye gittim. Çantam bıraktığım yerdeydi. Sonra makyajımı tazelemeye karar verince tuvalete girdim. Ve ağlama sesi duydum. Ama erkekler tuvaletinden ses geliyordu. Bende kapıyı yavaşça açtım. Ağlama sesi devam ediyordu. Heralde sesi duymamıştı. Neyse ben dinlemeye başladım. Galba Berk ağlıyordu. Neden hep ben. Ben Öyküyü seviyorum. Neden beni anlamıyo diyordu. Onun adına okadar üzüldüm ki. Sonra Berk çıktı. Konuşabilirmiyiz dedim evet dedi. Önce yerimize geçip oturduk. . Sonra 'öncelikle özür dilerim. Seni kırmak için yapmadım. Ama böyle olması gerekiyor. Gerçekten çok üzgünüm. Kibarca söylemem gerekiyor. Ama ben Alviyi seviyorum. Sen benim gibi birine ait değilsin. Böyle yapmamın sebebi ise senin üzüldüğünü görünce ben suçluymuş gibi hissediyoum kendimi. Lütfen anla! Karşıma çıkma yoksa çok üzülürüm. Çantamı alıp görüşürüz diyip koşturmaya başladım. Arkamdan seslendiğini duysamda koşturmaya devam ettim. Gözyaşlarımı sildim. Ve berke msj attım. 'Peşimden gelme!' diye dedim. Ve Alvilerin yanına geldim. Nerdesin ya kaç saattir seni bekliyoruz diyen tabii Alviydi. Haa ben onu unuttum. Telefonumdaki msjlara baktım. 1 tane alviden mesaj ve 2 cevapsız arama. Özür dilerim dedim. Ve herşeyi anlattım. Alvi sinirlenmedi. BENLE gurur duydu tabii. Ben onu çoook seviyorum. Sonra hadi başka cafeye gidelim dediler bizde Güneşle tamam diyip güldük. Bu kızıda çok seviyorumm. Keremiide çok seviyorumm. Sonra arabayla başka cafeye geldik. Ve sıcak çikolatalarımızı içtikten sonra arabayla bizim eve doğru yol aldık. Ben saate baktım. Çok geç değildi. Daga 6:30'du. Zaten annem 8 den sonra gelirsem kızardı. Ama haber vermezsem kzıardı. İzin alırsam kızmazdı. Hermeyse Keremden 1 hafta sonra okulda parti olduğunu öğrendik. Sonra hep beraber alışverişe çıktık. Yaklaşık 1 saat sürdü. Ve taşıyamayacağımız kadar poşetle dışarı çıktık. Ama erkekler yardım etti tabii. Sonra baya bi geç olmuştu. Yani 7:10 du. Hemen anneme haber verdim. Tamam kızım dedi. Seni seviyorum dedi bende seni seviyorum seni annecimm sağol bb dedim ve telefonumu kapattım. Sonra coşmya başladım. Tip tip baktılar bende Alviye dönüp' aşk olsun ama insan sevgilisine tip tip bakar mı ?' diyip güldüm sonra birbirimize sarıldık. Şimdi gerçekten anladım. Alvi benim hayatımı, fikirlerimi değiştirdi. Ben onu çoook seviyorum. Sonrada 'beni hiç bırakmıycaksın demi' diye sorunca şaşırmışa benziyodu. 'Hayır tabikide seni çok seviyorum dedi ve çoook mutlu oldum yine. Bende seni diyip yanağını öptüm. Sonra oda beni aynı soruyu sordu.' Ben seni çook seviyorum. Benim herşeyi değiştirdin. Seni asla bırakmıycam.Seni çok seviyorum dedim oda gülümsedi yanağımdan öptü. Sonra telefona msj geldi. Yeter artık bukadar samimiyet aile var karşınızda:) yazıyodu bizde güldük.'tm tm yaww' sonra hep beraber yine arabaya bindik. 10 dakkaya gelmiştik. Artık eve gidince okadar yorulduk ki. Bizim odaya gidip biraz uzandık. Yarım saat sonrda kalktık. Yorgunluğum da gitmişti. bende GECE BAŞLASIN diye bağırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
Chick-LitBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...