SENİN BURDA NE İŞİN VAR??

163 16 0
                                    

Sabah uyandığımda bir baktımki karşımda Alvi var.  Şok oldum.

-SENİN BURDA NE İŞİN VAR?? diyince alcağım cevapla double şok geçirmiş oldum.

-Ann- demeden annem odaya girdi. Bende son duamı okumaya başlarken annem Alviyi kendisinin çağırdığını söyledi.

- Hadi kızım ne uyuşuksun kahvaltı hazır. Ben şimdi çıkıcam acele et. Damadım sende şu kıza bak da oyalanmasın diyip göz kırptı. Ne??? Damadım mıı?

- Hadi Öykü hazırlan diyip yatağıma  zıpladı. Bende ona 'bi sie hadi uza' bakışlarımı atınca, oda 'Ayy Öykü giyin işte nolcak' diyince bende uflaya poflaya kıyafet seçmeye başladım. Ben tam kıyafeti alıyordum ki Alvi elini uzatıp' Al bunları giy' diyip göz kırptı. Seçtiği ise bir mini elbiseydi ama güzeldi. Sonra ayakkabı seçti. Ve takılar. Son olarak da makyaj eşyalarını ve çantayı verdi. Ben tam ağzımı açıyordum ki o hemen lafa başladı ' Bende seni seviyorum' dedikten sonra geç kalma diyip aşağı indi, beni beklemeye başladı. Bende gösterdiği kıyafetleri giyip kombin yaptım. Ve son olarak da saçımı taradım ve hazırdım. Hemen aşağı indim (sanarsın I am Usain Bolt agagas) Neyse Alvide ıslık çalıp harika olmuşşun övglerini bitirdikten sonra bende teşekkür edip arabaya yöneldik. Bende arabada sorma gereği  duyduğum şeyi sordum.

-Aşkım bu fazla abartılı değil mi? Okul için?

-Okula gitçeğimizi kim söyledi diyip göz kırptıı.  Ben hala mal mal bakarken

-Ne yani, okula gitmicez mi? deyince başını olumsuz anlamda salladı. Bende okuldan kaytarmanın mutluluğu ile (sevgilimle) sırıttım.

AŞKIM #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin