Sabah tekrar Alviyle uyuduğum için çok rahat uyumuştum. İlk iki derse girmek istemediğimden şu an uyuyorduk. Ardından Alvi yanağımdan öptü ve 'Hadi aşkım uyan' dedi ben uyanmadım bugün onun yaptığı gibi ;) sonra bikere daha yaptı ve ben tekrar uyanmadım. Sonrada dudağımdan öptü ve ben yataktan fırladım. oda 'pis fırsatçı dedi' bende onun yaptığı gibi yavru kedi taklidini yapıp yüzümü buruşturdum sonra oda 'tamamm tamamm aşkım! dedi sonra saate baktık. Ahaa! Saat 10:30 du. Çok geciktik sanırım. Sonra hemen saçımı başımı düzeltip Alvinin arabasına bindik. Ve telefonum çamaya başladı. Açtım. Güneşti.
-Alo Canısıı bu lafı derken alvi hemen ' canısıı mı' diye sinirlendi bende güneş olduğunu söyledim oda hımm tmm dedi sonra biz güldük.-Kanka noluyo cevap versene
-Pardon kanka ya canısı diyince alvi kıskandı tabii ona gülüyoz
-hee seninkide kıskançmış laa
-ay kanka noldu neden aradın
-kanka ya hoca bugün bizleri dans ettirdi. Senide berkle yaptı ama berk çok itiraz etti ama olmadı.
- Lan şaka mı yapıyon
- Şaka şaka ya ne kızıyon
-Sen görcen ya ödüm bokuma karıştı lan oç
-aaaa ayıp be oç fln
-Bende şaka yaptım la knk
-addsaadaddsa kanka ya hadi gelin
-Tamam yoldayız byee
-Bye
Alvi' Noldu ya küfür falan ediyon' diyince güldük biz, hep gülüyoz zaten biz kii. Sonra bende 'aşkım ya bu salak güneş bana şaka yaptı yok derste hoca dans ettirmiş benide berkle yapmış..... dediğim an hatta cümlemi bile bitirmedim ama kıskanç işte.'Ne nasıl ya hayır Öykü onla dans edemezsin asla bunu aklından bile geçirme yaa nasıl bide etçekin ya oldu canım başkaa..' Bende dayanamayıp 'aşkım yeter ama yaq şaka yaptı diyom işte bende sinirlendim ondan lan oç fln dedim kıskanç sevgilim' diyip yanağından öptüm. Sonra yolda konuşmadık. OKula geldiğimizde ben tam kapımı aççaken Alvi geldi kapımı açtı. Ayy centil boy adadddsa. Sonra Alviye dedim ki'Aşkım sana bişey sorucam ama gerçekten doğru cevap vericeksin tamam mı' 'Tamam aşkım' Sonra ben' Aşkım sen beni gerçekten seviyormusun' diyince' aşkım seni çok seviyorum ama hep böyle sorma çünkü seni herşeyden çok seviyorum. Çünkü bende senin gibiyim. Sen benim ilkimsin. bende senin ilkinim' deyince ona sarıldım. Sonrada 'Peki benim hep yanımda msın?' oda dediki ' HER ZAMAN AŞKIM'. Sonra mutlu oldum hemde çokk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
Genç Kız EdebiyatıBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...