Sabah kalktığımda kendime baktım.. bakmaz olaydım. Bu tip nedir ya. Sonra hemen duş almaya karar verdim. Sabah sabah biraz sevmem banyo yapmayı ama yapmazsam da bu halime katlanamam. 20 dakkada banyomu yaptım. Hemen pjamalarımı tekrar giydim. Acıktığım için hemen pofuduk terliklerimi de giyip aşağı indim. Kahvaltı müthişti. Yemek yemeyi sevmem çok ama süperdi yani hemen yiyebildiğim kadar yedim. O sırada da annemin 'kızım yavaş ye boğulcan' diye dedğini duysamda umursamadım. Hemen sütümü de içip yukarı koşmaya başladım. Anneme de eline sağlık annecim demeyi de ihmat etmedim tabi. Hemen ne giyebilceğimi kararlaştırmaya karar veriyodum ki. Telefonuma msj gelmişti. Güneş. 'Kızım ben size geliyom hazırlan beraber gideriz bugün okula. Şapşik ya. Aklınca arabamla gitçez:) Bende knk ya ben size geliyim arabayla okula geçeriz dedim. Sonrada hemen msj geldi. Tmm knk çabuk ol ama :) Bende tmm deyip gülücük koydum. Sonrada bugün spor birşeyler giycektim. Hemen beyaz sade ve adidas yazan buluzumu giydim ardına da siyah taytımı giydim ve convers mi vans mı diye düşünürken converste karar kıldım. Hemen siyah converslerimi de giydim. Ve küçük bir portföy çantayla hazırdım. Saçımı da düzleştirmiştim. Ve atkuyruğu yaptım. İşte şimdi hazırım. Hemen güneşin evine gittim. Onu alıp okula geçtik. Saat 7:57 di. Hemen arabadan inip sınıfa doğru yol alıyoduk ki ben Güneşe 'knk güzel oldum mu' diye sorunca kız da şaşırdı. ' Tabikiii de knk sormana bile gere yok yaqıyon' demesiyle mutlu oldum. Aslında bende mavi, yeşil, siyah, beyaz , sarı, mor, pembe ve mor converse var. Griyi alıcaktım ama sonra vazgeçtim çünkü beğenmedim . Vans olarak da siyah, mavi,yeşil , beyaz ve kırmızı var. Nike ve adidas var baya bide. Neyse ' sağol knk sende yaqıyon' dedim ve gülmsedi. Sonrada vedalaşıp sınfa gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
Genç Kız EdebiyatıBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...