Tenefüste çok merak ettim nerede buluşucaz diye, hatta bütün tenefüs bunu düşündüm. Sizde sakın sormayın neden gideceğiniz yer bu kadar önemli diye. Çünkü benim ilklerimin hep güzel olmasını diledim. Ne bir erkekle buluştum ,öpüştüm yada çıktım. Bu ilk buluşma benim için değerli ve önemliiydi .Çünkü benim 'İLKLERİM''di. Belkide hiç aşk düşünmedim yada sevgili. Hep ders çalıştım ve aşkı bekledim. Bazende hiç olmıycağını yada gelmiyeceğini beklemekten sıkıldım ve aklımda sadece dersimin olması için elimden geleni yaptım. Sonrada hep ders çalışıp annemin istediği bir kız olmaya çalıştım: başardım da. Hep başarılarımdan dolayı takdir edildim ve sürekli annemin benimle gurur duymasını sağladım çünkü böyle olması gerekiyordu. Ama hepsi Alviyi gördükten sonra değişti aşık değilim ama onu bana karşı farklı kılan ve özel hissettiren birşey vardı. Neyse hayatımı özetledim laa 2 dakkada, konuya dönelim. Sonra da zil çalıp sınıflara çıktık ve son dersti ama ben annemden izin almayı unuttum. Hemen ondan izin almalıyım çünkü ondan hiç birşey gizliyemem. Ondan telefonumu elime alıp anneme msj attım.'annem ben arkadaşımla buluşucam da biraz geç kalabilirim ben size haber veririm öptüm yazdım. Ve 1 dakka sonra annem mesaj atmak yerine beni aradı ve bende açtım. Kızım mesaj atmadım çünkü seni çok sevdiğimi bir kez daha söylemek için ve sesini duymak için aradım canım. Biliyorum benden gzili hiçbişey yapmıyorsun e ben sana çok güveniyorum arkadaşınla takıl istediğin kadar ama yine haber ver bana tamam mı? ded bende sağol annecim haber vericem sen merak etme ders başlıyo ama kapatmam lazım öptüm deyip kapattım. Biliyorum annem benle çok gurur duyuyor ve ben çok kibar bir kızım :) Hee unuttum ayrıca annem dediki Kimmiş bu arkadaşın bakalım allahım ya bende Alvi annecim hadi öptümm dedim. Ayy bu kadınlarda biraz fazla mı dedikoducu ne??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
Chick-LitBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...