Dersin bitimine yakın hoca Berk'in neden sınıfta olmadığını sordu ve Kerem hemen lafa atladı'Hocam Berk bidaha bu sınıfta olmıycakmış sınıf değiştirmiş. dediği anda şaşırdım. Hatta şaşırmak ne kelime mutluluktan havalara uçuyordum. Sonunda o hayvanla aynı sınıfta değilim. Çok ağır konuşuyorum ama hayatımın aşkı Alvimm yanımdayken bana asılması bana böyle davranması hiç hoşuma gitmiyo. Şans falan istiyo ama eğer verirsem Alviyle aramız bozulucak, bir arkadaş yada yakın arkadaş yüzünden Alvi'den vazgeçemem. Beni o kadar salak sanmasın yada kaşarlardan. Kaşar peyniri anlamında dediydimm ahahah:) Espri bi yana, zil çalmıştı ve Güneşle biz yemekhaneye doğru gidiyodukki Alvide gelmek istdi. Sonra Keremde 'aşk olsun bensiz nereye dedi'. Güneş kıskançlık triplerine girdi:mod on. Hemen lafı yapıştırdı Kereme' ben senin tek aşkınım benden başka aşkın olamaz dedi ve biz onların bu hallerine gülmeye başladık. Pardon ya gülmedik böğürdük:) Hemen yemekhaneye gidiyoduk ki busefer baş belası Berk geldi. Ve ' dün dediklerin hala geçerli mi?' ee tabi alvi bilmiyo şimdi napçaz kesin kızcak bağırcak çağırcak off ya!! Hemen alvi lafa atladı 'ne diyo bu küçük orospu' aklıma dün Berke yaptığım korkunç şaka geldi ve kahkaha atmaya başladım. Alvide 'ben bunda gülüncek birşey görmüyorum' diyince hemen toparlandım.' Bu bana dünde yawşadı işte kantinde bende sinir oldum meyve suyu elimde vardı bende sinirlenince meyve suyunu kafasından aşağı boşalttım ve kahkaha attım . Sonrada işte sınıfa doğru koştum' Alvinin yüzü değişti resmen. Ardından da ekledi 'Aferim benim sevgilime,süper yapmışsın' dedi bende gururlandım tabii.. Ee insan sevgilisinden iltifat alınca gururlanır tabi asdsfsffs. Hemen Berkde' Hadi ama Öykü, affet beni diyince' ben onun o şeyine bi tekmeyi geçirdim. Bi tane değil ya ard arda. Çcuk inledi resmen. Artık Allah ne verdiyse yapıştırıyodum. Benim bu davranışıma Alvi ve diğerleri acayip şaşırmıştı. Hemde baya bi. Bende hemen ekledim'Sen beni anlayamıyosun galba. Daha doğrusu bi hayvanın bi insanı anlaması imkansız ama tekrar ediyorum.Peşimi bırak. Bu son uyarışım.Diğeri böyle olmıycak. Ben Alviyi seviyorum.' o kadar şaşırmış korkmuş bakıyodu ki içimden yazık diye geçirdim. Sonrada Alvinin elini sımısıkı tuttum. Alvi de hala şoku atlatamamış olucak ki ancak parmak şıklattığımda kendine gelebildi. Hele şükür. Sonra 'hadi girelim' dedim. Tamam dediler. Tam giriyoduk ki bu sefer de müdürün sesini duyduk. Biz çocuğu dövdük diye bize kızıyordu. Bizi daha sonra odasına çağırdı. Napçak orda. Hahahah bu haldede espri yapıyom ya helal bana valla. Ben de sırıtırken odaya girmiş olduk. Bende içimden ben ne zaman bu kadar pislik ve terbiyesiz bi kız oldum diye düşünüyordum. Hemen müdür konuşmaya başladı. 'Çocuklar aranızda bi tatsız olay olmuş ama nedenini biliyorum sanırım. Bidaha sizi kavga ederken görmiycem. Hele Öykü seni asla. Güneş sende çünkü daha önce yaptıklarını unutmuş değilim. Şimdi çıkabilirsiniz dedi. Biz de çıktık. Ama güneş napmış ki. Meraktan çatlıyodum sorma gereği duydum en sonunda. Yanına gidip sordum. Oda daha önce biri onunla dalga geçmiş sonrada küfür edince Güneşte dayanamamış o çocuğu dövmüş. Ama bi yandan da haklıymış. Hermeyse biz konumuza dönelim. Sonra Alviden parlak bir gikir çıktı. Aslında parlak değil yeşil hahaha.!! Okul çıkışı bir kafeye gidicektik. Ardından da ben annemi ikna edersem parti yapıcaktık ama izin vericeğini sanmam. Planımız hazırdı. Sıra uygulamadaydı. Hemen annemi aradım herşeyi anlattım. Ve İZİN VERDİ.. Zaten Güneşe birşey demezdi, Keremede asla demezdi. Alviyede demezdi aslında ama tanımıyo ya tam ondan hayır der sandım. Ama EVET dedi.. Hemen bizimkilere haber verdim. Onlarda sevindi tabi. Zaten 2 ders çabucak geçti. Ve ben annemi arayıp şu an kafeye gideceğimizi ardından da eve geleceğimizi söyledim 'tamam gecikme' dedi. Bende sağol annecim diyip' telefonumu kapattım. Ve okuldan çıkıp Kerem'in arabasına yöneldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIM #Wattys2015
Literatura FemininaBirbirini seven iki insan.Doruk ve Öykü. Ne ayırabilirdi ki onları? Ya başkaları girerse hayatlarına..? Belki de birbiri için atan kalp, başkası için atar.. **** ''Seni çok seviyorum Öykü. Hem de deliler gibi. Sakın beni bırakma. Lütfen.!'' ''Ben...