KABUL EDİYORUM

179 14 5
                                    

Arkadaşlar Alvinin adını değiştiricem. Yeni adı  Doruk. Beğenirseniz sevinirimm.  Bu bölm kısa olucak ama sizde beğenin yanee. :)  Ona göre devam ediciğimm. Bu arada bu hikayeye devam edicem biraz sonra yeni hikayeye mi geçiyim, yoksa devam mı ediyim? Yorum atın please..

Bu konuyu Burakla  konuşamamız lazımdı. Kereme söyledim bu planı. Planım şuydu: Bugün ona mesaj atıcaktım kantine gel diye orda konuşucaktık biraz soğuk davranıp akşam ise konuşucaktım bu konuyu. Yani yaptığım tamamen aptallık. Ondan aslında biraz korkuyordum. Playboy ve acayip kötü birisi yani ve popiler neyse Good Girls Like Bad Boys benim için değil Şimdilik. Good Girls Like Good Boys ama Doruk  kötü değil. çok da iyi değil. Eğer erken kalkmasaydım böyle şeyler olmıycaktı yaa off. Belelar hep beni mi buluyo? Neyse

Kime: Salak

Kantine gel!

Gönderdim yaklaşık 1 dakika sonra mesaj geldi.

Kimden: Salak( evet böyle kaydettim afafa)

Siktir. İşim var

Mala bak ya. Salak jojuk. İşi varmış öküz.

Kime: Salak

Gel diyorum! Acil.

Kimden: Salak

Tamam lan .

  Ne kadar da kibar değil mi? Bunlar bide Türkiyede, düşünün yani.

Yaklaşık 5 dakika sonra geldi. Ve ne olduğunu sordu. Bende bugün den sonra konuşmak istemediğimi. Yoksa kendimi kötü hissettiğimi söyledim.

-Bugün gel ama .

-Şimdi siktirip git.

Bende tam gidecekken Alvi geldi. Bizi gördü. Burak o sırada bana Aşkım gel dedi ve beni sürükledi. Çüş lan. Bende kolunu çekip Alvinin yanına koşturcakken beni kendine çekip öptü. Herkes bizi alkışlamaya başlarken. Alvi 'Öykü' diye bağırıp yanımıza geldi. Bazıları sürtük diye bağırıyordu. Haklılar. Bende olsam öyle derdim. Alvi yanımıza gelip Buraka yumruklar geçirdi. Banada küfür etti. Ben açıklamaya çalışsam bile dinlemedi. Ve banada tokat attı. Yumruk bile atsa bişey diyemem çünkü o haklı. Burak gerizekalısıı yüzünden.

Bide planım mahvoldu. Napıp ne edip Alviyi ikna edebildim ve Buarağa mesaj attım 'kabul ediyorum gelicem' diye. Doruğa söyledim buluşucağımı ve o da gelicek anlatıcak oBurak piçide herşeyi. Adres olarak da Doruğunkini  verdim. O böyle istedi. Bu arada biz barıştık. Hala DORÖY 'üz.

Burak'ın ağzından....

Berkay benle takılıyordu. Fakat o benim aksine iyi kalpli ve o kadar da playboy olmayan biri. İnsanların üzülmesinden mutluluk duymaz. Neden takıldığımı bilmiyroum ama bende onun gibi biri olmaya çalıştığım kesin. Öyküye gelirsek neden öyle bişey yaptığımı bilmiyordum. Kıskandım mı onuda bilmiyorum. Bugün benle buluşmaya gelmiyeceği kesin. Bende  sıkıldığım için  arabama atlayıp bara doğru gittim. Herzamanki gibi sürtükler geldi hepsini altıma aldım Falan filan .Yorulmuştum eve gitmek iyi fikir diye eve doğru gittim. Yatağıma uzandım. Daha 7:40tı.  Mesaj geldi bu sırada. Küfredip açtım.

-Özür dilerim olanlardan dolayı. Teklifini kabul ediyorum. Gelicem.

Oha lan geliyo. Bİr an yerimden fırladım. Tamam playboyum ama sevindim işte. Ahh nie seviniyorsam. Kıza o kadar kötülük yaptım bide kabul ediyor ya. Ya o kız fazla saf. yada ben o kadar kötü değilim. Son cümle kesin değil tabii ama bence o biraz fazla saf. yoksa benim gibilere bulaşmak, bulaşmayı bırak konuşmaya bile cesaret edemez.  Hemen ardından adresi attı ve bende oraya gitmeye başladım.

 

AŞKIM #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin